Разходка из планините

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Разходка из планините

Мнение от WeiSTD » 09 Апр 2004, 15:32

Днес с GaD се чудихме кво да правиме и решихме да се разходим до Mt. Tamborine (една 'планина' :roll: на близо) На горе карах аз и ви казвам съм си умрял от кеф. :D Всяка смяна на скорости ми доставяше толкова удоволствие че даже ей така си сменях без причина. Баварката се представяше блестящо. Чуствах се уникално, но на вас смятам че няма нужда да ви говоря; знаете си.

На долу стана най готиното. Вече караше той, и по едно време застигаме некъв Holden Commodore (3.9 V6 143kW) :zzz: Имайки около два пъти повече въртящ момент от Е30 318ката, Холдена доста лесно дърпаше на правите. Оня за малко да се помисли за мъж. След това обаче кат дойдоха едни завои много бързо усети истината. :mha: Да натиска газ и баба може, но по завоите горкичкия не беше дорастнал да се сравнява с Е30ка.

Не мога да говоря от име на другите в колата, но аз лично се изкефих максимално. Много малко други преживяваня възбуждат такива емоцйи и чуства в мене.

Деня беше :yes:

П.П. Другата събота (17ти) най вероятно ще ходиме на BMW Club Brisbane Track Day. Ако стане това обещавам МНОГО снимки, даже и клипчета. Ще има М3ки, М5ци, Поршета, Е30ки, каквото си пожелаете.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Re: Разходка из планините

Мнение от ati » 09 Апр 2004, 15:40

WeiSTD написа: Да натиска газ и баба може, но по завоите горкичкия не беше дорастнал да се сравнява с Е30ка.

Е затова говоря :bowdown:
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 09 Апр 2004, 22:25

добре че не е бил със ls1 под капака че едно че са по 300+ коня, друго че са със по-здрави пружини, по агресивни гуми/джанти, хубави шокове... щеше да ти се скатае мноо бързо ако и да е голяма лодка ;)

поне фън е било :)
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 10 Апр 2004, 0:18

Holden Commodore :?: Каква е тази кола :?:

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 10 Апр 2004, 2:29

Е, сега има си граници на какво може да прави една 1.8Л кола.
И мисля че 5.7Л V8 е извън нея. Но все пак и от шофьора зависи.

А ако имахме примерно 325iS (Чийто двигател пак е по малко от половина на капацитета на Холдена 5.7), резултата пак щеше да е същия.



Slavi, Holden е Австраийската под-компания на General Motors. Оригиналните Commodore са били чисто копие на Opel Rekord. След това имаха елемент на Opel Omega, но сега вече са напълно дизайнвани тук. Последната еволюция изглежда така:
http://216.117.199.231/Holden/Commodore/Holden-Commodore-048.jpg

По принцип не са кой знае колко грозни, но мен лично ХИЧ не ме кефят.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 10 Апр 2004, 2:37

WeiSTD благодаря :bchug: то4но снимка ми се искаше да погледна(според мен са грозни :mha: )

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 10 Апр 2004, 2:59

радвам се че мислиш че 325ис ще е достатъчно. проблема е че по всички пистови състезания при вас състезателите мислят по-различно.. 325ци няма, но холдените общо взето са нормата ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 10 Апр 2004, 4:28

Тея състезателни Холдени тук нямат НИЩО общо с тея на пътя. Двигателя е 6.0 и е много различен. А баси от 5.7Л само 250кВ да се вадят не е много.

Ако ще и 10Л да е, пак е примитивен динозавърски двигател.

А колите са строени за пенсионери. Само за бърнаут стават чат пат.


И не трябва да забравяме че GaD e МНОГО, ама МНОГО луд. :>:

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 10 Апр 2004, 7:30

WeiSTD написа:

Slavi, Holden е Австраийската под-компания на General Motors. Оригиналните Commodore са били чисто копие на Opel Rekord. След това имаха елемент на Opel Omega, но сега вече са напълно дизайнвани тук. Последната еволюция изглежда така:
http://216.117.199.231/Holden/Commodore/Holden-Commodore-048.jpg

По принцип не са кой знае колко грозни, но мен лично ХИЧ не ме кефят.

Опел Омега В :shock:
Изображение

и аз незнам
Аватар
Мнения: 2070
Регистриран на: 1.11.2003
Местоположение: София/Люлин
Кара: E36 325i

Мнение от BMWALPINA » 10 Апр 2004, 10:22

bawareca написа:
WeiSTD написа:

Slavi, Holden е Австраийската под-компания на General Motors. Оригиналните Commodore са били чисто копие на Opel Rekord. След това имаха елемент на Opel Omega, но сега вече са напълно дизайнвани тук. Последната еволюция изглежда така:
http://216.117.199.231/Holden/Commodore/Holden-Commodore-048.jpg

По принцип не са кой знае колко грозни, но мен лично ХИЧ не ме кефят.

Опел Омега В :shock:


Той имаше предвид че по старите модели преличат на Омега.Прочети го по внимателно

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 10 Апр 2004, 17:39

А ти виж снимката и кажи каква е разликата с ОМЕГА В, за страничната линия и задника говоря 8) :!:
Изображение

главен сектант :)
Аватар
Мнения: 2511
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: E36 325i
Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета

Мнение от WeiSTD » 11 Апр 2004, 2:55

радвам се че мислиш че 325ис ще е достатъчно. проблема е че по всички пистови състезания при вас състезателите мислят по-различно.. 325ци няма, но холдените общо взето са нормата


Искам да добавя нещо. През 90та и 91ва година, Нисан бяха вкарали 4 Скайлина ГТ-Р да се състезават с Холдените и Фордовете тук. Докато имаше Нисан, нито Холден нито Форд видяха победа. Тогава австралийците се ядосаха и забраниха коли от чужбина в тази състезателна серия.

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook