Невероятно,но факт(до каращите дизел)
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Невероятно,но факт(до каращите дизел)
Значи накратко и мойта плочка на тдс-а започна да ми прави проблеми.Трябваше да се предприема нещо,а именно смяна на плочката.И тъй като имам работеща помпа(поне до последно работеше)само че от М21 524ТД.Питах първо приятел в дару кар дали мога да сложа плочката от ТД на тдс-а,отговора беше отрицателен,след това в супер дизел също бяха категорични,че нестава,още няколко дизелджий казаха че няма шанс да стане.Но никой не казва защо няма да стане.Аз като по опорит така или иначе нямаше какво да губя реших да пробвам,въпреки че номерата на помпите бяха различни, но видимо плочките,а и помпите бяха едни и същи.И така снощи започнах подмяната,свалих плочката на тдс-а,на нейно място сложих тази от ТД-то.Започна се едно въртене,но признаци да запали-не леко полеко местя плочката с почукван,но накрая акумолатора се предаде.Свалих го да се зарежда и днес на ново,бях решил да повъртя малко и ако пак падне да се отказвам и да слагам плочката от тдс-а,но след няколко опита и корекций на плочката двигателя почна да дава признаци,че е жив,накрая запали,работеше малко неравномерно.Но с корекций по плочката(в темата на колегата zvetiko http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238 е описано как става)работата се подобри.Резултата за сега колата върви повече от добре пали топла и студена без проблем работи на около 750оборота на празен ход.Но има като чели едно леко прекъсване на празен ход.Утре ще ходя до супер дизел да видя какво ще покаже компа.Та сега се чудя,защо номерата са различни,а подмяната им е възможна
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Невероятно,но факт(до каращите дизел)
Maverik написа:Значи накратко и мойта плочка на тдс-а започна да ми прави проблеми.Трябваше да се предприема нещо,а именно смяна на плочката.И тъй като имам работеща помпа(поне до последно работеше)само че от М21 524ТД.Питах първо приятел в дару кар дали мога да сложа плочката от ТД на тдс-а,отговора беше отрицателен,след това в супер дизел също бяха категорични,че нестава,още няколко дизелджий казаха че няма шанс да стане.Но никой не казва защо няма да стане.Аз като по опорит така или иначе нямаше какво да губя реших да пробвам,въпреки че номерата на помпите бяха различни, но видимо плочките,а и помпите бяха едни и същи.И така снощи започнах подмяната,свалих плочката на тдс-а,на нейно място сложих тази от ТД-то.Започна се едно въртене,но признаци да запали-не леко полеко местя плочката с почукван,но накрая акумолатора се предаде.Свалих го да се зарежда и днес на ново,бях решил да повъртя малко и ако пак падне да се отказвам и да слагам плочката от тдс-а,но след няколко опита и корекций на плочката двигателя почна да дава признаци,че е жив,накрая запали,работеше малко неравномерно.Но с корекций по плочката(в темата на колегата zvetiko http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238 е описано как става)работата се подобри.Резултата за сега колата върви повече от добре пали топла и студена без проблем работи на около 750оборота на празен ход.Но има като чели едно леко прекъсване на празен ход.Утре ще ходя до супер дизел да видя какво ще покаже компа.Та сега се чудя,защо номерата са различни,а подмяната им е възможна
Може би съпротивлението на графитените писти на двете плочки е различно,но с регулировката на ГНП си накарал плъзгачите да четат от място където горивото е достатъчно за да върви добре колата.А в Дару нищо не могат да ти кажат-ако отидеш за плочка ще ти предложат нова помпа за 10 000 лв.Тази регулировка ,която ти си я направил там струва между 150 и 270лв.И най-добре не си давай парите на онези от Супердизел-нищо смислено няма да ти кажат.Слушай как работи колата ти ,настрой плочката да върви така както ти харесва и парите си ги изхарчи за нещо полезно.


Бях ходил в Супердизел и изобщо не откриха ,че МАР сенсора е запушен и колата нямаше нищо общо с това ,което е сега-оправих го благодарение на информацията на колегата Дино.

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Невероятно,но факт(до каращите дизел)
Maverik написа:Значи накратко и мойта плочка на тдс-а започна да ми прави проблеми.Трябваше да се предприема нещо,а именно смяна на плочката.И тъй като имам работеща помпа(поне до последно работеше)само че от М21 524ТД.Питах първо приятел в дару кар дали мога да сложа плочката от ТД на тдс-а,отговора беше отрицателен,след това в супер дизел също бяха категорични,че нестава,още няколко дизелджий казаха че няма шанс да стане.Но никой не казва защо няма да стане.Аз като по опорит така или иначе нямаше какво да губя реших да пробвам,въпреки че номерата на помпите бяха различни, но видимо плочките,а и помпите бяха едни и същи.И така снощи започнах подмяната,свалих плочката на тдс-а,на нейно място сложих тази от ТД-то.Започна се едно въртене,но признаци да запали-не леко полеко местя плочката с почукван,но накрая акумолатора се предаде.Свалих го да се зарежда и днес на ново,бях решил да повъртя малко и ако пак падне да се отказвам и да слагам плочката от тдс-а,но след няколко опита и корекций на плочката двигателя почна да дава признаци,че е жив,накрая запали,работеше малко неравномерно.Но с корекций по плочката(в темата на колегата zvetiko http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238 е описано как става)работата се подобри.Резултата за сега колата върви повече от добре пали топла и студена без проблем работи на около 750оборота на празен ход.Но има като чели едно леко прекъсване на празен ход.Утре ще ходя до супер дизел да видя какво ще покаже компа.Та сега се чудя,защо номерата са различни,а подмяната им е възможна
че аз моита плочка от 524тд я сложих на един тдс и няма никви проблеми зора е само докато настроиш празния ход
че на тдс-а пречат колекторите
другото което не съм пробвал е механична помпа на тдс


няма начин да не става

- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Един мастор ми предложи механична помпа за 500лв.,каза човека че ще реша доста проблеми ако сложа механична (те поне са вечни )
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Ей Петре ти не спиш ли бре!Остави ни на мира.Стига си ни тормозил,шта съдя в Брюксел за психическо изнасилване
.Сега сериозно батка оставете поне една тема да дискутираме както требе.Пусни една тема за Буравестниците(газ) и Кратунковците (ТДС) и да се храним.Стига сме срали навсякаде!!!

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Невероятно,но факт(до каращите дизел)
stambo_81dg написа:Maverik написа:Значи накратко и мойта плочка на тдс-а започна да ми прави проблеми.Трябваше да се предприема нещо,а именно смяна на плочката.И тъй като имам работеща помпа(поне до последно работеше)само че от М21 524ТД.Питах първо приятел в дару кар дали мога да сложа плочката от ТД на тдс-а,отговора беше отрицателен,след това в супер дизел също бяха категорични,че нестава,още няколко дизелджий казаха че няма шанс да стане.Но никой не казва защо няма да стане.Аз като по опорит така или иначе нямаше какво да губя реших да пробвам,въпреки че номерата на помпите бяха различни, но видимо плочките,а и помпите бяха едни и същи.И така снощи започнах подмяната,свалих плочката на тдс-а,на нейно място сложих тази от ТД-то.Започна се едно въртене,но признаци да запали-не леко полеко местя плочката с почукван,но накрая акумолатора се предаде.Свалих го да се зарежда и днес на ново,бях решил да повъртя малко и ако пак падне да се отказвам и да слагам плочката от тдс-а,но след няколко опита и корекций на плочката двигателя почна да дава признаци,че е жив,накрая запали,работеше малко неравномерно.Но с корекций по плочката(в темата на колегата zvetiko http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238 е описано как става)работата се подобри.Резултата за сега колата върви повече от добре пали топла и студена без проблем работи на около 750оборота на празен ход.Но има като чели едно леко прекъсване на празен ход.Утре ще ходя до супер дизел да видя какво ще покаже компа.Та сега се чудя,защо номерата са различни,а подмяната им е възможна
че аз моита плочка от 524тд я сложих на един тдс и няма никви проблеми зора е само докато настроиш празния ход
че на тдс-а пречат колекторите
другото което не съм пробвал е механична помпа на тдс![]()
![]()
няма начин да не става
Колега,какво значи механична-подаването на газта става с жило ли


- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Де да знам сигурно ще се сложи механичен "обогатител" и няма да има никакви ъгли,а всичко ще е в твои ръце
А за монтажа нямам представа,откаде ще намери представа си нямам.Защо си мисля че от
324д/524д 66кв.(тд-тата също) ще пасне помпичката.Е аз си държа на електронната ама ако няма накъде или ако ми каже дай 3500лв., както чувам че е цената
.Или слагаш механична или си внасяш още едно ТДС-че и ако е читаво си решаваш проблема (може и Е39 да е и пускаш в продава "Е39 без нафтова помпа") 

324д/524д 66кв.(тд-тата също) ще пасне помпичката.Е аз си държа на електронната ама ако няма накъде или ако ми каже дай 3500лв., както чувам че е цената


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Wenzy написа:Де да знам сигурно ще се сложи механичен "обогатител" и няма да има никакви ъгли,а всичко ще е в твои ръцеА за монтажа нямам представа,откаде ще намери представа си нямам.Защо си мисля че от
324д/524д 66кв.(тд-тата също) ще пасне помпичката.Е аз си държа на електронната ама ако няма накъде или ако ми каже дай 3500лв., както чувам че е цената.Или слагаш механична или си внасяш още едно ТДС-че и ако е читаво си решаваш проблема (може и Е39 да е и пускаш в продава "Е39 без нафтова помпа")
Е,сега пък 3500лв.-ти почна като дару кар


Между другото механичен "обогатител" не е ли равно на смукач-да не стане първото BMW с механичен смукач

- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Re: Невероятно,но факт(до каращите дизел)
zvetiko написа:Maverik написа:Значи накратко и мойта плочка на тдс-а започна да ми прави проблеми.Трябваше да се предприема нещо,а именно смяна на плочката.И тъй като имам работеща помпа(поне до последно работеше)само че от М21 524ТД.Питах първо приятел в дару кар дали мога да сложа плочката от ТД на тдс-а,отговора беше отрицателен,след това в супер дизел също бяха категорични,че нестава,още няколко дизелджий казаха че няма шанс да стане.Но никой не казва защо няма да стане.Аз като по опорит така или иначе нямаше какво да губя реших да пробвам,въпреки че номерата на помпите бяха различни, но видимо плочките,а и помпите бяха едни и същи.И така снощи започнах подмяната,свалих плочката на тдс-а,на нейно място сложих тази от ТД-то.Започна се едно въртене,но признаци да запали-не леко полеко местя плочката с почукван,но накрая акумолатора се предаде.Свалих го да се зарежда и днес на ново,бях решил да повъртя малко и ако пак падне да се отказвам и да слагам плочката от тдс-а,но след няколко опита и корекций на плочката двигателя почна да дава признаци,че е жив,накрая запали,работеше малко неравномерно.Но с корекций по плочката(в темата на колегата zvetiko http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238 е описано как става)работата се подобри.Резултата за сега колата върви повече от добре пали топла и студена без проблем работи на около 750оборота на празен ход.Но има като чели едно леко прекъсване на празен ход.Утре ще ходя до супер дизел да видя какво ще покаже компа.Та сега се чудя,защо номерата са различни,а подмяната им е възможна
Може би съпротивлението на графитените писти на двете плочки е различно,но с регулировката на ГНП си накарал плъзгачите да четат от място където горивото е достатъчно за да върви добре колата.А в Дару нищо не могат да ти кажат-ако отидеш за плочка ще ти предложат нова помпа за 10 000 лв.Тази регулировка ,която ти си я направил там струва между 150 и 270лв.И най-добре не си давай парите на онези от Супердизел-нищо смислено няма да ти кажат.Слушай как работи колата ти ,настрой плочката да върви така както ти харесва и парите си ги изхарчи за нещо полезно.Иначе информацията ,която даваш е интересна.
![]()
Бях ходил в Супердизел и изобщо не откриха ,че МАР сенсора е запушен и колата нямаше нищо общо с това ,което е сега-оправих го благодарение на информацията на колегата Дино.Имай в предвид ,че нашите коли са стари , а те работят с фабрични стойности на настройките и общо взето нищо не правят.
Колега а тези плъзгачи за които говориш каква функция изпълняват.Питам защото тази от ТД имаше разлика едното краче на плъзгача беше по-дълго от другите(първото- лявото като застанеш над помпата).А на тдс-а бяха еднакво дълги.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Най-добре може да ти отговори Ванката ,но плочката със съпротивлението си определя количеството гориво ,което да се подава на дюзите.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Не бе човек аз ти говоря 3500 за чистак-бърсак новичка.Те чист дизел и тд нямат значение и двете са еднакво механични
еднакви трябва да са

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Невероятно,но факт(до каращите дизел)
zvetiko написа:stambo_81dg написа:Maverik написа:Значи накратко и мойта плочка на тдс-а започна да ми прави проблеми.Трябваше да се предприема нещо,а именно смяна на плочката.И тъй като имам работеща помпа(поне до последно работеше)само че от М21 524ТД.Питах първо приятел в дару кар дали мога да сложа плочката от ТД на тдс-а,отговора беше отрицателен,след това в супер дизел също бяха категорични,че нестава,още няколко дизелджий казаха че няма шанс да стане.Но никой не казва защо няма да стане.Аз като по опорит така или иначе нямаше какво да губя реших да пробвам,въпреки че номерата на помпите бяха различни, но видимо плочките,а и помпите бяха едни и същи.И така снощи започнах подмяната,свалих плочката на тдс-а,на нейно място сложих тази от ТД-то.Започна се едно въртене,но признаци да запали-не леко полеко местя плочката с почукван,но накрая акумолатора се предаде.Свалих го да се зарежда и днес на ново,бях решил да повъртя малко и ако пак падне да се отказвам и да слагам плочката от тдс-а,но след няколко опита и корекций на плочката двигателя почна да дава признаци,че е жив,накрая запали,работеше малко неравномерно.Но с корекций по плочката(в темата на колегата zvetiko http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238 е описано как става)работата се подобри.Резултата за сега колата върви повече от добре пали топла и студена без проблем работи на около 750оборота на празен ход.Но има като чели едно леко прекъсване на празен ход.Утре ще ходя до супер дизел да видя какво ще покаже компа.Та сега се чудя,защо номерата са различни,а подмяната им е възможна
че аз моита плочка от 524тд я сложих на един тдс и няма никви проблеми зора е само докато настроиш празния ход
че на тдс-а пречат колекторите
другото което не съм пробвал е механична помпа на тдс![]()
![]()
няма начин да не става
Колега,какво значи механична-подаването на газта става с жило лиАко е така как точно ще се монтира?Също така и самата помпа как ще се монтира? Освен това при ГНП на М51 има така нареченият авансатор-за да пали двигателя добре на студено ъгъла на впръскване автоматично се увеличава от DDE,след ,което със загряването на двигателя се възстановява до зададените стойности.
Wenzy написа:Един мастор ми предложи механична помпа за 500лв.,каза човека че ще реша доста проблеми ако сложа механична (те поне са вечни )

слага се ве аз бях с електронна помпа на 524-то и си сложих механична и си реших всичките проблеми
само се прекарва едно жило да се дава газ и тва е
тя си дав3а там аванси и си дига оборотите ама и да не е пак става аз не бях и вързал обогатителя
как се слага-сваляш едната слагаш другата само дето при тдс-а е по голям панаира
и двете помпи помпят на 150 бара та невиждам защо да не стават
поне те механичните не съм чул да се чупят
и да не палят топли около 300 400 струва една механична те са от е28
Re: Невероятно,но факт(до каращите дизел)
Тоя филм го няма или някои е мислил,4е ремонтира пло4ки и е подвил една от 8 4етки,защото по някакъв на4ин не е давала веригаMaverik написа:zvetiko написа:Maverik написа:Значи накратко и мойта плочка на тдс-а започна да ми прави проблеми.Трябваше да се предприема нещо,а именно смяна на плочката.И тъй като имам работеща помпа(поне до последно работеше)само че от М21 524ТД.Питах първо приятел в дару кар дали мога да сложа плочката от ТД на тдс-а,отговора беше отрицателен,след това в супер дизел също бяха категорични,че нестава,още няколко дизелджий казаха че няма шанс да стане.Но никой не казва защо няма да стане.Аз като по опорит така или иначе нямаше какво да губя реших да пробвам,въпреки че номерата на помпите бяха различни, но видимо плочките,а и помпите бяха едни и същи.И така снощи започнах подмяната,свалих плочката на тдс-а,на нейно място сложих тази от ТД-то.Започна се едно въртене,но признаци да запали-не леко полеко местя плочката с почукван,но накрая акумолатора се предаде.Свалих го да се зарежда и днес на ново,бях решил да повъртя малко и ако пак падне да се отказвам и да слагам плочката от тдс-а,но след няколко опита и корекций на плочката двигателя почна да дава признаци,че е жив,накрая запали,работеше малко неравномерно.Но с корекций по плочката(в темата на колегата zvetiko http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238 е описано как става)работата се подобри.Резултата за сега колата върви повече от добре пали топла и студена без проблем работи на около 750оборота на празен ход.Но има като чели едно леко прекъсване на празен ход.Утре ще ходя до супер дизел да видя какво ще покаже компа.Та сега се чудя,защо номерата са различни,а подмяната им е възможна
Може би съпротивлението на графитените писти на двете плочки е различно,но с регулировката на ГНП си накарал плъзгачите да четат от място където горивото е достатъчно за да върви добре колата.А в Дару нищо не могат да ти кажат-ако отидеш за плочка ще ти предложат нова помпа за 10 000 лв.Тази регулировка ,която ти си я направил там струва между 150 и 270лв.И най-добре не си давай парите на онези от Супердизел-нищо смислено няма да ти кажат.Слушай как работи колата ти ,настрой плочката да върви така както ти харесва и парите си ги изхарчи за нещо полезно.Иначе информацията ,която даваш е интересна.
![]()
Бях ходил в Супердизел и изобщо не откриха ,че МАР сенсора е запушен и колата нямаше нищо общо с това ,което е сега-оправих го благодарение на информацията на колегата Дино.Имай в предвид ,че нашите коли са стари , а те работят с фабрични стойности на настройките и общо взето нищо не правят.
Колега а тези плъзгачи за които говориш каква функция изпълняват.Питам защото тази от ТД имаше разлика едното краче на плъзгача беше по-дълго от другите(първото- лявото като застанеш над помпата).А на тдс-а бяха еднакво дълги.
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Не ми изглеждаше подвита,а малко по дълга от останалите.Те са доста финни незнам възможно ли е да се бъзикат.Апък и ТД си го взехме от Австрия и в БГ е карано само от баща ми и после от мен и нищо не сме правили по помпата.А в Австрия невярвам някой да се е занимавал с това ама знае ли човек
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани