нагревател джам????

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

нагревател джам????

Мнение от nandrolon » 02 Ное 2007, 18:23

като включвам и изключвам нагревателя , моторетката си променя ръмженето :shock: :shock: :shock:

от какво ли може да е

малката печка

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 02 Ное 2007, 21:00

нека някой с малката печка да пробва да ли чува нещо по различно :confused:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 02 Ное 2007, 22:00

И аз съм го забелязал това. Мисля, че е нормално, просто консумация на ток. :dunno:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 03 Ное 2007, 0:21

err0r написа:И аз съм го забелязал това. Мисля, че е нормално, просто консумация на ток. :dunno:


Според мен при подходящ по капацитет и нормално зареден акумулатор и нормален заряден ток от алтернатора, това не би трябвало да се отразява на оборотите, все пак този консуматор е стандартен и е смятан за нормалната работа на ел. системата на колата

По-скоро може да се види да няма изгорели писти (ленти) от нагревателя. Тогава общото му съпротивление намалява, но се претоварват останалите действащи писти (отива на към късо съединение)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 556
Регистриран на: 7.02.2007
Местоположение: софия

Мнение от nandrolon » 03 Ное 2007, 0:32

преди време сменявах статора на алтернатора :shock: :shock:

зарежда си нормално , пали нормално...... :shock: :shock: :shock:

дали е проблем това , да ходя да го гледат

п.с. чудя се и да се товари алтернатора защо ще ръмжи моторетката????

п.с. ся верно че печката е слаба ама чак от товарене на алтернатора да си променя работата ..... не ми се вярва :roll: :roll: :roll:

оборотите не мърдат само ръженето е по- различно


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 03 Ное 2007, 2:01

като казвате за това,се сетих,че когато запаля колата и свети дисплея на климата,режима в който обдухва,борд компа и когато пусна фаровете,не габарити а фарове и силата им намалява с 1/3 без промяна в оборотите,но не мисля че е нормално това :roll:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 71
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Сф Бс

Мнение от boro » 03 Ное 2007, 2:37

И при мен го има тоя тънък момент с промяната на звука! Едвам доловимо е и е за секунда може би, но на светофарите аз си го усещам ;)
Предполагам е нормално..
знам ли :idea:

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 03 Ное 2007, 9:25

///MapTo написа:като казвате за това,се сетих,че когато запаля колата и свети дисплея на климата,режима в който обдухва,борд компа и когато пусна фаровете,не габарити а фарове и силата им намалява с 1/3 без промяна в оборотите,но не мисля че е нормално това :roll:

Не оеднаквява ли просто светлината на таблото?

boro написа:И при мен го има тоя тънък момент с промяната на звука! Едвам доловимо е и е за секунда може би, но на светофарите аз си го усещам ;)
Предполагам е нормално..
знам ли :idea:


И аз на светофари го долавям. Нямам прекъснати реотани на стъклото, пали супер, акумулатора е перфе...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 03 Ное 2007, 12:10

nandrolon написа:преди време сменявах статора на алтернатора ....

зарежда си нормално , пали нормално......


Регулатора на напрежението нормално компенсира разликите в тока който алтернатора генерира при различни обороти. Ако статорната намотка е пренавивана и не е направена със точното сечение на проводника и брой намотки, алтернатора пак ще работи и зарежда, но регулатора няма да може да компенсира разликите, които са извън "обхвата" му.
Другата възможна причина е акумулатора - той не се ползва само при контакт и стартер, а е част от ел. системата на колата и в определени моменти компенсира точно такива стресови разлики при включване на мощни консуматори.
Ако имаш усилвател или друг по-сериозен допълнителен консуматор, акумулатора може да не смогва да компенсира разликите, дори пусковия му ток да е достатъчен да завърти нормално двигателя при палене.


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 03 Ное 2007, 13:08

err0r написа:Не оеднаквява ли просто светлината на таблото?...

следващия път на еко ще ти покажа...според мен е далеч от оеднаквяването...
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Ное 2007, 13:25

Нормално рязка промяна на консумация ;)
Марто и при теб е нормално ;)
На всики коли е така като се включат фаровете светлините по таблото намаляват чувствително,защото иначе вечер ще ти вадят очите ако светят със същата сила :idea:
Изображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 03 Ное 2007, 13:27

vld написа:...

Не е нормално,защото немеца е измислил една екстра за силата на светене на таблото...ако за теб такъв проблем е "нормално е" за мен си е проблем,защото утре може да ме предаде прецакан алтернатор :idea:
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 03 Ное 2007, 13:47

Разбира се, че не е нормално силата на фаровете да намалява с 1/3, ако ще и всичко дето ползва ток в колата да е пуснато! Или утепан акумулатор, или алтернатора не зарежда добре .. ама по-скоро първото .. .
_!_

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Ное 2007, 13:54

Aбе вие не сте у ред ,спейс чети внимателно :idea:
Когато пусне фаровете на работещ мотор му намалява осветлението на таблото и всички уреди клима копчета ала бала
Това е нормално такава е схемата и точка :!:
За къв алтернатор говориме :?: При точно това явление :?:
Марто като си нямаш работа поръчкай се малко ,иди на сервиз и сам ще разбереш защо е така,копчето за регулиране е за да намалява останалата светлина почти до нула остава около 20% ;)
Не едно и две БМВ-та съм виждал и карал и не една кола със дигитален километраж.При тези със изцяло дигитален километраж има опция да се увеличава светлината на таблото когато са пуснати фаровете ,защото в страни като Австрия в които се кара задължително целогодишно на фарове ,денем няма да виждаш нищо по таблото ;)

Екстрата на немеца я има дори при ладите от началото на 80-те,да не говориме за другите автомобили :idea:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 03 Ное 2007, 14:16

Vld, малко неясно беше написано, за това решиш, че проблема е друг. Ако е така както казваш си е съвсем нормално! И аз като пусна фаровете, клиамтроника, борда и таблото си изравняват светлината и после се регулират с врътката ... Демек всичко си е ок ..
_!_

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook