Насаждане на темпомат в Е34 М30В35
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- MINOTAVER
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Кара: 535i
- Мечтае да кара: B12 - SOON!!!
Насаждане на темпомат в Е34 М30В35
Здравейте, реших да насадя редица екстри в мойто Е34 и една от тях е темпомат. Някой правил ли е подобна операция и има ли представа какво точно трябва да се направи.
Just DRIVE
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Имаше да, но никой не го е правил (аз пуснах темата). Пратиха ме в Дару ама аз не искам някой да се учи на моята кола в движение и мераците отпаднаха за др. път или направо за Е32 
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Хубава работа!
За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.
За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.
That's all folks
За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.
За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.
That's all folks
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
За тва ли била тая свободна букса на калника която виси
къф съм кух
Са чатнах работата ... Мислех че нещо ми липсва на колата 
къф съм кух 
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Gemar написа:Хубава работа!
За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.
За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.
That's all folks
А като си с автомат каква е процедурата? А картинки ще има ли?? Най добре кажи цена за поставяне и списък с частите и всички мераклии ще дойдем при теб. Така и вълка сит и Е34-ката с темпомат
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
намерих си моторчето с жилото за темпомата от е30
и лостче от тдс днес ще го монтирам да видим кво ще стане
и лостче от тдс днес ще го монтирам да видим кво ще стане
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя.Gemar написа:Хубава работа!
За темпомата обикновено инсталацията е прокарана. Може лесно да се познае по кръглата букса лежаща върху левия калник (по посока на движението). Самия темпомат се състои от няколко неща - серво моторче с жило, модул за управление, прекъсвач на съединителя (за ръчна ск. кутия) и лостче за управление. Ако разгледате и самия дросел ще се уверите, че и на него има прорез за жилото на темпомата направен.
За да се инсталира темпомата трябва да закрепите моторчето на стойката му, да захванете жилото за дросела и да регулирате хлабината. Следва поставяне на контролния модул на темпомата и лостчето на волана. Лостчето се поставя като се свали долната част от кутията и по вече нарисувания профил от вътрешна страна се изреже дупката. Остава да монтирате прекъсвача на съединителя. Над него има букса същата като тази на бутона на спирачката. И тука трябва да обърнете внимание, че въпреки, че буксата е същата като бутона на спирачките, то на съединителя бутона е нормално затворен прекъсвач, така че трябва да се вземе специално такъв. Най-добре от колата от която се взима темпомата (ако е с ръчна ск. кутия), в противен случай трябва да се поръча и да се купи.
That's all folks
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
stambo_81dg написа:намерих си моторчето с жилото за темпомата от е30
и лостче от тдс днес ще го монтирам да видим кво ще стане
не става от тдс лоста
ако някои с тдс,тд иска продавам го 60 лв
или евентоално бартер за бензинов такъв
- Gemar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 615
- Регистриран на: 10.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 E39 M52B20
Re: ре
slavianko написа:Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя.![]()
Най-вероятно да
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: ре
Gemar написа:slavianko написа:Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя.![]()
Най-вероятно да
то е подадена газ и като натиснеш съединителя и не се изключва темпомата и газта си остава подадена
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
Сега ми стана ясно да. Но от къде мога да си го купя този прекъсвач че да се оправи при мен. Не че ми е проблем щото аз вече знам и не натискам съединител без да съм изключил темпоматаstambo_81dg написа:Gemar написа:slavianko написа:Затова ли аз като натисна съединителя и съм включил темпомата и оборотите ми скачат до макс. Преди колата беше автомат но сега вече е със ръчни скорости и явно го нямам този прекъсвач на съединителя.![]()
Най-вероятно да
то е подадена газ и като натиснеш съединителя и не се изключва темпомата и газта си остава подадена
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Кажи къде точно искаш да ти снимам и утре ще ти направя една дузина снимки че днес вече се стъмни навън и няма да се види нищоtsb_bg написа:Колеги, може ли някой с темпомат да пусне някоя снимка къде точно е монтиран и как е свързан
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

