От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 22 Ное 2007, 19:18

Колега GALAB_DAIWA по -добре не я карай,докато не я стегнеш.Избягвай да палиш на втора,като палиш на скорост поне ръгай трета че веригата ти ще стане на ластик.Има много теми кое как,щом няма майстор търси и сменяи поне по простите нещя си оправи сам.Ако можеш намери някой от вашея град с Бавара да ти помага.

Дани на какво се дължи губенето на мощност,за което беше питал колегата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Ное 2007, 19:44

Намери някой ,който може да държи гаечен ключ и му покажи ето това:


Регулиране на ГНП на 525 tds.

Ще може да ти смени плочката и регулира помпата без проблем. ;) И не купувай всичко наведнъж-смени плочката и виж какво ще стане.За информация-реостата се продаваше за около 50 лв.

Когато не се командва правилно горивоподаването или горивото не достига, може да очакваш всякакви простотии от колата .
Колега след като си сменил филтъра ,виж дали няма балончета с въздух в прозрачният горивопровод след него и премери дебита както ти бях казал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 22 Ное 2007, 20:44

БРАТЛЕ МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ, ИНФОРМАЦИЯТА ТИ Е НЕВЕРОЯТНА И ОЩЕ В СЪБОТА ПОЧВАМ РЕМОНТА, САМО ДА СИ ДОЙДЕ ЕДНО АВЕРЧЕ КОЕТО Е МНОГО В ЧАС А ПЪК И БАТ КИРЧО ДА МИ ДАДЕ ЦЕНИ НА ГНПто И РЕОСТАТА. ЗНАЕХ СИ ЧЕ В ТОЗИ КЛУБ ЩЕ МИ ПОМОГНИТЕ, ЩОТО НЯМА МАЙСТОР КОЙТО ДА ЗНАЕ ПОВЕЧЕ ОТ МАНИАЦИТЕ. БЛАГОДАРЯ ВИ.
НАСЛУКА

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 22 Ное 2007, 22:00

Ако имаш някакви трудности ни пиши.Ако успееш да направиш колата пак пиши, за да знаеме ,че не сме писали глупости. :mhihi: УСПЕХ. ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 22 Ное 2007, 22:05

Напротив братле, добре че ми писахте-че както се бях отчаял.... БЛАГОДАРЯ ВИ. И имали нещо ново при мен веднага ще пиша.
НАСЛУКА


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 23 Ное 2007, 9:24

Wenzy написа:...

Дани на какво се дължи губенето на мощност,за което беше питал колегата?

Ако е износено хидравличното бутало вътре в помпата каде нагнетява нафтата то май се води хидравлична глава на помпата.При температурните разширения като загрее колата и респективно помпата колата почва да губи мощност и дори понякога гасне и не иска да запали повече.В такъв случай се полива помпата с вода ама не с ледена да не цъфне :mhihi: :mhihi: :mhihi: и колата пали и тръгва нормално така пак докато се нагрее помпата и загуби тяга ;)


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 23 Ное 2007, 16:00

zvetiko написа:Намери някой ,който може да държи гаечен ключ и му покажи ето това:


Регулиране на ГНП на 525 tds.

Ще може да ти смени плочката и регулира помпата без проблем. ;) И не купувай всичко наведнъж-смени плочката и виж какво ще стане.За информация-реостата се продаваше за около 50 лв.

Когато не се командва правилно горивоподаването или горивото не достига, може да очакваш всякакви простотии от колата .
Колега след като си сменил филтъра ,виж дали няма балончета с въздух в прозрачният горивопровод след него и премери дебита както ти бях казал.
4E проблема е в пло4ката не е сигурно,ако се захванеш да я сменяваш(няма нищи сложно)внимаваи при монтажа и -отдолу на самата пло4ка има ''пъпка'',която влиза плътно в диск(вижда се в гнп,като се махне пло4ката) с дупка в диска то4ен за пъпката,ако не можеш да видиш дупката в диска го завърти на ръка,като го завъртиш на ръка трябва да се върти плътно върху оста,това напасване е много важно и ако не е то4но се 4упи оста.Погледни си все пак клемореда на стартерния клю4,ако е прецакан може тои да ти гаси колата и аномалиите на таблото,като прекъсва контакта,моя съвет е да по4неш от него и дъно не ти се налага да стигаш до пло4ката,след проверката на клемореда погледни ел.магнитния клапан на гнп и захранването към него дали е постоянно,проверката е лесна на кабела отива+ трябва ти пробна лампа и си готов,ако е лоша вризката на клапана със захранването пак прекъсва,спира когато си поиска. Колегата Дино ти е задал въпроси отговорите на които ще помогнат да те насо4им.По4ни от дребните неща,не се хвърляи на скъпите 4асти-ТДС-а може да не работи хубаво от много неща.Успех и ни дръж в те4ение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 23 Ное 2007, 17:52

Дани то тогава може временно (докато човек събере пари) да се прилижо идеята за охлаждане на куулера-един разширителен съд с вода (като за чистачките) с маторче в казаня - и да периодично да си охлаждаш :mhihi: смешно ама истина
Доскоро един познат с Е39 М51 ходеше с тубите с вода в багажника и с 1000лв. си реши проблема - смени елемента и паленето като е топла му се оправи - само показва ключа и тя сама пали :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6269
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 23 Ное 2007, 23:09

ivan. написа:
zvetiko написа:Намери някой ,който може да държи гаечен ключ и му покажи ето това:


Регулиране на ГНП на 525 tds.

Ще може да ти смени плочката и регулира помпата без проблем. ;) И не купувай всичко наведнъж-смени плочката и виж какво ще стане.За информация-реостата се продаваше за около 50 лв.

Когато не се командва правилно горивоподаването или горивото не достига, може да очакваш всякакви простотии от колата .
Колега след като си сменил филтъра ,виж дали няма балончета с въздух в прозрачният горивопровод след него и премери дебита както ти бях казал.
4E проблема е в пло4ката не е сигурно,ако се захванеш да я сменяваш(няма нищи сложно)внимаваи при монтажа и -отдолу на самата пло4ка има ''пъпка'',която влиза плътно в диск(вижда се в гнп,като се махне пло4ката) с дупка в диска то4ен за пъпката,ако не можеш да видиш дупката в диска го завърти на ръка,като го завъртиш на ръка трябва да се върти плътно върху оста,това напасване е много важно и ако не е то4но се 4упи оста.Погледни си все пак клемореда на стартерния клю4,ако е прецакан може тои да ти гаси колата и аномалиите на таблото,като прекъсва контакта,моя съвет е да по4неш от него и дъно не ти се налага да стигаш до пло4ката,след проверката на клемореда погледни ел.магнитния клапан на гнп и захранването към него дали е постоянно,проверката е лесна на кабела отива+ трябва ти пробна лампа и си готов,ако е лоша вризката на клапана със захранването пак прекъсва,спира когато си поиска. Колегата Дино ти е задал въпроси отговорите на които ще помогнат да те насо4им.По4ни от дребните неща,не се хвърляи на скъпите 4асти-ТДС-а може да не работи хубаво от много неща.Успех и ни дръж в те4ение


Е дано да се размине с лоши връзки,но това ,че колата ту губи мощност ,ту отива на 4000 оборота и не може да я спре,май говори за неправилно командване на горивоподаването от системата реостат-плочка.Освен това колегата казва ,че е ходил на диагностика и там са му казали ,че проблема е в плочката,ако не работеше клапана на помпата сигурно щяха да го хванат.Но при него са толкова много неща ,че наистина трябва да прегледа всичко.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 24 Ное 2007, 20:00

Привет момчета, днес със моя приятел взехме да търсим проблема като следвахме вашите напътсвия. Значи релето за подгряването и свещите са си в пълна изправност и работят нормално, почнахме да търсим някъде хлабави връзки като започнахме от контактния ключ и от там по цялата видима верига, обаче уви- навсякаде всичко си беше наред-поне нищо необичайно не видяхме. И тогава вече кат няма и няма как решихме да свалим плочката на ГНПто и РЕОСТАТА на педала на газта. Да ама не. Изобщо не можахме да ги свалим. Плочката ушким я развихме и тя се отдели около 2мм. и край- нещо вътре я държи , а нас ни е страх да я напъваме и я оставихме така. Да мога аз да ви питам имали някаква особенност при сваляне- И КАК ТОЧНО СЕ ПРАВИ ТОВА. А реостата даже не го и мъчихме щото и да го свалим-какво да го правим, той външно си е супер а и да успеем да го свалим как бихме могли да разберем че е развален...Направими впечатление че на 2-3 места си висят букси и колкото и да гледахме, никъде не могат да се включат-а на мен ми се струва че май са важни.Едната е точно на първата дюза-погледнато от купето. другата стърчи май от АБСа а другите-те са 2 са около казанчето на хидравликата. Аз ги снимах, както и плочката докъде сме я измъкнали- АМА НЕ ЗНАМ КАК ДА КАЧА СНИМКИТЕ ТУК, ТА АКО НЯКОЙ ЗНАЕ-НЕКА МИ ДАДЕ И-МЕЙЛА СИ И АЗ ЩЕ МУ ГИ ПРАТЯ ПЪК ТОЙ ДА ГИ КАЧИ- ТА ДА ГИ ВИДИТЕ ВСИЧКИ. СИГУРНО ВИ ОМРЪЗНАХ С МОИТЕ ПРОБЛЕМИ И НЕОПИТНОСТ- АМА НЯМАМ ИЗБОР, СЕГА ДОКАТО НЯКОЙ ОТ ВАС НЕ МИ ОБЯСНИ КАК ДА ГИ СВАЛИМ ТЕЗИ НЕЩА-А ЧЕ И КАКВО ДА ГИ ПРАВИМ, ЩЕ СИ СТОИ РАЗГЛОБЕНА КОЛАТА. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
НАСЛУКА

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 24 Ное 2007, 20:02

ПРОБВАМ
НАСЛУКА


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Ное 2007, 20:49

GALAB_DAIWA написа:Привет момчета, днес със моя приятел взехме да търсим проблема като следвахме вашите напътсвия. Значи релето за подгряването и свещите са си в пълна изправност и работят нормално, почнахме да търсим някъде хлабави връзки като започнахме от контактния ключ и от там по цялата видима верига, обаче уви- навсякаде всичко си беше наред-поне нищо необичайно не видяхме. И тогава вече кат няма и няма как решихме да свалим плочката на ГНПто и РЕОСТАТА на педала на газта. Да ама не. Изобщо не можахме да ги свалим. Плочката ушким я развихме и тя се отдели около 2мм. и край- нещо вътре я държи , а нас ни е страх да я напъваме и я оставихме така. Да мога аз да ви питам имали някаква особенност при сваляне- И КАК ТОЧНО СЕ ПРАВИ ТОВА. А реостата даже не го и мъчихме щото и да го свалим-какво да го правим, той външно си е супер а и да успеем да го свалим как бихме могли да разберем че е развален...Направими впечатление че на 2-3 места си висят букси и колкото и да гледахме, никъде не могат да се включат-а на мен ми се струва че май са важни.Едната е точно на първата дюза-погледнато от купето. другата стърчи май от АБСа а другите-те са 2 са около казанчето на хидравликата. Аз ги снимах, както и плочката докъде сме я измъкнали- АМА НЕ ЗНАМ КАК ДА КАЧА СНИМКИТЕ ТУК, ТА АКО НЯКОЙ ЗНАЕ-НЕКА МИ ДАДЕ И-МЕЙЛА СИ И АЗ ЩЕ МУ ГИ ПРАТЯ ПЪК ТОЙ ДА ГИ КАЧИ- ТА ДА ГИ ВИДИТЕ ВСИЧКИ. СИГУРНО ВИ ОМРЪЗНАХ С МОИТЕ ПРОБЛЕМИ И НЕОПИТНОСТ- АМА НЯМАМ ИЗБОР, СЕГА ДОКАТО НЯКОЙ ОТ ВАС НЕ МИ ОБЯСНИ КАК ДА ГИ СВАЛИМ ТЕЗИ НЕЩА-А ЧЕ И КАКВО ДА ГИ ПРАВИМ, ЩЕ СИ СТОИ РАЗГЛОБЕНА КОЛАТА. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
колега,има надежда за тебе,капсолвката отпред на пло4ката махната ли е :?: ако не е от нея,зна4и ти задържа ''пъпката''за която ти говорих по-горе,което ще ре4е,4е реостата в самата пло4ка е много вероятно да си работи и пло4ката да си е ок ;) ако сте съгурни 4е сте развили болтовете които държат пло4ката и няма капсоловка-дърпаите смело нагоре


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 24 Ное 2007, 20:50

GALAB_DAIWA написа:Привет момчета, днес със моя приятел взехме да търсим проблема като следвахме вашите напътсвия. Значи релето за подгряването и свещите са си в пълна изправност и работят нормално, почнахме да търсим някъде хлабави връзки като започнахме от контактния ключ и от там по цялата видима верига, обаче уви- навсякаде всичко си беше наред-поне нищо необичайно не видяхме. И тогава вече кат няма и няма как решихме да свалим плочката на ГНПто и РЕОСТАТА на педала на газта. Да ама не. Изобщо не можахме да ги свалим. Плочката ушким я развихме и тя се отдели около 2мм. и край- нещо вътре я държи , а нас ни е страх да я напъваме и я оставихме така. Да мога аз да ви питам имали някаква особенност при сваляне- И КАК ТОЧНО СЕ ПРАВИ ТОВА. А реостата даже не го и мъчихме щото и да го свалим-какво да го правим, той външно си е супер а и да успеем да го свалим как бихме могли да разберем че е развален...Направими впечатление че на 2-3 места си висят букси и колкото и да гледахме, никъде не могат да се включат-а на мен ми се струва че май са важни.Едната е точно на първата дюза-погледнато от купето. другата стърчи май от АБСа а другите-те са 2 са около казанчето на хидравликата. Аз ги снимах, както и плочката докъде сме я измъкнали- АМА НЕ ЗНАМ КАК ДА КАЧА СНИМКИТЕ ТУК, ТА АКО НЯКОЙ ЗНАЕ-НЕКА МИ ДАДЕ И-МЕЙЛА СИ И АЗ ЩЕ МУ ГИ ПРАТЯ ПЪК ТОЙ ДА ГИ КАЧИ- ТА ДА ГИ ВИДИТЕ ВСИЧКИ. СИГУРНО ВИ ОМРЪЗНАХ С МОИТЕ ПРОБЛЕМИ И НЕОПИТНОСТ- АМА НЯМАМ ИЗБОР, СЕГА ДОКАТО НЯКОЙ ОТ ВАС НЕ МИ ОБЯСНИ КАК ДА ГИ СВАЛИМ ТЕЗИ НЕЩА-А ЧЕ И КАКВО ДА ГИ ПРАВИМ, ЩЕ СИ СТОИ РАЗГЛОБЕНА КОЛАТА. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
колега,има надежда за тебе,капсолвката отпред на пло4ката махната ли е :?: ако не е от нея,зна4и ти задържа ''пъпката''за която ти говорих по-горе,което ще ре4е,4е реостата в самата пло4ка е много вероятно да си работи и пло4ката да си е ок ;) ако сте сигурни, 4е сте развили болтовете, които държат пло4ката и няма капсоловка-дърпаите смело нагоре

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 65
Регистриран на: 19.11.2007
Местоположение: ЗЛАТОГРАД

Мнение от GALAB_DAIWA » 24 Ное 2007, 21:03

Адаш-и аз се казвам Иван, тъй като те слушам имам усещането че ние май сме развили нещо друго а не плочката. Би ли ми написал И-МЕЙЛА си за да ти пратя снимка на това което сме развили и ти ще прецениш всъшност какво сме направили
НАСЛУКА

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 24 Ное 2007, 22:34

дай ги на моя bmw3073@dir.bg
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook