s50 b30 и s50 b32
Модератор: bum_bum
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
s50 b30 и s50 b32
Колеги дайте професионално разяснение относно тез два двигателя. Намерих ги и двете коли за добри пари и съм навитак да си купя едната, но коя.Докато посъбера парички искам да посъбера инфо. Не говоря само за конете. Имам предвид кой от двата държи повече на турбиниране. До към 0.5, 0.7 бара. Или ако не може да се боцне турбо дайте други идеи. Благодаря предварително.
Кат гледам си в испания ще споделишп ли от кой точно град си и на какви пари си ги намерил колите .
И още 2 въпроса
1. ако се вкара кола от швейцария и в испания се регистрира плаща ли се акциз
2. и какви пари горе долу вървят там е36 М3 и е46 М3 (но със смг скорости )
може и на лс да ми отг. ако искаш
И още 2 въпроса
1. ако се вкара кола от швейцария и в испания се регистрира плаща ли се акциз
2. и какви пари горе долу вървят там е36 М3 и е46 М3 (но със смг скорости )

може и на лс да ми отг. ако искаш

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Само не знам защо си решил и да турбинираш двигателя. Ако искаш повече пауър знаеш кои да вземеш
Иначе сега се сещам за една разлика, а именно, че единия е с Мотроник 3.3 (ако не ме лъже паметта), а другия е с Мега Скуиртъл. Мисля, че и сам можеш да се досетиш кое е по-доброто

Иначе сега се сещам за една разлика, а именно, че единия е с Мотроник 3.3 (ако не ме лъже паметта), а другия е с Мега Скуиртъл. Мисля, че и сам можеш да се досетиш кое е по-доброто

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



- Illusion
- Бургаското явление
-
- Мнения: 1649
- Регистриран на: 21.07.2007
- Местоположение: Бургас/София
Nightmare написа:Illusion написа: а другия е с Мега Скуиртъл
Аз ли съм за лекар
За теб не знам, ама аз май съм. И все пак си мисля, че съм права

Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара



bobchosi написа:Абе колеги за електрониката ясно ама въпроса ми е кой двигател държи повече на турбо. Решил съм да правя звяр. нещо 400+. сички карантии на двигателя са набелязани включително и изх. колектори.но кой от двата.
е ти ако го правиш 400+ с турбо по изх. колектори няма кво да му мислиш толко. въпроса е каде си намислил да сложиш турбото до бутуша или ниско долу

“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
bobchosi написа:Абе колеги за електрониката ясно ама въпроса ми е кой двигател държи повече на турбо. Решил съм да правя звяр. нещо 400+. сички карантии на двигателя са набелязани включително и изх. колектори.но кой от двата.
Признат факт е, че 3.0 моторът е по-добър и по-държелив. Основната причина е във двойния ванус на 3.2 мотора. За съжаление няма превантивна подръжка - знаят се случаи когато ванус на 2000км след смяна гърми, следва катастрофална загуба на масло и целия мотор става на паздер.
Другото нещо е, че 3.0 е с 5-скорости, които отново са по-здрави от 6-степенната кутия на 3.2 мотора. Причината е, че 5-скоростната кутия оставя повече място за по-големи части и съответно по-голяма здравина.
Power is Nothing Without Insanity
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ам ... ти ако гониш 400 коня, защо ти е турбо ??? ... по-лесно и ефтино ще ти седне с компресор 

Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
Аз пък бих го избрал (S50В30) единствено заради по-дебелата стена между цилиндрите. Според мен това е преимуществото на В30 пред В32 ако се търсят много коне. А и В30 не е ли също с двоен ванос? При В32 май просто е усъвършенстван вариант на стария, променен е ваноса на изпускателният вал и са добавени още по един клапан за управление.Alex 320i Cabrio написа:
Признат факт е, че 3.0 моторът е по-добър и по-държелив. Основната причина е във двойния ванус на 3.2 мотора. .
е21 345 0-402м 12.18


28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани