Генератора зарежда ( уж) а пък лампата свети.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Генератора зарежда ( уж) а пък лампата свети.
Ами проблема е следния:
Една втулка се беше износила или не знам и аз какво ( втулката на болта за който генератора се закрепва за двигателя ) и генератора седеше накриво. Свалих го, смених втулката, закачих всички жици , опъвам ремъка, паля и хоп, лампата за генератора не загасва, по точно свети ама слабо. Мерихме дали зарежда - зарежда, 14.12V и като включа фаровете пада на 13.84. До тук всичко е в нормата, но след известно време каране таблото започна да изгасва, парното работи по слабо и вчера прекъсваше даже.
Почаках малко да порабори на място колата, с надеждата да зареди малко акумулатора и тогава да си пусна музичка, парно и т.н. Но проблема си остана, таблото свети по слабо, като изгася всички уреди без фаровете ( иначе в тмното как ще виждам ) и след малко пак си светна таблото ... и същата ситуаця се повтори няколко пъти докато се прибера.
двигателя е м10 карбураторен 1.8 .... генератора мисля че е бош.
някой сеща ли се от какво може да прави така. аз си мисля че не зарежда ... но пък уреда казва друго
не знам вече какво да правя, проверих кабели и т.н. но няма ефект
надявам се някой да помогне. .
Една втулка се беше износила или не знам и аз какво ( втулката на болта за който генератора се закрепва за двигателя ) и генератора седеше накриво. Свалих го, смених втулката, закачих всички жици , опъвам ремъка, паля и хоп, лампата за генератора не загасва, по точно свети ама слабо. Мерихме дали зарежда - зарежда, 14.12V и като включа фаровете пада на 13.84. До тук всичко е в нормата, но след известно време каране таблото започна да изгасва, парното работи по слабо и вчера прекъсваше даже.
Почаках малко да порабори на място колата, с надеждата да зареди малко акумулатора и тогава да си пусна музичка, парно и т.н. Но проблема си остана, таблото свети по слабо, като изгася всички уреди без фаровете ( иначе в тмното как ще виждам ) и след малко пак си светна таблото ... и същата ситуаця се повтори няколко пъти докато се прибера.
двигателя е м10 карбураторен 1.8 .... генератора мисля че е бош.
някой сеща ли се от какво може да прави така. аз си мисля че не зарежда ... но пък уреда казва друго
не знам вече какво да правя, проверих кабели и т.н. но няма ефект
надявам се някой да помогне. .

- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Днес като го разглобих видях че четките са ..... под 5 мм, и диодния блок се е постопил малко ( става дума за металната част която махаш за да стигнеш до четките ) .
между другото ако някой има алтернатор за продаване на разумна цена , може да ми драсне едно ЛС
между другото ако някой има алтернатор за продаване на разумна цена , може да ми драсне едно ЛС
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Значи и аз имах почти същият проблем показва ми на волт мера,че зарежда 13,80-14 20 след като смених четките да но тва е моментно сега вече свалих целия алтернатор и тогава видях че са му разбити лагерите и окопани колекторите срещу педесет лева на Раковска и Сливница вече наистина зарежда.Докато не охлабиш ремъка не можеш да разбереш състоянието на лагерите.
Дано не съм те объркал повече.
Дано не съм те объркал повече.
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Значи, смених четките, пак показжа на тестера че зарежда, не усещам да ми гаснат тоците... а лагерите са наред, но има една планка ли и аз не знам как да го кажа , която трябва да се махне за да се стигне до четките. В това металното, да кажем плочка няква, има нещо като кондензатор ( доста голям ) и тои се е постопил , вазможно ли е от това да не зарежда или пък да не зарежда достатъчно ?
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
"това металното, да кажем плочка няква", дали не е №22 на картинката
Ако "Да", това "постопеното" е регулатора на напежение
. Замерването на зареждането със зареден акумулатор ли го правиш? С недозареден може да се окаже, че презареждаш
. Ако лампата продължава да свети, 95% имаш пробил/прекъснал диод на №15. Другите 5% са за повреда в регулатора/веригата до него.

Ако "Да", това "постопеното" е регулатора на напежение


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Значи, не е номер 22, ами едно метално което се маха ( 2 винтчета го държат ) и вътре в него има нещо ( предполагам някакав кондензатор ? ) и тои се е стопил.. а това с диодите , предполагам не се ремонтирват диодите , ами се купува ново ?
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Myxa-TePoPuCT написа:... не е номер 22, ами едно метално което се маха ( 2 винтчета го държат ) ...

Няма ли някакъв номер/надпис на алтернатора (или поне на някоя част от него

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Myxa-TePoPuCT написа:Значи, не е номер 22, ами едно метално което се маха ( 2 винтчета го държат ) и вътре в него има нещо ( предполагам някакав кондензатор ? ) и тои се е стопил.. а това с диодите , предполагам не се ремонтирват диодите , ами се купува ново ?
Ами ако алтернаторът не е уригинален т.е. не е от или за БМВ?Това провери ли го?иначе е точно товяа за което ти е писал пича по горе/със снимката/,няма друго от зад..... мисля.
- Sportmotor
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: Russe
Сервиз Юви град Русе ремонт на генератори и стартери ел.инсталации
тел.0899113604 Благовест
Мойе да обясня и по телефона
тел.0899113604 Благовест
Мойе да обясня и по телефона
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
Значи, в момента колата си работи нормално, не ми пада акумулатора, всичко си работи добре. Генератора е Валео, пише и БМВ на него ( има е емблемата нарисувана)...
а за сервиза... русе ми е малко далече, иначе 10х за информацията
а за сервиза... русе ми е малко далече, иначе 10х за информацията

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани