От 3 дни имам BMW 525tds и имам нужда от ПОМОЩ
Модератор: Технически модератори
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Колега GALAB_DAIWA по -добре не я карай,докато не я стегнеш.Избягвай да палиш на втора,като палиш на скорост поне ръгай трета че веригата ти ще стане на ластик.Има много теми кое как,щом няма майстор търси и сменяи поне по простите нещя си оправи сам.Ако можеш намери някой от вашея град с Бавара да ти помага.
Дани на какво се дължи губенето на мощност,за което беше питал колегата?
			
		Дани на какво се дължи губенето на мощност,за което беше питал колегата?
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Намери някой ,който може да държи гаечен ключ и му покажи ето това:
Регулиране на ГНП на 525 tds.
Ще може да ти смени плочката и регулира помпата без проблем.
 И не купувай всичко наведнъж-смени плочката и виж какво ще стане.За информация-реостата се продаваше за около 50 лв.
Когато не се командва правилно горивоподаването или горивото не достига, може да очакваш всякакви простотии от колата .
Колега след като си сменил филтъра ,виж дали няма балончета с въздух в прозрачният горивопровод след него и премери дебита както ти бях казал.
			
		Регулиране на ГНП на 525 tds.
Ще може да ти смени плочката и регулира помпата без проблем.
Когато не се командва правилно горивоподаването или горивото не достига, може да очакваш всякакви простотии от колата .
Колега след като си сменил филтъра ,виж дали няма балончета с въздух в прозрачният горивопровод след него и премери дебита както ти бях казал.
- GALAB_DAIWA
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 65
 - Регистриран на: 19.11.2007
 - Местоположение: ЗЛАТОГРАД
 
БРАТЛЕ МНОГО ТИ БЛАГОДАРЯ, ИНФОРМАЦИЯТА ТИ Е НЕВЕРОЯТНА И ОЩЕ В СЪБОТА ПОЧВАМ РЕМОНТА, САМО ДА СИ ДОЙДЕ ЕДНО АВЕРЧЕ КОЕТО Е МНОГО В ЧАС А ПЪК И БАТ КИРЧО ДА МИ ДАДЕ ЦЕНИ НА ГНПто И РЕОСТАТА. ЗНАЕХ СИ ЧЕ В ТОЗИ КЛУБ ЩЕ МИ ПОМОГНИТЕ, ЩОТО НЯМА МАЙСТОР КОЙТО ДА ЗНАЕ ПОВЕЧЕ ОТ МАНИАЦИТЕ. БЛАГОДАРЯ ВИ.
			НАСЛУКА
		- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
Ако имаш някакви трудности ни пиши.Ако успееш да направиш колата пак пиши, за да знаеме ,че не сме писали глупости. 
 УСПЕХ. 
			
		- GALAB_DAIWA
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 65
 - Регистриран на: 19.11.2007
 - Местоположение: ЗЛАТОГРАД
 
Напротив братле, добре че ми писахте-че както се бях отчаял.... БЛАГОДАРЯ ВИ. И имали нещо ново при мен веднага ще пиша.
			НАСЛУКА
		- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
Wenzy написа:...
Дани на какво се дължи губенето на мощност,за което беше питал колегата?
Ако е износено хидравличното бутало вътре в помпата каде нагнетява нафтата то май се води хидравлична глава на помпата.При температурните разширения като загрее колата и респективно помпата колата почва да губи мощност и дори понякога гасне и не иска да запали повече.В такъв случай се полива помпата с вода ама не с ледена да не цъфне
4E проблема е в пло4ката не е сигурно,ако се захванеш да я сменяваш(няма нищи сложно)внимаваи при монтажа и -отдолу на самата пло4ка има ''пъпка'',която влиза плътно в диск(вижда се в гнп,като се махне пло4ката) с дупка в диска то4ен за пъпката,ако не можеш да видиш дупката в диска го завърти на ръка,като го завъртиш на ръка трябва да се върти плътно върху оста,това напасване е много важно и ако не е то4но се 4упи оста.Погледни си все пак клемореда на стартерния клю4,ако е прецакан може тои да ти гаси колата и аномалиите на таблото,като прекъсва контакта,моя съвет е да по4неш от него и дъно не ти се налага да стигаш до пло4ката,след проверката на клемореда погледни ел.магнитния клапан на гнп и захранването към него дали е постоянно,проверката е лесна на кабела отива+ трябва ти пробна лампа и си готов,ако е лоша вризката на клапана със захранването пак прекъсва,спира когато си поиска. Колегата Дино ти е задал въпроси отговорите на които ще помогнат да те насо4им.По4ни от дребните неща,не се хвърляи на скъпите 4асти-ТДС-а може да не работи хубаво от много неща.Успех и ни дръж в те4ениеzvetiko написа:Намери някой ,който може да държи гаечен ключ и му покажи ето това:
Регулиране на ГНП на 525 tds.
Ще може да ти смени плочката и регулира помпата без проблем.И не купувай всичко наведнъж-смени плочката и виж какво ще стане.За информация-реостата се продаваше за около 50 лв.
Когато не се командва правилно горивоподаването или горивото не достига, може да очакваш всякакви простотии от колата .
Колега след като си сменил филтъра ,виж дали няма балончета с въздух в прозрачният горивопровод след него и премери дебита както ти бях казал.
- Wenzy
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2046
 - Регистриран на: 19.09.2007
 - Местоположение: Dobrich
 - Кара: Е34 М51Д25
 
Дани то тогава може временно (докато човек събере пари) да се прилижо идеята за охлаждане на куулера-един разширителен съд с вода (като за чистачките) с маторче в казаня - и да периодично да си охлаждаш  
 смешно ама истина
Доскоро един познат с Е39 М51 ходеше с тубите с вода в багажника и с 1000лв. си реши проблема - смени елемента и паленето като е топла му се оправи - само показва ключа и тя сама пали
			
		Доскоро един познат с Е39 М51 ходеше с тубите с вода в багажника и с 1000лв. си реши проблема - смени елемента и паленето като е топла му се оправи - само показва ключа и тя сама пали
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
ivan. написа:4E проблема е в пло4ката не е сигурно,ако се захванеш да я сменяваш(няма нищи сложно)внимаваи при монтажа и -отдолу на самата пло4ка има ''пъпка'',която влиза плътно в диск(вижда се в гнп,като се махне пло4ката) с дупка в диска то4ен за пъпката,ако не можеш да видиш дупката в диска го завърти на ръка,като го завъртиш на ръка трябва да се върти плътно върху оста,това напасване е много важно и ако не е то4но се 4упи оста.Погледни си все пак клемореда на стартерния клю4,ако е прецакан може тои да ти гаси колата и аномалиите на таблото,като прекъсва контакта,моя съвет е да по4неш от него и дъно не ти се налага да стигаш до пло4ката,след проверката на клемореда погледни ел.магнитния клапан на гнп и захранването към него дали е постоянно,проверката е лесна на кабела отива+ трябва ти пробна лампа и си готов,ако е лоша вризката на клапана със захранването пак прекъсва,спира когато си поиска. Колегата Дино ти е задал въпроси отговорите на които ще помогнат да те насо4им.По4ни от дребните неща,не се хвърляи на скъпите 4асти-ТДС-а може да не работи хубаво от много неща.Успех и ни дръж в те4ениеzvetiko написа:Намери някой ,който може да държи гаечен ключ и му покажи ето това:
Регулиране на ГНП на 525 tds.
Ще може да ти смени плочката и регулира помпата без проблем.И не купувай всичко наведнъж-смени плочката и виж какво ще стане.За информация-реостата се продаваше за около 50 лв.
Когато не се командва правилно горивоподаването или горивото не достига, може да очакваш всякакви простотии от колата .
Колега след като си сменил филтъра ,виж дали няма балончета с въздух в прозрачният горивопровод след него и премери дебита както ти бях казал.
Е дано да се размине с лоши връзки,но това ,че колата ту губи мощност ,ту отива на 4000 оборота и не може да я спре,май говори за неправилно командване на горивоподаването от системата реостат-плочка.Освен това колегата казва ,че е ходил на диагностика и там са му казали ,че проблема е в плочката,ако не работеше клапана на помпата сигурно щяха да го хванат.Но при него са толкова много неща ,че наистина трябва да прегледа всичко.
- GALAB_DAIWA
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 65
 - Регистриран на: 19.11.2007
 - Местоположение: ЗЛАТОГРАД
 
Привет момчета, днес със моя приятел взехме да търсим проблема като следвахме вашите напътсвия. Значи релето за подгряването и свещите са си в пълна изправност и работят нормално, почнахме да търсим някъде хлабави връзки като започнахме от контактния ключ и от там по цялата видима верига, обаче уви- навсякаде всичко си беше наред-поне нищо необичайно не видяхме. И тогава вече кат няма и няма как решихме да свалим плочката на ГНПто и РЕОСТАТА на педала на газта. Да ама не. Изобщо не можахме да ги свалим. Плочката ушким я развихме и тя се отдели около 2мм. и край- нещо вътре я държи , а нас ни е страх да я напъваме и я оставихме така. Да мога аз да ви питам имали някаква особенност при сваляне- И КАК ТОЧНО СЕ ПРАВИ ТОВА. А реостата даже не го и мъчихме щото и да го свалим-какво да го правим, той външно си е супер а и да успеем да го свалим как бихме могли да разберем че е развален...Направими впечатление че на 2-3 места си висят букси и колкото и да гледахме, никъде не могат да се включат-а на мен ми се струва че май са важни.Едната е точно на първата дюза-погледнато от купето. другата стърчи май от АБСа а другите-те са 2 са около казанчето на хидравликата. Аз ги снимах, както и плочката докъде сме я измъкнали- АМА НЕ ЗНАМ КАК ДА КАЧА СНИМКИТЕ ТУК, ТА АКО  НЯКОЙ ЗНАЕ-НЕКА МИ ДАДЕ И-МЕЙЛА СИ И АЗ ЩЕ МУ ГИ ПРАТЯ ПЪК ТОЙ ДА ГИ КАЧИ- ТА ДА ГИ ВИДИТЕ ВСИЧКИ. СИГУРНО ВИ ОМРЪЗНАХ С МОИТЕ ПРОБЛЕМИ И НЕОПИТНОСТ- АМА НЯМАМ ИЗБОР, СЕГА ДОКАТО НЯКОЙ ОТ ВАС НЕ МИ ОБЯСНИ КАК ДА ГИ СВАЛИМ ТЕЗИ НЕЩА-А ЧЕ И КАКВО ДА ГИ ПРАВИМ, ЩЕ СИ СТОИ РАЗГЛОБЕНА КОЛАТА. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
			НАСЛУКА
		колега,има надежда за тебе,капсолвката отпред на пло4ката махната ли еGALAB_DAIWA написа:Привет момчета, днес със моя приятел взехме да търсим проблема като следвахме вашите напътсвия. Значи релето за подгряването и свещите са си в пълна изправност и работят нормално, почнахме да търсим някъде хлабави връзки като започнахме от контактния ключ и от там по цялата видима верига, обаче уви- навсякаде всичко си беше наред-поне нищо необичайно не видяхме. И тогава вече кат няма и няма как решихме да свалим плочката на ГНПто и РЕОСТАТА на педала на газта. Да ама не. Изобщо не можахме да ги свалим. Плочката ушким я развихме и тя се отдели около 2мм. и край- нещо вътре я държи , а нас ни е страх да я напъваме и я оставихме така. Да мога аз да ви питам имали някаква особенност при сваляне- И КАК ТОЧНО СЕ ПРАВИ ТОВА. А реостата даже не го и мъчихме щото и да го свалим-какво да го правим, той външно си е супер а и да успеем да го свалим как бихме могли да разберем че е развален...Направими впечатление че на 2-3 места си висят букси и колкото и да гледахме, никъде не могат да се включат-а на мен ми се струва че май са важни.Едната е точно на първата дюза-погледнато от купето. другата стърчи май от АБСа а другите-те са 2 са около казанчето на хидравликата. Аз ги снимах, както и плочката докъде сме я измъкнали- АМА НЕ ЗНАМ КАК ДА КАЧА СНИМКИТЕ ТУК, ТА АКО НЯКОЙ ЗНАЕ-НЕКА МИ ДАДЕ И-МЕЙЛА СИ И АЗ ЩЕ МУ ГИ ПРАТЯ ПЪК ТОЙ ДА ГИ КАЧИ- ТА ДА ГИ ВИДИТЕ ВСИЧКИ. СИГУРНО ВИ ОМРЪЗНАХ С МОИТЕ ПРОБЛЕМИ И НЕОПИТНОСТ- АМА НЯМАМ ИЗБОР, СЕГА ДОКАТО НЯКОЙ ОТ ВАС НЕ МИ ОБЯСНИ КАК ДА ГИ СВАЛИМ ТЕЗИ НЕЩА-А ЧЕ И КАКВО ДА ГИ ПРАВИМ, ЩЕ СИ СТОИ РАЗГЛОБЕНА КОЛАТА. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
колега,има надежда за тебе,капсолвката отпред на пло4ката махната ли еGALAB_DAIWA написа:Привет момчета, днес със моя приятел взехме да търсим проблема като следвахме вашите напътсвия. Значи релето за подгряването и свещите са си в пълна изправност и работят нормално, почнахме да търсим някъде хлабави връзки като започнахме от контактния ключ и от там по цялата видима верига, обаче уви- навсякаде всичко си беше наред-поне нищо необичайно не видяхме. И тогава вече кат няма и няма как решихме да свалим плочката на ГНПто и РЕОСТАТА на педала на газта. Да ама не. Изобщо не можахме да ги свалим. Плочката ушким я развихме и тя се отдели около 2мм. и край- нещо вътре я държи , а нас ни е страх да я напъваме и я оставихме така. Да мога аз да ви питам имали някаква особенност при сваляне- И КАК ТОЧНО СЕ ПРАВИ ТОВА. А реостата даже не го и мъчихме щото и да го свалим-какво да го правим, той външно си е супер а и да успеем да го свалим как бихме могли да разберем че е развален...Направими впечатление че на 2-3 места си висят букси и колкото и да гледахме, никъде не могат да се включат-а на мен ми се струва че май са важни.Едната е точно на първата дюза-погледнато от купето. другата стърчи май от АБСа а другите-те са 2 са около казанчето на хидравликата. Аз ги снимах, както и плочката докъде сме я измъкнали- АМА НЕ ЗНАМ КАК ДА КАЧА СНИМКИТЕ ТУК, ТА АКО НЯКОЙ ЗНАЕ-НЕКА МИ ДАДЕ И-МЕЙЛА СИ И АЗ ЩЕ МУ ГИ ПРАТЯ ПЪК ТОЙ ДА ГИ КАЧИ- ТА ДА ГИ ВИДИТЕ ВСИЧКИ. СИГУРНО ВИ ОМРЪЗНАХ С МОИТЕ ПРОБЛЕМИ И НЕОПИТНОСТ- АМА НЯМАМ ИЗБОР, СЕГА ДОКАТО НЯКОЙ ОТ ВАС НЕ МИ ОБЯСНИ КАК ДА ГИ СВАЛИМ ТЕЗИ НЕЩА-А ЧЕ И КАКВО ДА ГИ ПРАВИМ, ЩЕ СИ СТОИ РАЗГЛОБЕНА КОЛАТА. БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
- GALAB_DAIWA
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 65
 - Регистриран на: 19.11.2007
 - Местоположение: ЗЛАТОГРАД
 
Адаш-и аз се казвам Иван, тъй като те слушам имам усещането че ние май сме развили нещо друго а не плочката. Би ли ми написал И-МЕЙЛА си за да ти пратя снимка на това което сме развили и ти ще прецениш всъшност какво сме направили
			НАСЛУКА
		- bmwfena
 - БМВманиачения
 - 
				
			 - Мнения: 5148
 - Регистриран на: 25.04.2006
 - Местоположение: ХАСКОВО
 - Пол: Мъж
 - Кара: ПЕЧКА понавървяваща
 - Мечтае да кара: на ядене и пиене
 
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	