s50 b30 и s50 b32

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

s50 b30 и s50 b32

Мнение от bobchosi » 14 Ное 2007, 17:29

Колеги дайте професионално разяснение относно тез два двигателя. Намерих ги и двете коли за добри пари и съм навитак да си купя едната, но коя.Докато посъбера парички искам да посъбера инфо. Не говоря само за конете. Имам предвид кой от двата държи повече на турбиниране. До към 0.5, 0.7 бара. Или ако не може да се боцне турбо дайте други идеи. Благодаря предварително.

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 14 Ное 2007, 17:39

Кат гледам си в испания ще споделишп ли от кой точно град си и на какви пари си ги намерил колите .
И още 2 въпроса
1. ако се вкара кола от швейцария и в испания се регистрира плаща ли се акциз
2. и какви пари горе долу вървят там е36 М3 и е46 М3 (но със смг скорости ) :D
може и на лс да ми отг. ако искаш :D
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 15 Ное 2007, 15:51

:arrow:

Бургаското явление
Аватар
Мнения: 1649
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: Бургас/София

Мнение от Illusion » 15 Ное 2007, 22:28

Само не знам защо си решил и да турбинираш двигателя. Ако искаш повече пауър знаеш кои да вземеш ;)
Иначе сега се сещам за една разлика, а именно, че единия е с Мотроник 3.3 (ако не ме лъже паметта), а другия е с Мега Скуиртъл. Мисля, че и сам можеш да се досетиш кое е по-доброто ;)
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара

ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 15 Ное 2007, 22:33

Illusion написа: а другия е с Мега Скуиртъл

Аз ли съм за лекар :shock:
Изображение

Бургаското явление
Аватар
Мнения: 1649
Регистриран на: 21.07.2007
Местоположение: Бургас/София

Мнение от Illusion » 15 Ное 2007, 22:44

Nightmare написа:
Illusion написа: а другия е с Мега Скуиртъл

Аз ли съм за лекар :shock:

За теб не знам, ама аз май съм. И все пак си мисля, че съм права ;)
Mishel_Vaian написа:Качвайте се на бързи ИС-ки. И отзад возете яки Миски. Жените от мотори не разбират.Те колите по цвят избират
Само Илюжън не може се прекара да опита ИС-ка тя да кара

ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1521
Регистриран на: 23.12.2006
Местоположение: Казанлък

Мнение от Nightmare » 15 Ное 2007, 22:47

Е нали ти написах ти пак...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 15 Ное 2007, 23:31

Абе колеги за електрониката ясно ама въпроса ми е кой двигател държи повече на турбо. Решил съм да правя звяр. нещо 400+. сички карантии на двигателя са набелязани включително и изх. колектори.но кой от двата. :)

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 16 Ное 2007, 2:51

bobchosi написа:Абе колеги за електрониката ясно ама въпроса ми е кой двигател държи повече на турбо. Решил съм да правя звяр. нещо 400+. сички карантии на двигателя са набелязани включително и изх. колектори.но кой от двата. :)

е ти ако го правиш 400+ с турбо по изх. колектори няма кво да му мислиш толко. въпроса е каде си намислил да сложиш турбото до бутуша или ниско долу :winky:
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

Храбрият Свинар
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: London
Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),

Мнение от Alex 320i Cabrio » 16 Ное 2007, 11:16

bobchosi написа:Абе колеги за електрониката ясно ама въпроса ми е кой двигател държи повече на турбо. Решил съм да правя звяр. нещо 400+. сички карантии на двигателя са набелязани включително и изх. колектори.но кой от двата. :)


Признат факт е, че 3.0 моторът е по-добър и по-държелив. Основната причина е във двойния ванус на 3.2 мотора. За съжаление няма превантивна подръжка - знаят се случаи когато ванус на 2000км след смяна гърми, следва катастрофална загуба на масло и целия мотор става на паздер.

Другото нещо е, че 3.0 е с 5-скорости, които отново са по-здрави от 6-степенната кутия на 3.2 мотора. Причината е, че 5-скоростната кутия оставя повече място за по-големи части и съответно по-голяма здравина.
Power is Nothing Without Insanity

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 16 Ное 2007, 12:20

Ам ... ти ако гониш 400 коня, защо ти е турбо ??? ... по-лесно и ефтино ще ти седне с компресор ;)
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 17 Ное 2007, 0:49

Alex 320i Cabrio написа:
Признат факт е, че 3.0 моторът е по-добър и по-държелив. Основната причина е във двойния ванус на 3.2 мотора. .
Аз пък бих го избрал (S50В30) единствено заради по-дебелата стена между цилиндрите. Според мен това е преимуществото на В30 пред В32 ако се търсят много коне. А и В30 не е ли също с двоен ванос? При В32 май просто е усъвършенстван вариант на стария, променен е ваноса на изпускателният вал и са добавени още по един клапан за управление.
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 17 Ное 2007, 0:51

AlibiTu написа:Ам ... ти ако гониш 400 коня, защо ти е турбо ??? ... по-лесно и ефтино ще ти седне с компресор ;)
Нещо не ти разбрах :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 7.08.2007
Местоположение: Испания

Мнение от bobchosi » 17 Ное 2007, 0:58

Абе и аз до колкото помня май 3.0 е с двоен ванус. И определено ще е по издръжлив на турбото. (0.7 0.8 бара)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 17 Ное 2007, 1:08

bobchosi написа:Абе и аз до колкото помня май 3.0 е с двоен ванус. И определено ще е по издръжлив на турбото. (0.7 0.8 бара)
Не се чуди ами взимай по-свястната кола.Дали ще е В30 или В32 все тая, всичко зависи от това колко грамотно се работи по проекта ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook