Въпрос за 525TDS

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 08 Ное 2007, 14:27

mla86 написа:....абе няма какво да говорим чипосан TDS със допъкнителни настройки ще побърка една 520-ка....

Чипосан, тунингован и т.н. измишльотини. Дайте един сток ТДС да го видим колко върви, щото моята е сток :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 08 Ное 2007, 14:31

Не че споря ама ето фабрични данни :

Е34 525ТДС Туринг :

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1324.html

Е34 520и Седан :

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1290.html

Мисля че нещо 1 секунда не е малко...
Другото което е на 520и също може да се сложи чип... Който няма да му преебе турбината от свръх налягане.. Мойта си е с чип и до са нищо не и е станало... Като си превключа на Супер 100 и можеш да мечтаеш с нагласяния да успееш да постигнеш нещо... Пък колкото и да си нагласяте трибуквените АГРи , ГНПта... А иначе колега незнам ква 525и си карал ама щом ТДС ти се струва адски динамичен мотор... Смятай как са я юркали тая кола преди тебе и колко живот и е останал... 525и М50 мога да ти кажа и 10 чипа и нагласяния да правиш на тоя ТДС няма му видиш и задния номер... А за климатиците... Кво да ти кажа... Нормално е след като имаш със 70 Нм въртящ момент повече да вървиш по-добре на климатик...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 08 Ное 2007, 14:33

rdvr_burgas написа:
mla86 написа:....абе няма какво да говорим чипосан TDS със допъкнителни настройки ще побърка една 520-ка....

Чипосан, тунингован и т.н. измишльотини. Дайте един сток ТДС да го видим колко върви, щото моята е сток :winky:


Ше го дръпнеш и със летните гуми дори .... :mhihi: :mhihi:

Недей ... че като гледам как димят отзад и ше земат да родят... :mhihi: :mhihi: Я глава я умната си дюза :mhihi: Я в лошия вариант турбинката им ше земе да даде фира и да станат като ситроен 1.7д ЧИСТА печка...
:mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 566
Регистриран на: 24.09.2007
Местоположение: София
Кара: T-34

Мнение от rdvr_burgas » 08 Ное 2007, 14:36

Летните галоши след последния валс с тебе вече не са в употреба, сега вече съм със зимните апрески :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 08 Ное 2007, 14:40

Само една лека демонстрация за ТДСите и форума... Напраооо нямам думи...Искам сега колегата да каже колко са добри ТДСите след като от 10 теми 8 са ... ТДСа ми е нещо му стана... Не го казвам злорадо естествено... Колегите с ТДС да не се обидят не им желая лошото естествено.. Но чисто и просто трябва все някой ден да си признаят че ТДСа си е мъчение да е читав и ти е яко чорбаджия на джоба...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 08 Ное 2007, 15:08

данните които си дал по горе са за TDS комби и за М50 седан ако и 2-та са седани разликата е 0.4 ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 08 Ное 2007, 15:13

mla86 написа:данните които си дал по горе са за TDS комби и за М50 седан ако и 2-та са седани разликата е 0.4 ;)


Така е но на колегата колата е комби... Затова дадох този пример.... ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 8.11.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Amaret0 » 08 Ное 2007, 16:28

И аз напоследък съм се запалил по 525 тдс (99та) да си взимам(не нова де, мисля да си я докарам от чужбина). Много не съм в час с колите.
Затова моля, ако може някой да ме насочи, при селекцията ми, какви показатели да гледам? (км., и др.).


ПП. Спрял съм се на 525тдс, поради факта че по-малак разход има на гориво(доколкото знам), инак преди това 320ка си бях харесал, но, голям човек, голяма кола...:)

Мерси предварително.
~Just Amaret0~

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Мнение от zvetiko » 08 Ное 2007, 22:34

SaSo написа:Не че споря ама ето фабрични данни :

Е34 525ТДС Туринг :

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1324.html

Е34 520и Седан :

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1290.html

Мисля че нещо 1 секунда не е малко...
Другото което е на 520и също може да се сложи чип... Който няма да му преебе турбината от свръх налягане.. Мойта си е с чип и до са нищо не и е станало... Като си превключа на Супер 100 и можеш да мечтаеш с нагласяния да успееш да постигнеш нещо... Пък колкото и да си нагласяте трибуквените АГРи , ГНПта... А иначе колега незнам ква 525и си карал ама щом ТДС ти се струва адски динамичен мотор... Смятай как са я юркали тая кола преди тебе и колко живот и е останал... 525и М50 мога да ти кажа и 10 чипа и нагласяния да правиш на тоя ТДС няма му видиш и задния номер... А за климатиците... Кво да ти кажа... Нормално е след като имаш със 70 Нм въртящ момент повече да вървиш по-добре на климатик...


525i го бях взел от Швейцария на 120К,на 4 години, за 25К DM от първи собственик със сервизна книжка.

Виждам ,че не познаваш М51-турбото има механичен байпас и с чип не можеш да промениш режима му на работа.Това ,което прави чипа мога да го направя и аз за 10 минути със съответните инструменти.AGR е клапан свързан с определени екологични норми.Към "недостатъците" може и да добавиш ,че колата е с петстепенен автоматик ,но когато я кача до около 170 к.с. и въртящ момент около 320....;)Между другото не знаех ,че 520i има турбо.Колега ,ти си с чип,ръчна скоростна кутия и колата ти е седан ,затова ти е толкова голямо самочувствието,когато искаш да се състезаваш с кола без чип,автоматична скоростна кутия,комби ;)Да се оправи времето и може да се пробваме,а ако те мина,вече знам какъв ще е коментара-по-бърза е ,ама пуши. ;)

Като гледам и за 520 има доста теми:


Странно загряване на М50

Проблем с мотора(нали М50 не пукаше глава) :mhihi:


М50B20 Вече не гьрми на газ !!!(какво щастие само) :mhihi:

Работи като трактор


счупих си двигателя и искам да ви питам

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 09 Ное 2007, 1:22

zvetiko написа:
SaSo написа:Не че споря ама ето фабрични данни :

Е34 525ТДС Туринг :

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1324.html

Е34 520и Седан :

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1290.html

Мисля че нещо 1 секунда не е малко...
Другото което е на 520и също може да се сложи чип... Който няма да му преебе турбината от свръх налягане.. Мойта си е с чип и до са нищо не и е станало... Като си превключа на Супер 100 и можеш да мечтаеш с нагласяния да успееш да постигнеш нещо... Пък колкото и да си нагласяте трибуквените АГРи , ГНПта... А иначе колега незнам ква 525и си карал ама щом ТДС ти се струва адски динамичен мотор... Смятай как са я юркали тая кола преди тебе и колко живот и е останал... 525и М50 мога да ти кажа и 10 чипа и нагласяния да правиш на тоя ТДС няма му видиш и задния номер... А за климатиците... Кво да ти кажа... Нормално е след като имаш със 70 Нм въртящ момент повече да вървиш по-добре на климатик...


525i го бях взел от Швейцария на 120К,на 4 години, за 25К DM от първи собственик със сервизна книжка.

Виждам ,че не познаваш М51-турбото има механичен байпас и с чип не можеш да промениш режима му на работа.Това ,което прави чипа мога да го направя и аз за 10 минути със съответните инструменти.AGR е клапан свързан с определени екологични норми.Към "недостатъците" може и да добавиш ,че колата е с петстепенен автоматик ,но когато я кача до около 170 к.с. и въртящ момент около 320....;)Между другото не знаех ,че 520i има турбо.Колега ,ти си с чип,ръчна скоростна кутия и колата ти е седан ,затова ти е толкова голямо самочувствието,когато искаш да се състезаваш с кола без чип,автоматична скоростна кутия,комби ;)Да се оправи времето и може да се пробваме,а ако те мина,вече знам какъв ще е коментара-по-бърза е ,ама пуши. ;)

Като гледам и за 520 има доста теми:


Странно загряване на М50

Проблем с мотора(нали М50 не пукаше глава) :mhihi:


М50B20 Вече не гьрми на газ !!!(какво щастие само) :mhihi:

Работи като трактор


счупих си двигателя и искам да ви питам




Нв виждам да съм казал, че 520и има турбо незнам къде си го прочел това... За турбината го казах метафорично отнасяйки се към ТДС-ите.. Верно не съм много запознат с М51... И не искам да се запознавам точно с този мотор на БМВ... Другото което е можем да се пробваме... Нека се оправи времето няма лошо... А темите които ми показваш се сещаш че се получават от страшно ама страшно немърливо отношение спрямо М50 и М20... Които са адски много здрави.. А ТДС си има детски болести колкото и да не искаш да го признаеш... Верно можеш да си пипаш колата... ОК няма лошо... Виждал съм ТДС верно много пуши... Верно като за дизел за годините си върви много... Но просто е много стар дизел.. И е от епохата когато бензиновите мотори бяха просто недостижими за дизеловите... Евала на БМВ че са направили такова нещо... Но честно казано тоя мотор е чуплив и капризен и не издържа много километри... Бил е добър като чисто нов... Знаеш го и незнам как може да го отричаш пред себе си... Другото което е ... С днешните цени на горивата въпреки всичко ми се струва че не е изобщо икономичен... Скъпо гориво... Скъпи консумативи... Ремонт скъп... Накратко нерантабилен мотор...
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 09 Ное 2007, 1:33

SaSo написа:
zvetiko написа:
SaSo написа:Не че споря ама ето фабрични данни :

Е34 525ТДС Туринг :

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1324.html

Е34 520и Седан :

http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/1290.html

Мисля че нещо 1 секунда не е малко...
Другото което е на 520и също може да се сложи чип... Който няма да му преебе турбината от свръх налягане.. Мойта си е с чип и до са нищо не и е станало... Като си превключа на Супер 100 и можеш да мечтаеш с нагласяния да успееш да постигнеш нещо... Пък колкото и да си нагласяте трибуквените АГРи , ГНПта... А иначе колега незнам ква 525и си карал ама щом ТДС ти се струва адски динамичен мотор... Смятай как са я юркали тая кола преди тебе и колко живот и е останал... 525и М50 мога да ти кажа и 10 чипа и нагласяния да правиш на тоя ТДС няма му видиш и задния номер... А за климатиците... Кво да ти кажа... Нормално е след като имаш със 70 Нм въртящ момент повече да вървиш по-добре на климатик...


525i го бях взел от Швейцария на 120К,на 4 години, за 25К DM от първи собственик със сервизна книжка.

Виждам ,че не познаваш М51-турбото има механичен байпас и с чип не можеш да промениш режима му на работа.Това ,което прави чипа мога да го направя и аз за 10 минути със съответните инструменти.AGR е клапан свързан с определени екологични норми.Към "недостатъците" може и да добавиш ,че колата е с петстепенен автоматик ,но когато я кача до около 170 к.с. и въртящ момент около 320....;)Между другото не знаех ,че 520i има турбо.Колега ,ти си с чип,ръчна скоростна кутия и колата ти е седан ,затова ти е толкова голямо самочувствието,когато искаш да се състезаваш с кола без чип,автоматична скоростна кутия,комби ;)Да се оправи времето и може да се пробваме,а ако те мина,вече знам какъв ще е коментара-по-бърза е ,ама пуши. ;)

Като гледам и за 520 има доста теми:


Странно загряване на М50

Проблем с мотора(нали М50 не пукаше глава) :mhihi:


М50B20 Вече не гьрми на газ !!!(какво щастие само) :mhihi:

Работи като трактор


счупих си двигателя и искам да ви питам




Нв виждам да съм казал, че 520и има турбо незнам къде си го прочел това... За турбината го казах метафорично отнасяйки се към ТДС-ите.. Верно не съм много запознат с М51... И не искам да се запознавам точно с този мотор на БМВ... Другото което е можем да се пробваме... Нека се оправи времето няма лошо... А темите които ми показваш се сещаш че се получават от страшно ама страшно немърливо отношение спрямо М50 и М20... Които са адски много здрави.. А ТДС си има детски болести колкото и да не искаш да го признаеш... Верно можеш да си пипаш колата... ОК няма лошо... Виждал съм ТДС верно много пуши... Верно като за дизел за годините си върви много... Но просто е много стар дизел.. И е от епохата когато бензиновите мотори бяха просто недостижими за дизеловите... Евала на БМВ че са направили такова нещо... Но честно казано тоя мотор е чуплив и капризен и не издържа много километри... Бил е добър като чисто нов... Знаеш го и незнам как може да го отричаш пред себе си... Другото което е ... С днешните цени на горивата въпреки всичко ми се струва че не е изобщо икономичен... Скъпо гориво... Скъпи консумативи... Ремонт скъп... Накратко нерантабилен мотор...
колега говориш несвързани неща

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 568
Регистриран на: 8.10.2004
Местоположение: Хасково

Мнение от His Shadow » 09 Ное 2007, 1:35

Saso тука вече съм съгласен с теб удеве зареждах нафтата баси 2.07... V Power Diesel 2.20 :shock: напрао луди хора...

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 09 Ное 2007, 1:58

mla86 написа:Saso тука вече съм съгласен с теб удеве зареждах нафтата баси 2.07... V Power Diesel 2.20 :shock: напрао луди хора...
ми купи си като мене на черно за 1.50 :mhihi: :mhihi: аз така направих и сега карам малкия трактор с евтинка нафтичка :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 09 Ное 2007, 2:00

Ми колегата Иван май само ти не ги сгря нещата... Май проблема е в твоя телевизор.. Плюс това е късно и не ми се синтезират нещата... Водим някъв вечен спор... Който е безмислен според мене... Ако това ще ви направи духовна чи..я на върлите превърженици на ТДСите :

ТДС е най-великия мотор на света... От малък мечтаех да карам такова нещо ма не ми стигнаха парите и си купих М50В20 щото е по тъп и щото мога го направя на газ и да му е..а мамата... Дреме ми нали съм си скрънза по рождение и голям ГАЗар кеф ми е и ми е ефтинджос...

Между другото още мечтая да карам ТДС ама няма...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2090
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
Мечтае да кара: 5GT 535 xd

Мнение от SaSo » 09 Ное 2007, 2:02

bmwfena написа:
mla86 написа:Saso тука вече съм съгласен с теб удеве зареждах нафтата баси 2.07... V Power Diesel 2.20 :shock: напрао луди хора...
ми купи си като мене на черно за 1.50 :mhihi: :mhihi: аз така направих и сега карам малкия трактор с евтинка нафтичка :mhihi:



То май само това им остана като далавера на ТДСите ... Че има тук там тарикатска нафта... :mhihi: :mhihi:
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook