съвет за ГНП

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

съвет за ГНП

Мнение от fatix » 10 Ное 2007, 22:57

Колеги искам мнение от вас дали си заслужава да ремонтирам ГНП-то тъй като протече и за цялата процедура която е сваляне качване смяна гарнитури и ремонт ми искат 400лв.Аз намерих ГНП с електрониката за 350лв.Кой вариант е по удачен?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 10 Ное 2007, 23:12

В юве искат 80.Ако е само гарнитура от 4лв. защо да даваш 350 за помпа и естествено ще платиш още за сваляне на старата ,монтиране на новата и реглаж.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 30.06.2007
Местоположение: София

Мнение от fatix » 10 Ное 2007, 23:17

Аз съм си ги купил гарнитурите,но Юве доколкото знам вече го събориха остават кожодерите в Супер дизел и за други места не се сещам!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 10 Ное 2007, 23:45

30 лв са гарнитурите и о-пръстените комплект на бош
на мене ми зеха 120лв смяна на гарнитурите и те пръстени и някви фтулки тъи като ми беше протекла 400 ми са виждат :shock:
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: съвет за ГНП

Мнение от ivan. » 11 Ное 2007, 12:55

fatix написа:Колеги искам мнение от вас дали си заслужава да ремонтирам ГНП-то тъй като протече и за цялата процедура която е сваляне качване смяна гарнитури и ремонт ми искат 400лв.Аз намерих ГНП с електрониката за 350лв.Кой вариант е по удачен?
400лв. за две гумени гарнитури на пло4ката,два 0пръстена на капаците на авансатора,един 0пръстен на края към хидравли4ната глава,един семеринг на оста,където се прикрепя гнп за зъбното колело(за мене е ве4ен)и две дифтулки на капака на пло4ката за излишното гориво-това са местата от които може да проте4е.Наи-4есто те4 има от към пло4ката и Опръстените на капа4етата,които се виждат от двата края отдолу на гнп,за 4иято смяна не е необходим демонтаж на помпата,гарнитурите са около 20лв.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 30.07.2007
Местоположение: Ямбол/София

Мнение от Franio » 11 Ное 2007, 13:37

юве не е съборен.Преместиха се хората до А2.Симеоновско шосе 102 или 112 мисля.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 11 Ное 2007, 18:34

///peter написа:Прави ми впечатление, че всички дизелджии знаят от-до всички части на дизела :mhihi:
И измръзнали изпарители сме виждали :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Ное 2007, 19:21

Е има измръзнали, като стопанина на въпросната е решил, че не тряя си цапа кунките :mhihi:


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 11 Ное 2007, 20:39

Като му сложиш газ те повишават в инженер :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 11 Ное 2007, 20:55

Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: съвет за ГНП

Мнение от zvetiko » 11 Ное 2007, 20:59

ivan. написа:
fatix написа:Колеги искам мнение от вас дали си заслужава да ремонтирам ГНП-то тъй като протече и за цялата процедура която е сваляне качване смяна гарнитури и ремонт ми искат 400лв.Аз намерих ГНП с електрониката за 350лв.Кой вариант е по удачен?
400лв. за две гумени гарнитури на пло4ката,два 0пръстена на капаците на авансатора,един 0пръстен на края към хидравли4ната глава,един семеринг на оста,където се прикрепя гнп за зъбното колело(за мене е ве4ен)и две дифтулки на капака на пло4ката за излишното гориво-това са местата от които може да проте4е.Наи-4есто те4 има от към пло4ката и Опръстените на капа4етата,които се виждат от двата края отдолу на гнп,за 4иято смяна не е необходим демонтаж на помпата,гарнитурите са около 20лв.


Ванка като дойдеш към София може да ни събереш и да ни направиш едно показно за ремонт на ГНП-както има показни в Практикер като монтаж на фаянсови плочки. :mhihi: С разликата от 350 лева може да се направи нещо по-смислено от това да отидат за ония мошеници. ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 11 Ное 2007, 21:01

ivan. написа:Като му сложиш газ те повишават в инженер :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Какъв точно- по газифициране или главен специалист по бедствия и аварии и получаваш лейтенатски чин към пожарната. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 11 Ное 2007, 21:12

по-добре от заварчик на глави :mhihi:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 11 Ное 2007, 21:16

///peter написа:по-добре от заварчик на глави :mhihi:
Браво Петьоо напрао ги сразя :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 11 Ное 2007, 21:34

///peter написа:по-добре от заварчик на глави :mhihi:

Ох ох :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook