Разходка из планините
Модератор: Общи модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Разходка из планините
Днес с GaD се чудихме кво да правиме и решихме да се разходим до Mt. Tamborine (една 'планина'
на близо) На горе карах аз и ви казвам съм си умрял от кеф.
Всяка смяна на скорости ми доставяше толкова удоволствие че даже ей така си сменях без причина. Баварката се представяше блестящо. Чуствах се уникално, но на вас смятам че няма нужда да ви говоря; знаете си.
На долу стана най готиното. Вече караше той, и по едно време застигаме некъв Holden Commodore (3.9 V6 143kW)
Имайки около два пъти повече въртящ момент от Е30 318ката, Холдена доста лесно дърпаше на правите. Оня за малко да се помисли за мъж. След това обаче кат дойдоха едни завои много бързо усети истината. :mha: Да натиска газ и баба може, но по завоите горкичкия не беше дорастнал да се сравнява с Е30ка.
Не мога да говоря от име на другите в колата, но аз лично се изкефих максимално. Много малко други преживяваня възбуждат такива емоцйи и чуства в мене.
Деня беше
П.П. Другата събота (17ти) най вероятно ще ходиме на BMW Club Brisbane Track Day. Ако стане това обещавам МНОГО снимки, даже и клипчета. Ще има М3ки, М5ци, Поршета, Е30ки, каквото си пожелаете.


На долу стана най готиното. Вече караше той, и по едно време застигаме некъв Holden Commodore (3.9 V6 143kW)

Не мога да говоря от име на другите в колата, но аз лично се изкефих максимално. Много малко други преживяваня възбуждат такива емоцйи и чуства в мене.
Деня беше

П.П. Другата събота (17ти) най вероятно ще ходиме на BMW Club Brisbane Track Day. Ако стане това обещавам МНОГО снимки, даже и клипчета. Ще има М3ки, М5ци, Поршета, Е30ки, каквото си пожелаете.
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
Re: Разходка из планините
WeiSTD написа: Да натиска газ и баба може, но по завоите горкичкия не беше дорастнал да се сравнява с Е30ка.
Е затова говоря

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Е, сега има си граници на какво може да прави една 1.8Л кола.
И мисля че 5.7Л V8 е извън нея. Но все пак и от шофьора зависи.
А ако имахме примерно 325iS (Чийто двигател пак е по малко от половина на капацитета на Холдена 5.7), резултата пак щеше да е същия.
Slavi, Holden е Австраийската под-компания на General Motors. Оригиналните Commodore са били чисто копие на Opel Rekord. След това имаха елемент на Opel Omega, но сега вече са напълно дизайнвани тук. Последната еволюция изглежда така:
http://216.117.199.231/Holden/Commodore/Holden-Commodore-048.jpg
По принцип не са кой знае колко грозни, но мен лично ХИЧ не ме кефят.
И мисля че 5.7Л V8 е извън нея. Но все пак и от шофьора зависи.
А ако имахме примерно 325iS (Чийто двигател пак е по малко от половина на капацитета на Холдена 5.7), резултата пак щеше да е същия.
Slavi, Holden е Австраийската под-компания на General Motors. Оригиналните Commodore са били чисто копие на Opel Rekord. След това имаха елемент на Opel Omega, но сега вече са напълно дизайнвани тук. Последната еволюция изглежда така:
http://216.117.199.231/Holden/Commodore/Holden-Commodore-048.jpg
По принцип не са кой знае колко грозни, но мен лично ХИЧ не ме кефят.
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Тея състезателни Холдени тук нямат НИЩО общо с тея на пътя. Двигателя е 6.0 и е много различен. А баси от 5.7Л само 250кВ да се вадят не е много.
Ако ще и 10Л да е, пак е примитивен динозавърски двигател.
А колите са строени за пенсионери. Само за бърнаут стават чат пат.
И не трябва да забравяме че GaD e МНОГО, ама МНОГО луд. :>:
Ако ще и 10Л да е, пак е примитивен динозавърски двигател.
А колите са строени за пенсионери. Само за бърнаут стават чат пат.
И не трябва да забравяме че GaD e МНОГО, ама МНОГО луд. :>:
WeiSTD написа:
Slavi, Holden е Австраийската под-компания на General Motors. Оригиналните Commodore са били чисто копие на Opel Rekord. След това имаха елемент на Opel Omega, но сега вече са напълно дизайнвани тук. Последната еволюция изглежда така:
http://216.117.199.231/Holden/Commodore/Holden-Commodore-048.jpg
По принцип не са кой знае колко грозни, но мен лично ХИЧ не ме кефят.
Опел Омега В


- BMWALPINA
- и аз незнам
-
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 1.11.2003
- Местоположение: София/Люлин
- Кара: E36 325i
bawareca написа:WeiSTD написа:
Slavi, Holden е Австраийската под-компания на General Motors. Оригиналните Commodore са били чисто копие на Opel Rekord. След това имаха елемент на Opel Omega, но сега вече са напълно дизайнвани тук. Последната еволюция изглежда така:
http://216.117.199.231/Holden/Commodore/Holden-Commodore-048.jpg
По принцип не са кой знае колко грозни, но мен лично ХИЧ не ме кефят.
Опел Омега В
Той имаше предвид че по старите модели преличат на Омега.Прочети го по внимателно
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
радвам се че мислиш че 325ис ще е достатъчно. проблема е че по всички пистови състезания при вас състезателите мислят по-различно.. 325ци няма, но холдените общо взето са нормата
Искам да добавя нещо. През 90та и 91ва година, Нисан бяха вкарали 4 Скайлина ГТ-Р да се състезават с Холдените и Фордовете тук. Докато имаше Нисан, нито Холден нито Форд видяха победа. Тогава австралийците се ядосаха и забраниха коли от чужбина в тази състезателна серия.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани