нагревател джам????
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
нагревател джам????
като включвам и изключвам нагревателя , моторетката си променя ръмженето
от какво ли може да е
малката печка



от какво ли може да е
малката печка
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
err0r написа:И аз съм го забелязал това. Мисля, че е нормално, просто консумация на ток.
Според мен при подходящ по капацитет и нормално зареден акумулатор и нормален заряден ток от алтернатора, това не би трябвало да се отразява на оборотите, все пак този консуматор е стандартен и е смятан за нормалната работа на ел. системата на колата
По-скоро може да се види да няма изгорели писти (ленти) от нагревателя. Тогава общото му съпротивление намалява, но се претоварват останалите действащи писти (отива на към късо съединение)
преди време сменявах статора на алтернатора
зарежда си нормално , пали нормално......
дали е проблем това , да ходя да го гледат
п.с. чудя се и да се товари алтернатора защо ще ръмжи моторетката????
п.с. ся верно че печката е слаба ама чак от товарене на алтернатора да си променя работата ..... не ми се вярва
оборотите не мърдат само ръженето е по- различно


зарежда си нормално , пали нормално......



дали е проблем това , да ходя да го гледат
п.с. чудя се и да се товари алтернатора защо ще ръмжи моторетката????
п.с. ся верно че печката е слаба ама чак от товарене на алтернатора да си променя работата ..... не ми се вярва



оборотите не мърдат само ръженето е по- различно
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
като казвате за това,се сетих,че когато запаля колата и свети дисплея на климата,режима в който обдухва,борд компа и когато пусна фаровете,не габарити а фарове и силата им намалява с 1/3 без промяна в оборотите,но не мисля че е нормално това 

- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
///MapTo написа:като казвате за това,се сетих,че когато запаля колата и свети дисплея на климата,режима в който обдухва,борд компа и когато пусна фаровете,не габарити а фарове и силата им намалява с 1/3 без промяна в оборотите,но не мисля че е нормално това
Не оеднаквява ли просто светлината на таблото?
boro написа:И при мен го има тоя тънък момент с промяната на звука! Едвам доловимо е и е за секунда може би, но на светофарите аз си го усещам
Предполагам е нормално..
знам ли
И аз на светофари го долавям. Нямам прекъснати реотани на стъклото, пали супер, акумулатора е перфе...

nandrolon написа:преди време сменявах статора на алтернатора ....
зарежда си нормално , пали нормално......
Регулатора на напрежението нормално компенсира разликите в тока който алтернатора генерира при различни обороти. Ако статорната намотка е пренавивана и не е направена със точното сечение на проводника и брой намотки, алтернатора пак ще работи и зарежда, но регулатора няма да може да компенсира разликите, които са извън "обхвата" му.
Другата възможна причина е акумулатора - той не се ползва само при контакт и стартер, а е част от ел. системата на колата и в определени моменти компенсира точно такива стресови разлики при включване на мощни консуматори.
Ако имаш усилвател или друг по-сериозен допълнителен консуматор, акумулатора може да не смогва да компенсира разликите, дори пусковия му ток да е достатъчен да завърти нормално двигателя при палене.
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
err0r написа:Не оеднаквява ли просто светлината на таблото?...
следващия път на еко ще ти покажа...според мен е далеч от оеднаквяването...
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Нормално рязка промяна на консумация
Марто и при теб е нормално
На всики коли е така като се включат фаровете светлините по таблото намаляват чувствително,защото иначе вечер ще ти вадят очите ако светят със същата сила

Марто и при теб е нормално

На всики коли е така като се включат фаровете светлините по таблото намаляват чувствително,защото иначе вечер ще ти вадят очите ако светят със същата сила


- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
vld написа:...
Не е нормално,защото немеца е измислил една екстра за силата на светене на таблото...ако за теб такъв проблем е "нормално е" за мен си е проблем,защото утре може да ме предаде прецакан алтернатор

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Aбе вие не сте у ред ,спейс чети внимателно
Когато пусне фаровете на работещ мотор му намалява осветлението на таблото и всички уреди клима копчета ала бала
Това е нормално такава е схемата и точка
За къв алтернатор говориме
При точно това явление
Марто като си нямаш работа поръчкай се малко ,иди на сервиз и сам ще разбереш защо е така,копчето за регулиране е за да намалява останалата светлина почти до нула остава около 20%
Не едно и две БМВ-та съм виждал и карал и не една кола със дигитален километраж.При тези със изцяло дигитален километраж има опция да се увеличава светлината на таблото когато са пуснати фаровете ,защото в страни като Австрия в които се кара задължително целогодишно на фарове ,денем няма да виждаш нищо по таблото
Екстрата на немеца я има дори при ладите от началото на 80-те,да не говориме за другите автомобили

Когато пусне фаровете на работещ мотор му намалява осветлението на таблото и всички уреди клима копчета ала бала
Това е нормално такава е схемата и точка

За къв алтернатор говориме


Марто като си нямаш работа поръчкай се малко ,иди на сервиз и сам ще разбереш защо е така,копчето за регулиране е за да намалява останалата светлина почти до нула остава около 20%

Не едно и две БМВ-та съм виждал и карал и не една кола със дигитален километраж.При тези със изцяло дигитален километраж има опция да се увеличава светлината на таблото когато са пуснати фаровете ,защото в страни като Австрия в които се кара задължително целогодишно на фарове ,денем няма да виждаш нищо по таблото

Екстрата на немеца я има дори при ладите от началото на 80-те,да не говориме за другите автомобили


21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани