Сега пък проблем с вентилатора :(

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Сега пък проблем с вентилатора :(

Мнение от kopchev » 26 Ное 2007, 9:18

Както до вчера си работеше, но имах проблеми с оборотите заради тъпото реле което още не съм го сменил, днес като тръгнах както обичайно за работа вентилатора въобще не тръгна. Или по точно засили се леко и спря, след ммн проби да го включвам и изключвам отново се засили малко и пак спря. Това ме навява на мисълта, че той може и да не е изгорял а да е нещо от управлението или пак от това реле. Възможно ли е??? И понеже не обичам да ходя по сервизи които мим разглабят корите и таблото (ясно що - после все нещо не правят както хората или счупват някоя щипка, а мразя нещо да ми скърца или дрънка по колата) мисля сам да си стигна до самия вентилатор и въпросното реле. Ако може някой да ме упъти за някой по специфични неща до стигането до неги и какво точно трябва да разглобя за да не разглабям излишно мн. неща. Ще съм мн.благодарен за съдействието. :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 26 Ное 2007, 22:25

Няма ли някой запознат какво да направя? Преди малко като покарах малко след известно време си се включи сам и работи няколко минути след което пак спря :((( Мн. е неприятно в това време, потят се стъклата, студено е в колата и ... абе ужас :(

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 27 Ное 2007, 11:13

Днес почнах да разглабям и след като разглобих цялото табло (почти) установих, че вентилатора както и релето се намират някъде зад двигателя под филтъра за купето. Та някой може ли да каже най-лесния начин да стигна до там?

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 27 Ное 2007, 11:17

таралежа е ... има доста теми за него - виж и в Е39 типс и трикс

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 27 Ное 2007, 16:36

Мерси колега явно точно в това ми е проблема и съм писал ЛС. Интересува ме дали знаеш как се разглобява и дали е като при е39

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 27 Ное 2007, 21:41

сега се поразрових и не намерих таралеж в Е46 ... може би Е46 няма такова животно, а са сложили някакъв друг вид сензор ... нека колегите с Е46 да не се срамуват да споделят :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 27 Ное 2007, 21:47

Има то такав боклук последния номер който се произвежда е 64 11 6 923 204 а преди това има още няколко които са спряни от производство. 150лв някаде е в камор ама въпроса е как да стигна до там. Сега мисля да пусна една нова тема, дано поне тогажа някой да пише нещо.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 28 Ное 2007, 0:24

kopchev написа:Сега мисля да пусна една нова тема, дано поне тогажа някой да пише нещо.

това че никой не е писал не означава че трябва да пускаш нова тема ;)
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 28 Ное 2007, 10:02

Не знаех, че не мога да пускам нова тема с друго заглавие, но явно тук всеки сам си преценява във всеки момент (зависи от настроението му) какви да са правилата на форума. Както и да е явно на някой нещо му пречи в живота ( и това определено не е моята тема) и ще си се оправя и сам. Мерси за помоща все пак колега GECATA BMW.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 28 Ное 2007, 17:25

Смених го най сетне и се сменя по мн мн ужасен начин. За тези които им предстои да кажа, че няма смисъл да разглобявате нищо под капака освен ако не искате само да го видите. Трябва да махнете единствено жабката. Намира се зад въздуховода за краката там има и един дунапрен както и моторчето което управлява клапата за външния въздух. Та точно зад това моторче се намира, но трябва да махнете първо него, защото за голямо нещастие има един болт от горната страна до който се стига с големи мъки. И това е в момента в камор и в Дарукар струва 147лв. с ДДС аз имах удоволствието да си взема и вече имам и парно и климатроник и вс. квотоо трябва. А м/у другото в Камор казаха, че тази манипулация струва 150лв. за тези на които може да им се наложи. Демек вс. ако ви го правят там излиза 300лв

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3022
Регистриран на: 28.11.2005
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: ///М3
Мечтае да кара: ///М3

Мнение от Гецата » 28 Ное 2007, 18:26

kopchev написа:Не знаех, че не мога да пускам нова тема с друго заглавие, но явно тук всеки сам си преценява във всеки момент (зависи от настроението му) какви да са правилата на форума. Както и да е явно на някой нещо му пречи в живота ( и това определено не е моята тема) и ще си се оправя и сам. Мерси за помоща все пак колега GECATA BMW.

Правилата на форума са едни както за мен така и за теб и за всички останали ;)
просто не е нужно да има две теми по един и същ въпрос :idea:
Изображение
"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook