имам проблем с таблото, ако може някои да ми помогне
Модератор: Технически модератори
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
имам проблем с таблото, ако може някои да ми помогне
имам проблем с таблото обортомера ту трагва ту не, дачика за загряването не работи стрелката отива само до началото на синиото, както и дачика на бензина, ощте и цифрите за километрите се размазват. сутрин като запаля работи всичко и цифри и всичко а като по загрее почва с проблемите. ако някои мойе да ми помогне щте е много добре, аз мисля да сменям таблото. апак се чудя да няма нешто по инсталацията или по кабелите
			
		- GALAB_DAIWA
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 65
 - Регистриран на: 19.11.2007
 - Местоположение: ЗЛАТОГРАД
 
И моето прави същите магарии братле, направо аман от тези шибани тоци. Дано някой ни помогне
			НАСЛУКА
		- Vasko
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 898
 - Регистриран на: 24.10.2007
 - Местоположение: София/Асеновград
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
 - Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
 
Re: имам проблем с таблото, ако може някои да ми помогне
zaro20 написа:имам проблем с таблото обортомера ту трагва ту не, дачика за загряването не работи стрелката отива само до началото на синиото, както и дачика на бензина, ощте и цифрите за километрите се размазват. сутрин като запаля работи всичко и цифри и всичко а като по загрее почва с проблемите. ако някои мойе да ми помогне щте е много добре, аз мисля да сменям таблото. апак се чудя да няма нешто по инсталацията или по кабелите
Добре дошли в клуба . Колега, трябва да ти кажа ,че 80% от тези,който карат BMW имат този проблем с таблото. Явно това е слабото място на всички модели,който са с дигитален километраж. И мен в началото ме дразнеше това и бях решил да го сменям ,но като се убедих ,че дори и да го сменя не се знае на какво друго табло ще попадна и след колко месеца отново ще започне да прави същите номера ..... Имаше някой колеги,който бяха пуснали там подробни теми за ремонт на таблото - можеш да ги потърсиш във форума .Там всичко е с нагледни снимки обяснено ..... Аз вече свикнах така да си го гледам таблото и не ми прави впечатление ... Като искам да гледам километрите ги гледам рано сутринта когато още не е напекло пък и то сега идва зима и няма да пече толкова .Тъй че от мен съвет карай си така и хич да не ти пука. Това да е косура- важното е безаварийното каране...
- predel
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1422
 - Регистриран на: 18.02.2007
 - Местоположение: Вече в собствена колибка!
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
 - Мечтае да кара: КА-50
 
Каде намери тия 80% бре - покрай мен няма нито един с такъв проблем..... От къде ги копувате вашите коли та 80% са неизправни  
  
  
 
Извинявам се за офтопика!
			Извинявам се за офтопика!
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 
		- cod-cdbp
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 8775
 - Регистриран на: 18.12.2006
 - Местоположение: село Кестеново
 - Пол: Мъж
 - Кара: мфили
 
електролитните кондензатори на платката в таблото се сменят и спи града спокоен сън
а за километрите където ги мери се сменя лентов кабел
не е много лесно но и никак не е трудно
			а за километрите където ги мери се сменя лентов кабел
не е много лесно но и никак не е трудно

- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
zaro20 написа:е то така не стажа ништо
Как така нищо - натискаш днесвния километраж,завърташ ключа на "1" да ти дойде тока(километраж,борд,екстри) и трябва да почнат да ти се редят малко цифри и накрая е теста на стрелките - отиват до края и се връщат
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Да определено го тестваи по този начин.
Разгледай темите за таблата някъде имаше за смяна на кондензатори и всякакви други джаджи
			
		Разгледай темите за таблата някъде имаше за смяна на кондензатори и всякакви други джаджи
Ето я въпросната тема и TheBoss се е постарал да опише всичко подробно и ясно 
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F2%EE%F0
			
		http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 0%F2%EE%F0
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	