здравеи те имам проблем е36 м40 не6те да загрява седи в

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 5.11.2007

здравеи те имам проблем е36 м40 не6те да загрява седи в

Мнение от joro83 » 06 Ное 2007, 0:11

здравеи те имам проблем е36 м40 не6те да загрява седи в синия сектор при пуснато парно ако е по ттопло загряжа до средното деление

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 06 Ное 2007, 0:12

Т Е Р М О С Т А Т
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 06 Ное 2007, 0:39

Добре дошъл колега :yes:

И аз мисля, че е термостат

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 06 Ное 2007, 0:42

още един глас за термостата

п.с. тука преди време имаше един спор за охлаждането :

караш със 282 км/ч , на свободна/ спускаш еверест примерно/ при -30 градуса и стрелката пак требе да е на средата

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 06 Ное 2007, 0:46

:welcome: Жоро добре дошъл, макар и със проблем!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 06 Ное 2007, 12:08

nandrolon написа:още един глас за термостата

п.с. тука преди време имаше един спор за охлаждането :

караш със 282 км/ч , на свободна/ спускаш еверест примерно/ при -30 градуса и стрелката пак требе да е на средата

Ммм да термостат ше да е, мойта яко охлажда и тя като пускам на 5-та по дълъг наклон, но иначе при студен старт за околко 10 мин си влиза в норма, не е добре ама става. Най-вероянтно е заял е някакво полуотворено положение, ама стаа. :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 19.10.2007
Местоположение: София

Мнение от fani.angel_eyes » 06 Ное 2007, 14:58

Първо искам да се извиня за вероятно глупавия или банален въпрос, но никъде по форумите не намерих нещо подобно относно парното. При мен колата загрява нормално, но парното работи на топло само на положение 1 (нямам климатик), а от 2 нагоре - студ :( Може би ще ви помогне информацията, че това не се случва винаги - от време на време. Друг е въпросът, че когато врътката за зоните е настроена да духа в купето, тогава ВИНАГИ духа студено, но това е може би защото цветът там е син а не бял?
Моля упътете ме къде (сервиз) мога да оправя температурите защото вече доста захладя :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 136
Регистриран на: 1.07.2002
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
Мечтае да кара: M6
Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20

Мнение от kbmw » 06 Ное 2007, 21:03

Клапана на парното отпред дето ти спира водата да върти през радиаторчето или е запушено самото радиаторче.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 5.11.2007

Мнение от joro83 » 06 Ное 2007, 21:04

няма да е терностата зашото при топал двигател долния марку4 на радятора е студен зана4и термостата си работи не е заседнал. като спра парното по4ва да загрява до първото деление.ина4е няма6е пробле като е по топло стрелката застажа на средата и не марда от там

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: Северозападнала България
Пол: Мъж
Кара: бмв Е39 525

Мнение от ceko_vv » 06 Ное 2007, 23:34

Още един глас за термостата! миналата есен и аз го имах същия проблем смени термостата и ще се оправи. ако искаш слоши един картон или вестник пред половината от радиатора /като на циганска таксиметрова вектра/ покарай малко и ще видиш че ще загрее нормално и парното ще доиде, но да не прекалиш че после лошо!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 5.11.2007

Мнение от joro83 » 06 Ное 2007, 23:51

аз си мисля данеби да е от сртуята въздъх които минава
през охладителните отвори на маската 6тот нали перката е постояно зацепена и да охлажда постояно двигатела

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 5.11.2007

Мнение от joro83 » 06 Ное 2007, 23:54

а колко стува горе доло хубав термостат някоия марка да ми препора4ате

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 06 Ное 2007, 23:57

Термостат само Wahler или Behr.Около 20-25 лв са.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 94
Регистриран на: 17.04.2006
Местоположение: Северозападнала България
Пол: Мъж
Кара: бмв Е39 525

Мнение от ceko_vv » 06 Ное 2007, 23:59

постоянно ли ти върти перката? лоша работа!!! но въпреки това пак си мисля, че е от термостата щото ако си затваря добре тои спира водата в двигателя докато си загрее нормало и пося я пуска към радиатора да се охлажда /ако греша да ме поправят колегиете/ така, че за перката не мисля че е толко фатална в този случаи но е по добре да я оправиш и нея. вече не помня моя за колко го взех но не е много скъпо на фона на другите части!
Последна промяна ceko_vv на 07 Ное 2007, 0:01, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 07 Ное 2007, 0:01

joro83 написа:... 6тот нали перката е постояно зацепена и да охлажда постояно двигатела


перката не е зацепена постоянно а през "виско" съединител (желеподобна маса която в зависимост от температурата има различна плътност). Когато е студено тя е течна и перката се увлича само от инерцията на шайбата, като се повиши температурата тази "желеподобна маса" се сгъстява и почва да върти по-бързо перката и накрая над определена температура се втвърдява и тогава перката се върти със скоростта на шайбата (усеща се по звука)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook