Насаждане на темпомат в Е34 М30В35

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Кара: 535i
Мечтае да кара: B12 - SOON!!!

Насаждане на темпомат в Е34 М30В35

Мнение от MINOTAVER » 08 Окт 2007, 17:26

Здравейте, реших да насадя редица екстри в мойто Е34 и една от тях е темпомат. Някой правил ли е подобна операция и има ли представа какво точно трябва да се направи.
Just DRIVE

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 09 Окт 2007, 8:16

Съвсем скоро имаше подобна тема в този подфорум.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 11 Окт 2007, 19:51

Имаше да, но никой не го е правил (аз пуснах темата). Пратиха ме в Дару ама аз не искам някой да се учи на моята кола в движение и мераците отпаднаха за др. път или направо за Е32 :twisted:
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 12 Окт 2007, 7:57

Хубава работа!

За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.

За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.

That's all folks :lol:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 12 Окт 2007, 9:04

За тва ли била тая свободна букса на калника която виси :banghead: :banghead: къф съм кух :) Са чатнах работата ... Мислех че нещо ми липсва на колата :weed:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 12 Окт 2007, 10:29

Gemar написа:Хубава работа!

За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.

За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.

That's all folks :lol:


А като си с автомат каква е процедурата? А картинки ще има ли?? Най добре кажи цена за поставяне и списък с частите и всички мераклии ще дойдем при теб. Така и вълка сит и Е34-ката с темпомат :)
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Мнение от Gemar » 12 Окт 2007, 10:55

Sorry не съм автосервиз, нито имам частите. При автоматика просто отпада бутона на съединителя :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 28 Ное 2007, 10:12

намерих си моторчето с жилото за темпомата от е30
и лостче от тдс днес ще го монтирам да видим кво ще стане :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

ре

Мнение от slavianko » 28 Ное 2007, 11:06

Gemar написа:Хубава работа!

За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.

За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.

That's all folks :lol:
Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя. :roll: :roll:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 28 Ное 2007, 12:23

stambo_81dg написа:намерих си моторчето с жилото за темпомата от е30
и лостче от тдс днес ще го монтирам да видим кво ще стане :roll:


не става от тдс лоста :(
ако някои с тдс,тд иска продавам го 60 лв
или евентоално бартер за бензинов такъв
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 615
Регистриран на: 10.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '98 E39 M52B20

Re: ре

Мнение от Gemar » 28 Ное 2007, 15:34

slavianko написа:Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя. :roll: :roll:


Най-вероятно да :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Re: ре

Мнение от stambo_81dg » 28 Ное 2007, 15:42

Gemar написа:
slavianko написа:Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя. :roll: :roll:


Най-вероятно да :)


то е подадена газ и като натиснеш съединителя и не се изключва темпомата и газта си остава подадена ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

Re: ре

Мнение от slavianko » 28 Ное 2007, 16:19

stambo_81dg написа:
Gemar написа:
slavianko написа:Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя. :roll: :roll:


Най-вероятно да :)


то е подадена газ и като натиснеш съединителя и не се изключва темпомата и газта си остава подадена ;)
Сега ми стана ясно да. Но от къде мога да си го купя този прекъсвач че да се оправи при мен. Не че ми е проблем щото аз вече знам и не натискам съединител без да съм изключил темпомата :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 28 Ное 2007, 16:47

Колеги, може ли някой с темпомат да пусне някоя снимка къде точно е монтиран и как е свързан

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 28 Ное 2007, 17:09

tsb_bg написа:Колеги, може ли някой с темпомат да пусне някоя снимка къде точно е монтиран и как е свързан
Кажи къде точно искаш да ти снимам и утре ще ти направя една дузина снимки че днес вече се стъмни навън и няма да се види нищо :mhihi: :mhihi:
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook