Интересно...
Модератор: Общи модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Интересно...
Времето се застуди и забелязах че доста тръдно взе да загрява до работна температура,не духа така добре топло и като карам на скорост без газ доста бързо стрелката на температурата на двг-то отива към синята зона. Викам си термостата е за смяна. Поръчах си BEHR. Отвивам аз 3-те болта на тялото на термостата и ми направи впечатление че е залепен със силикон. Като го разгледах по обстойно какво да видя - 4 отвора от бургия, направени от някой сръчен белгийски майстор, пробити по самия термостат,а аз се чудя защо не загрява пустията.Смених го,долях антифриз,запалих да обезвъздуша системата и направо се учудих колко бързо може да загрява един двг на BMW. Така че не само в България "побългаряваме" нещата 

- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: Интересно...
BaHka написа:... Като го разгледах по обстойно какво да видя - 4 отвора от бургия, направени от някой сръчен белгийски майстор, пробити по самия термостат,а аз се чудя защо не загрява пустията...
Колата ти ли си я докара

Не че в Белгия си нямат "майстори" ама там е бая хладничко за такова "модифициране"
Ако е така поне не е прегрявана



6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани