Въпрос за 525TDS
Модератор: Технически модератори
73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- rdvr_burgas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 566
- Регистриран на: 24.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: T-34
mla86 написа:....абе няма какво да говорим чипосан TDS със допъкнителни настройки ще побърка една 520-ка....
Чипосан, тунингован и т.н. измишльотини. Дайте един сток ТДС да го видим колко върви, щото моята е сток

- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Не че споря ама ето фабрични данни :
Е34 525ТДС Туринг :
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1324.html
Е34 520и Седан :
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1290.html
Мисля че нещо 1 секунда не е малко...
Другото което е на 520и също може да се сложи чип... Който няма да му преебе турбината от свръх налягане.. Мойта си е с чип и до са нищо не и е станало... Като си превключа на Супер 100 и можеш да мечтаеш с нагласяния да успееш да постигнеш нещо... Пък колкото и да си нагласяте трибуквените АГРи , ГНПта... А иначе колега незнам ква 525и си карал ама щом ТДС ти се струва адски динамичен мотор... Смятай как са я юркали тая кола преди тебе и колко живот и е останал... 525и М50 мога да ти кажа и 10 чипа и нагласяния да правиш на тоя ТДС няма му видиш и задния номер... А за климатиците... Кво да ти кажа... Нормално е след като имаш със 70 Нм въртящ момент повече да вървиш по-добре на климатик...
Е34 525ТДС Туринг :
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1324.html
Е34 520и Седан :
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1290.html
Мисля че нещо 1 секунда не е малко...
Другото което е на 520и също може да се сложи чип... Който няма да му преебе турбината от свръх налягане.. Мойта си е с чип и до са нищо не и е станало... Като си превключа на Супер 100 и можеш да мечтаеш с нагласяния да успееш да постигнеш нещо... Пък колкото и да си нагласяте трибуквените АГРи , ГНПта... А иначе колега незнам ква 525и си карал ама щом ТДС ти се струва адски динамичен мотор... Смятай как са я юркали тая кола преди тебе и колко живот и е останал... 525и М50 мога да ти кажа и 10 чипа и нагласяния да правиш на тоя ТДС няма му видиш и задния номер... А за климатиците... Кво да ти кажа... Нормално е след като имаш със 70 Нм въртящ момент повече да вървиш по-добре на климатик...
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
rdvr_burgas написа:mla86 написа:....абе няма какво да говорим чипосан TDS със допъкнителни настройки ще побърка една 520-ка....
Чипосан, тунингован и т.н. измишльотини. Дайте един сток ТДС да го видим колко върви, щото моята е сток
Ше го дръпнеш и със летните гуми дори ....


Недей ... че като гледам как димят отзад и ше земат да родят...





- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Само една лека демонстрация за ТДСите и форума... Напраооо нямам думи...Искам сега колегата да каже колко са добри ТДСите след като от 10 теми 8 са ... ТДСа ми е нещо му стана... Не го казвам злорадо естествено... Колегите с ТДС да не се обидят не им желая лошото естествено.. Но чисто и просто трябва все някой ден да си признаят че ТДСа си е мъчение да е читав и ти е яко чорбаджия на джоба...
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
mla86 написа:данните които си дал по горе са за TDS комби и за М50 седан ако и 2-та са седани разликата е 0.4
Така е но на колегата колата е комби... Затова дадох този пример....

И аз напоследък съм се запалил по 525 тдс (99та) да си взимам(не нова де, мисля да си я докарам от чужбина). Много не съм в час с колите.
Затова моля, ако може някой да ме насочи, при селекцията ми, какви показатели да гледам? (км., и др.).
ПП. Спрял съм се на 525тдс, поради факта че по-малак разход има на гориво(доколкото знам), инак преди това 320ка си бях харесал, но, голям човек, голяма кола...
Мерси предварително.
Затова моля, ако може някой да ме насочи, при селекцията ми, какви показатели да гледам? (км., и др.).
ПП. Спрял съм се на 525тдс, поради факта че по-малак разход има на гориво(доколкото знам), инак преди това 320ка си бях харесал, но, голям човек, голяма кола...

Мерси предварително.
~Just Amaret0~
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
SaSo написа:Не че споря ама ето фабрични данни :
Е34 525ТДС Туринг :
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1324.html
Е34 520и Седан :
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1290.html
Мисля че нещо 1 секунда не е малко...
Другото което е на 520и също може да се сложи чип... Който няма да му преебе турбината от свръх налягане.. Мойта си е с чип и до са нищо не и е станало... Като си превключа на Супер 100 и можеш да мечтаеш с нагласяния да успееш да постигнеш нещо... Пък колкото и да си нагласяте трибуквените АГРи , ГНПта... А иначе колега незнам ква 525и си карал ама щом ТДС ти се струва адски динамичен мотор... Смятай как са я юркали тая кола преди тебе и колко живот и е останал... 525и М50 мога да ти кажа и 10 чипа и нагласяния да правиш на тоя ТДС няма му видиш и задния номер... А за климатиците... Кво да ти кажа... Нормално е след като имаш със 70 Нм въртящ момент повече да вървиш по-добре на климатик...
525i го бях взел от Швейцария на 120К,на 4 години, за 25К DM от първи собственик със сервизна книжка.
Виждам ,че не познаваш М51-турбото има механичен байпас и с чип не можеш да промениш режима му на работа.Това ,което прави чипа мога да го направя и аз за 10 минути със съответните инструменти.AGR е клапан свързан с определени екологични норми.Към "недостатъците" може и да добавиш ,че колата е с петстепенен автоматик ,но когато я кача до около 170 к.с. и въртящ момент около 320....



Като гледам и за 520 има доста теми:
Странно загряване на М50
Проблем с мотора(нали М50 не пукаше глава)![]()
М50B20 Вече не гьрми на газ !!!(какво щастие само)![]()
Работи като трактор
счупих си двигателя и искам да ви питам
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
zvetiko написа:SaSo написа:Не че споря ама ето фабрични данни :
Е34 525ТДС Туринг :
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1324.html
Е34 520и Седан :
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1290.html
Мисля че нещо 1 секунда не е малко...
Другото което е на 520и също може да се сложи чип... Който няма да му преебе турбината от свръх налягане.. Мойта си е с чип и до са нищо не и е станало... Като си превключа на Супер 100 и можеш да мечтаеш с нагласяния да успееш да постигнеш нещо... Пък колкото и да си нагласяте трибуквените АГРи , ГНПта... А иначе колега незнам ква 525и си карал ама щом ТДС ти се струва адски динамичен мотор... Смятай как са я юркали тая кола преди тебе и колко живот и е останал... 525и М50 мога да ти кажа и 10 чипа и нагласяния да правиш на тоя ТДС няма му видиш и задния номер... А за климатиците... Кво да ти кажа... Нормално е след като имаш със 70 Нм въртящ момент повече да вървиш по-добре на климатик...
525i го бях взел от Швейцария на 120К,на 4 години, за 25К DM от първи собственик със сервизна книжка.
Виждам ,че не познаваш М51-турбото има механичен байпас и с чип не можеш да промениш режима му на работа.Това ,което прави чипа мога да го направя и аз за 10 минути със съответните инструменти.AGR е клапан свързан с определени екологични норми.Към "недостатъците" може и да добавиш ,че колата е с петстепенен автоматик ,но когато я кача до около 170 к.с. и въртящ момент около 320....Между другото не знаех ,че 520i има турбо.Колега ,ти си с чип,ръчна скоростна кутия и колата ти е седан ,затова ти е толкова голямо самочувствието,когато искаш да се състезаваш с кола без чип,автоматична скоростна кутия,комби
Да се оправи времето и може да се пробваме,а ако те мина,вече знам какъв ще е коментара-по-бърза е ,ама пуши.
Като гледам и за 520 има доста теми:
Странно загряване на М50
Проблем с мотора(нали М50 не пукаше глава)![]()
М50B20 Вече не гьрми на газ !!!(какво щастие само)![]()
Работи като трактор
счупих си двигателя и искам да ви питам
Нв виждам да съм казал, че 520и има турбо незнам къде си го прочел това... За турбината го казах метафорично отнасяйки се към ТДС-ите.. Верно не съм много запознат с М51... И не искам да се запознавам точно с този мотор на БМВ... Другото което е можем да се пробваме... Нека се оправи времето няма лошо... А темите които ми показваш се сещаш че се получават от страшно ама страшно немърливо отношение спрямо М50 и М20... Които са адски много здрави.. А ТДС си има детски болести колкото и да не искаш да го признаеш... Верно можеш да си пипаш колата... ОК няма лошо... Виждал съм ТДС верно много пуши... Верно като за дизел за годините си върви много... Но просто е много стар дизел.. И е от епохата когато бензиновите мотори бяха просто недостижими за дизеловите... Евала на БМВ че са направили такова нещо... Но честно казано тоя мотор е чуплив и капризен и не издържа много километри... Бил е добър като чисто нов... Знаеш го и незнам как може да го отричаш пред себе си... Другото което е ... С днешните цени на горивата въпреки всичко ми се струва че не е изобщо икономичен... Скъпо гориво... Скъпи консумативи... Ремонт скъп... Накратко нерантабилен мотор...
колега говориш несвързани нещаSaSo написа:zvetiko написа:SaSo написа:Не че споря ама ето фабрични данни :
Е34 525ТДС Туринг :
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1324.html
Е34 520и Седан :
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1290.html
Мисля че нещо 1 секунда не е малко...
Другото което е на 520и също може да се сложи чип... Който няма да му преебе турбината от свръх налягане.. Мойта си е с чип и до са нищо не и е станало... Като си превключа на Супер 100 и можеш да мечтаеш с нагласяния да успееш да постигнеш нещо... Пък колкото и да си нагласяте трибуквените АГРи , ГНПта... А иначе колега незнам ква 525и си карал ама щом ТДС ти се струва адски динамичен мотор... Смятай как са я юркали тая кола преди тебе и колко живот и е останал... 525и М50 мога да ти кажа и 10 чипа и нагласяния да правиш на тоя ТДС няма му видиш и задния номер... А за климатиците... Кво да ти кажа... Нормално е след като имаш със 70 Нм въртящ момент повече да вървиш по-добре на климатик...
525i го бях взел от Швейцария на 120К,на 4 години, за 25К DM от първи собственик със сервизна книжка.
Виждам ,че не познаваш М51-турбото има механичен байпас и с чип не можеш да промениш режима му на работа.Това ,което прави чипа мога да го направя и аз за 10 минути със съответните инструменти.AGR е клапан свързан с определени екологични норми.Към "недостатъците" може и да добавиш ,че колата е с петстепенен автоматик ,но когато я кача до около 170 к.с. и въртящ момент около 320....Между другото не знаех ,че 520i има турбо.Колега ,ти си с чип,ръчна скоростна кутия и колата ти е седан ,затова ти е толкова голямо самочувствието,когато искаш да се състезаваш с кола без чип,автоматична скоростна кутия,комби
Да се оправи времето и може да се пробваме,а ако те мина,вече знам какъв ще е коментара-по-бърза е ,ама пуши.
Като гледам и за 520 има доста теми:
Странно загряване на М50
Проблем с мотора(нали М50 не пукаше глава)![]()
М50B20 Вече не гьрми на газ !!!(какво щастие само)![]()
Работи като трактор
счупих си двигателя и искам да ви питам
Нв виждам да съм казал, че 520и има турбо незнам къде си го прочел това... За турбината го казах метафорично отнасяйки се към ТДС-ите.. Верно не съм много запознат с М51... И не искам да се запознавам точно с този мотор на БМВ... Другото което е можем да се пробваме... Нека се оправи времето няма лошо... А темите които ми показваш се сещаш че се получават от страшно ама страшно немърливо отношение спрямо М50 и М20... Които са адски много здрави.. А ТДС си има детски болести колкото и да не искаш да го признаеш... Верно можеш да си пипаш колата... ОК няма лошо... Виждал съм ТДС верно много пуши... Верно като за дизел за годините си върви много... Но просто е много стар дизел.. И е от епохата когато бензиновите мотори бяха просто недостижими за дизеловите... Евала на БМВ че са направили такова нещо... Но честно казано тоя мотор е чуплив и капризен и не издържа много километри... Бил е добър като чисто нов... Знаеш го и незнам как може да го отричаш пред себе си... Другото което е ... С днешните цени на горивата въпреки всичко ми се струва че не е изобщо икономичен... Скъпо гориво... Скъпи консумативи... Ремонт скъп... Накратко нерантабилен мотор...
- His Shadow
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: 8.10.2004
- Местоположение: Хасково
Saso тука вече съм съгласен с теб удеве зареждах нафтата баси 2.07... V Power Diesel 2.20
напрао луди хора...

- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
ми купи си като мене на черно за 1.50mla86 написа:Saso тука вече съм съгласен с теб удеве зареждах нафтата баси 2.07... V Power Diesel 2.20напрао луди хора...




- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Ми колегата Иван май само ти не ги сгря нещата... Май проблема е в твоя телевизор.. Плюс това е късно и не ми се синтезират нещата... Водим някъв вечен спор... Който е безмислен според мене... Ако това ще ви направи духовна чи..я на върлите превърженици на ТДСите :
ТДС е най-великия мотор на света... От малък мечтаех да карам такова нещо ма не ми стигнаха парите и си купих М50В20 щото е по тъп и щото мога го направя на газ и да му е..а мамата... Дреме ми нали съм си скрънза по рождение и голям ГАЗар кеф ми е и ми е ефтинджос...
Между другото още мечтая да карам ТДС ама няма...
ТДС е най-великия мотор на света... От малък мечтаех да карам такова нещо ма не ми стигнаха парите и си купих М50В20 щото е по тъп и щото мога го направя на газ и да му е..а мамата... Дреме ми нали съм си скрънза по рождение и голям ГАЗар кеф ми е и ми е ефтинджос...
Между другото още мечтая да карам ТДС ама няма...
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
bmwfena написа:ми купи си като мене на черно за 1.50mla86 написа:Saso тука вече съм съгласен с теб удеве зареждах нафтата баси 2.07... V Power Diesel 2.20напрао луди хора...
![]()
аз така направих и сега карам малкия трактор с евтинка нафтичка
То май само това им остана като далавера на ТДСите ... Че има тук там тарикатска нафта...


73 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани