Въпрос към каращи 320д '99

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Въпрос към каращи 320д '99

Мнение от kasabov » 29 Окт 2007, 13:36

здравейте колеги,

сега имам един въпрос към вас, който изисква повече наблюдателност. Става въпрос за следното нещо:

Когато сте запалили колата на място, ако натиснете за момент леко педала на газта, само да се вдигнат 400 - 500 оборорота примерно /ама само да го бутнете за момент/ и после го пуснете започва ли да ви чука и да ви работи по-грубо, като някои стар дизел за 5-6 секунди :help: :help: :help:
При мен е така и се чудех дали е нормално. Много благодаря на отзовалите се.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 8.06.2005
Местоположение: София

Мнение от shefa » 29 Окт 2007, 15:03

и при мене го има това .. не знам точно кога се получава ама отвреме на време почва да трака доста по силно от обикновенно .. проверих демферната шайба .. не е тя .. последно ми казаха че мембраната на нафтовата помпа ми е заминала и нещо не може да си настрой оборотите .. ако някой го е оправил това ще е хубаво да каже какво е че много дразни
палим, гасим и газим ...

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 12.05.2007

Мнение от Testosteron » 29 Окт 2007, 15:24

И при мен го имаше това. Отидох да го проверят и ми казаха че е от кобилицата. В същото време ремъците ми бяха за смяна (небяха стари ама бяха кофти марка) и ги смених преди 3 дни с други на "КОНТИТЕЧ" или нещо от сорта. От тогава колата е много по тиха и този шум го няма :!: :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 29 Окт 2007, 17:48

интересни неща. Благодаря. Нека все пак ако някой още го има и го е оправил да добави. Чудя се дали е възможно да е от неправилно зацепване на помпата.?? :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 29 Окт 2007, 17:51

а, Тестостероне, ти тая кобилица смени ли я или не. Дали е било от нея или от ремъците. И кои ремъци смени и колко ти излязоха. Мерси

ПС какво всъщност е кобилица? :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 321
Регистриран на: 24.03.2006
Местоположение: Gabrovo
Пол: Мъж
Кара: F01 740d
Мечтае да кара: в насрещтното...

Мнение от Georgiev BMW » 29 Окт 2007, 20:12

kasabov написа:интересни неща. Благодаря. Нека все пак ако някой още го има и го е оправил да добави. Чудя се дали е възможно да е от неправилно зацепване на помпата.?? :shock:


Напълно възможно! Ако осещаш, че колата ти гори повече от нормата или че е леко спъната във вървенето значи е това.Много кофти проблем е това.Зацепването като успуга не е скъпо, обаче трябва да се прави от човек който се е занимавал и преди, защото 320д е много капризен мотор относто тия помпил.И гледай ако е в това проблема да ти зацепят помпата механично да я разглобят и настроят не със компютъра само, защото след време пак има опасност да се разцентрова.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 399
Регистриран на: 8.06.2007
Кара: Снегорин

Мнение от vlado666 » 30 Окт 2007, 1:12

bmw525tds написа:
kasabov написа:интересни неща. Благодаря. Нека все пак ако някой още го има и го е оправил да добави. Чудя се дали е възможно да е от неправилно зацепване на помпата.?? :shock:


Напълно възможно! Ако осещаш, че колата ти гори повече от нормата или че е леко спъната във вървенето значи е това.Много кофти проблем е това.Зацепването като успуга не е скъпо, обаче трябва да се прави от човек който се е занимавал и преди, защото 320д е много капризен мотор относто тия помпил.И гледай ако е в това проблема да ти зацепят помпата механично да я разглобят и настроят не със компютъра само, защото след време пак има опасност да се разцентрова.


Който си знае си знае ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 30 Окт 2007, 20:02

Още нещо забелязвам, което може да има нещо общо с горният проблем. Моля някои с 320д '99 да каже дали го има. Става въпрос за следното нещо:

Когато сам засилен - няма значение с колко - 40/60/100 км/ч, освободя от скорост и натисна спирачки докато си спра нормлано започва едно вдигане на оборотите кам 900 - 950 и като се заслушам в мотора се чува не равномерно бласкане до такава степен, че чак малко колата се тресе. туп туп туп :) И най-странното е, че след като спра напално минават няколко секунди, понякога и 5 докато му се възстанови гладката работа и едва тогава почва да сваля оборотите. Понякога имам чуството, че губи контрол над себе си и не може да се укроти. Сякаш от промяната в кинетичната енергия на колата се влияе. Много е кофти, понякога се плаша като спра, а той не може да си влезе в режим, камоли да свали обороти. Нарочно го описвам така илюстративно, че да може повече хора да си го представят. :roll: :)

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 31 Окт 2007, 18:35

И при мойта е така-като спускам на скорост и като спра и изключа от скорост или преди да съм спрял пак изключа ,влиза в интрестни обороти и се получават едни вибрации в купето и след малко се оправя :roll:
Изображение

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Мнение от BMDrago » 31 Окт 2007, 18:38

Не беше нарочно.... :mhihi:
Последна промяна BMDrago на 31 Окт 2007, 20:12, променена общо 1 път
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 302
Регистриран на: 6.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 D E46

Мнение от карел » 31 Окт 2007, 19:05

при мени такова нещо няма

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook