здравеи те имам проблем е36 м40 не6те да загрява седи в
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
здравеи те имам проблем е36 м40 не6те да загрява седи в
здравеи те имам проблем е36 м40 не6те да загрява седи в синия сектор при пуснато парно ако е по ттопло загряжа до средното деление
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
nandrolon написа:още един глас за термостата
п.с. тука преди време имаше един спор за охлаждането :
караш със 282 км/ч , на свободна/ спускаш еверест примерно/ при -30 градуса и стрелката пак требе да е на средата
Ммм да термостат ше да е, мойта яко охлажда и тя като пускам на 5-та по дълъг наклон, но иначе при студен старт за околко 10 мин си влиза в норма, не е добре ама става. Най-вероянтно е заял е някакво полуотворено положение, ама стаа.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- fani.angel_eyes
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: София
Първо искам да се извиня за вероятно глупавия или банален въпрос, но никъде по форумите не намерих нещо подобно относно парното. При мен колата загрява нормално, но парното работи на топло само на положение 1 (нямам климатик), а от 2 нагоре - студ
Може би ще ви помогне информацията, че това не се случва винаги - от време на време. Друг е въпросът, че когато врътката за зоните е настроена да духа в купето, тогава ВИНАГИ духа студено, но това е може би защото цветът там е син а не бял?
Моля упътете ме къде (сервиз) мога да оправя температурите защото вече доста захладя

Моля упътете ме къде (сервиз) мога да оправя температурите защото вече доста захладя

- kbmw
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 1.07.2002
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 Coupe, BMW E91 320
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: BMW E36 Coupe - N52B20
Клапана на парното отпред дето ти спира водата да върти през радиаторчето или е запушено самото радиаторче.
- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
Още един глас за термостата! миналата есен и аз го имах същия проблем смени термостата и ще се оправи. ако искаш слоши един картон или вестник пред половината от радиатора /като на циганска таксиметрова вектра/ покарай малко и ще видиш че ще загрее нормално и парното ще доиде, но да не прекалиш че после лошо!!!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- ceko_vv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: Северозападнала България
- Пол: Мъж
- Кара: бмв Е39 525
постоянно ли ти върти перката? лоша работа!!! но въпреки това пак си мисля, че е от термостата щото ако си затваря добре тои спира водата в двигателя докато си загрее нормало и пося я пуска към радиатора да се охлажда /ако греша да ме поправят колегиете/ така, че за перката не мисля че е толко фатална в този случаи но е по добре да я оправиш и нея. вече не помня моя за колко го взех но не е много скъпо на фона на другите части!
Последна промяна ceko_vv на 07 Ное 2007, 0:01, променена общо 1 път
joro83 написа:... 6тот нали перката е постояно зацепена и да охлажда постояно двигатела
перката не е зацепена постоянно а през "виско" съединител (желеподобна маса която в зависимост от температурата има различна плътност). Когато е студено тя е течна и перката се увлича само от инерцията на шайбата, като се повиши температурата тази "желеподобна маса" се сгъстява и почва да върти по-бързо перката и накрая над определена температура се втвърдява и тогава перката се върти със скоростта на шайбата (усеща се по звука)
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани