Първи впечатления и проблеми с новото ми BMW 320 D E46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Първи впечатления и проблеми с новото ми BMW 320 D E46
Колеги значи вчера ригистрирахме бавареца и снощи разбира се го изръчках до село и сега преди няколко часа обратно . И ето изказвам първи впечатления и проблеми , които забелязах .
1. Колата като салон е перфектна ( няма някъде да скръцне , някъде да пукне, нито врати , нито пластмаса , всичко е перфектно )
2. Предницата е прфектна ( няма някъде да чукне , адски е стегната и се надявам да се задържи по- дълго така ). Седалките с полукожа са адски удобни и направо се чувствам все едно съм в рая като седя в тях
ПРОБЛЕМИ:
1. Съединителя отделя адски високо ( чак горе )- ако го е регулирал някой нека каже откъде да опитам , или ако прецените , че аз не мога да се справя къде предлагате да се опрая?
2. Скоростите понякога ( не винаги ) влизат малко трудно, но не е болка за умиране ( предполагам маслото в скоростната ???? )
Са за двигателя :
Значи при двигателя нещата ( нередности които забелязах са тези : Значи в първия момент като дам газ колата не тръгва веднага ( едва ли не отсича , все едно спирачка натискаш ) , след този момент почва да върти турбината и колата става звяр ( потъвам в седалката ) , надявам се ме разбрахте за какво става дума - давам газ колата мисли и чак тогава се изтрелва . Може би на първа най- се усеща !!
2. Друг проблем който забелязах ( ако е проблем ) при едно екстремно изпреварване изрязах BMW-то много яко на 2-ра и усетих че в един момент ми отсече и вкарах 3-та , но според мен не бяха чак толко високи оборотите , че да прекъсне , все едно горивото му свърши ( вие какво ще кажете от какво е ????
, може би задрустени филтри и недостиг на нафта ????? Двигателя междодругото е доста безшумен !!!
3. Друг поблем - Мени обороти двигателя ( от време на време се получава ) особено когато пусна да духа студено ( като натисна копчето със снежинката ) се усеща най - вече как променя обороти и притриша на моменти ..... , но ми се струва че след като го покарах понамаляха симптопмите !!!!
В общи линиии това са проблемите по двигателя , за сега друго не забелязах !!! Иначе пали много лесно и топла и студена , просто слагам ключа завъртам и няма проблеми, и както казах като изключим това запъване за което споменах по горе се изтрелва много яко
Сега имам доста въпроси свързани с бордовия и данните :
Значи дайте да започна първо с градусите и температурите . Значи снощи карах в жега и цъкам цъкем на 16 градуса , амаа не усещам да става студено ( викам си сигурно толко изстудява
) , после цъкнах копчето със снежинката на бордовия и стана чудо ( започна да става цифун ) , нагласих си колко да духа студено със копчетат със перчиците ( със каква сила да духа ) , и при 16 градуса и при 25 на бордови кога пишеше се си духаше едно !!!! ( Обяснете ми как стоят нещата с тия градуси и настройки ) , иключих ли снижинката независимо че това ми показва 16 градуса почваше да става жега !!!!!! Друго , което забелязах : Значи като натисна снежинката и почне да духа студено въздуха в купето се изчиства и става хубав , спря ли снежинката почва отнякъде да влиза много гадна миризма ( като на мърша ) и е доста неприятно ( кажете от какво е , може би филтри ???? ) , като натисна снежинката и почне да духа студено спира тая миризма !!!!
Друго : Е са сутринта е 5 часа се прибирах към София и така и не можах да пусна да ми духа топло ( измръзнах
) , цъкам цъкам 30 градуса и не усещам някаква промяна ?????? От къде да си пусна да духа топло ??? Обяснете моля ви
и как да си нагласям градуса ( ама наистина да си става толко а не само да си пише
) Като цъкна Auto почва то да си прави някакви щуротиии ту духа по силно ту по слабо , ама все хладък въздух !!!!
Сега почват въпросите за бордовия и данните които дава . Значи доколкото разбрах се гледат данните като се цъка копчета на мигача и виждам как почва да ми изписва някои работи : температурата на вънка , часа , пише някави километри които се менят , примерно 239 км , 250 км , до колкото разбрах това са километрите, които ми остават до свършване на горивото, но ми се струва нереално , много варират и бавно падат , минал стм 100 км и това си се върти и ми показва че остават около 230 км до края ( ако е това което показва де
)
Дава някакъв среден разход 6,7 литра на 100 км , но това не е мръднало за тези 100 км които минах !!!!!! Кажете как и къде да си гледам моментния разход и чисти ли се някак си това , все си стои на 6,7 / 100 км , друго което показва до колкото разбирам е средната скорост ( не знам от колко километри се сформира и чисти ли се ) , ама при мене си стои някъде около 37 км / ч , което ми се струва малко , кажете моля ви от къде се бъзикат тия работи и това което ми показва това ли е което аз си мисля
Иначе за тези 100 км стрелката на горивото почти не мръдна надолу , което ме навежда на мисълта , че е яко икономично
Нещо друго : като изгася колата отпред откъм двигателя се чува някакво клокочене ( предполагам от охладителната система )
Иначе като цяло в тази кола се чувствам все едно карам совалка , тръпката е голяма !!! Спирачките са ми невероятни ( до са не съм се качвал на такава кола с такава спирачна система ) , що пипна педала с пръстита на крака си кове !!!! Айде колеги помагайте за тези ми въпроси да стягам бавареца
1. Колата като салон е перфектна ( няма някъде да скръцне , някъде да пукне, нито врати , нито пластмаса , всичко е перфектно )
2. Предницата е прфектна ( няма някъде да чукне , адски е стегната и се надявам да се задържи по- дълго така ). Седалките с полукожа са адски удобни и направо се чувствам все едно съм в рая като седя в тях
ПРОБЛЕМИ:
1. Съединителя отделя адски високо ( чак горе )- ако го е регулирал някой нека каже откъде да опитам , или ако прецените , че аз не мога да се справя къде предлагате да се опрая?
2. Скоростите понякога ( не винаги ) влизат малко трудно, но не е болка за умиране ( предполагам маслото в скоростната ???? )
Са за двигателя :
Значи при двигателя нещата ( нередности които забелязах са тези : Значи в първия момент като дам газ колата не тръгва веднага ( едва ли не отсича , все едно спирачка натискаш ) , след този момент почва да върти турбината и колата става звяр ( потъвам в седалката ) , надявам се ме разбрахте за какво става дума - давам газ колата мисли и чак тогава се изтрелва . Може би на първа най- се усеща !!
2. Друг проблем който забелязах ( ако е проблем ) при едно екстремно изпреварване изрязах BMW-то много яко на 2-ра и усетих че в един момент ми отсече и вкарах 3-та , но според мен не бяха чак толко високи оборотите , че да прекъсне , все едно горивото му свърши ( вие какво ще кажете от какво е ????
, може би задрустени филтри и недостиг на нафта ????? Двигателя междодругото е доста безшумен !!!
3. Друг поблем - Мени обороти двигателя ( от време на време се получава ) особено когато пусна да духа студено ( като натисна копчето със снежинката ) се усеща най - вече как променя обороти и притриша на моменти ..... , но ми се струва че след като го покарах понамаляха симптопмите !!!!
В общи линиии това са проблемите по двигателя , за сега друго не забелязах !!! Иначе пали много лесно и топла и студена , просто слагам ключа завъртам и няма проблеми, и както казах като изключим това запъване за което споменах по горе се изтрелва много яко
Сега имам доста въпроси свързани с бордовия и данните :
Значи дайте да започна първо с градусите и температурите . Значи снощи карах в жега и цъкам цъкем на 16 градуса , амаа не усещам да става студено ( викам си сигурно толко изстудява
Друго : Е са сутринта е 5 часа се прибирах към София и така и не можах да пусна да ми духа топло ( измръзнах
и как да си нагласям градуса ( ама наистина да си става толко а не само да си пише
) Като цъкна Auto почва то да си прави някакви щуротиии ту духа по силно ту по слабо , ама все хладък въздух !!!!
Сега почват въпросите за бордовия и данните които дава . Значи доколкото разбрах се гледат данните като се цъка копчета на мигача и виждам как почва да ми изписва някои работи : температурата на вънка , часа , пише някави километри които се менят , примерно 239 км , 250 км , до колкото разбрах това са километрите, които ми остават до свършване на горивото, но ми се струва нереално , много варират и бавно падат , минал стм 100 км и това си се върти и ми показва че остават около 230 км до края ( ако е това което показва де
)
Дава някакъв среден разход 6,7 литра на 100 км , но това не е мръднало за тези 100 км които минах !!!!!! Кажете как и къде да си гледам моментния разход и чисти ли се някак си това , все си стои на 6,7 / 100 км , друго което показва до колкото разбирам е средната скорост ( не знам от колко километри се сформира и чисти ли се ) , ама при мене си стои някъде около 37 км / ч , което ми се струва малко , кажете моля ви от къде се бъзикат тия работи и това което ми показва това ли е което аз си мисля
Иначе за тези 100 км стрелката на горивото почти не мръдна надолу , което ме навежда на мисълта , че е яко икономично
Нещо друго : като изгася колата отпред откъм двигателя се чува някакво клокочене ( предполагам от охладителната система )
Иначе като цяло в тази кола се чувствам все едно карам совалка , тръпката е голяма !!! Спирачките са ми невероятни ( до са не съм се качвал на такава кола с такава спирачна система ) , що пипна педала с пръстита на крака си кове !!!! Айде колеги помагайте за тези ми въпроси да стягам бавареца
батка все пак това е дизелов двигател не може на първа да се изтреля като бензина,но включи ли турбото нещата се оправят,относно втора скорост тя не е дълга като трета трябва да свинеш,ако я ръчкаш наи добре да я натоварваш на трета до максимум,скоростите са тромави но това е маи нормално при този модел, 
Моята смея да кажа, че си тръгва мн добре.
За топлото виж дали си завъртял врътката на централната духалка да е на 3 червени точни, а не на сините:)
На мен лично ми харесва съединителя да отделя горе, че е по мързеливо, а и все пак не отделя чак като го пуснеш.
Предполагам, че колата ти е била отишла към 5000 оборота и не си се усетил за това така ти е заглъхнала.
За скоростите на БМВ съм забелязал(понеже това ми е 3-то), че като е по студено и маслото още не е загряло се включват малко по тежко скоростите, но загреее ли няма никакви проблеми:) Зимата ще усетиш какво имам предвид:)
Карай смело и не се притеснявай колата е хубава
За топлото виж дали си завъртял врътката на централната духалка да е на 3 червени точни, а не на сините:)
На мен лично ми харесва съединителя да отделя горе, че е по мързеливо, а и все пак не отделя чак като го пуснеш.
Предполагам, че колата ти е била отишла към 5000 оборота и не си се усетил за това така ти е заглъхнала.
За скоростите на БМВ съм забелязал(понеже това ми е 3-то), че като е по студено и маслото още не е загряло се включват малко по тежко скоростите, но загреее ли няма никакви проблеми:) Зимата ще усетиш какво имам предвид:)
Карай смело и не се притеснявай колата е хубава
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колеги нулирах средния разход и средната скорост и сега искам да ви попитам ще отчете ли примерно на 50 км колко ми е харчила средно ??????
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Според мен още след първите 100 метра ще ти отчита среден разход. Все пак то взима данни от моментния разход.
Според мен това е истината, или поне 30% от истината.

Според мен това е истината, или поне 30% от истината.
"Снежинката" е климатика. Има снежинка има клима, нема снежинка нема клима. Със скоростите - това си е нормално за 320д особено ако е 136 коня. Съединител - не мога да ти помогна. Това дето изведнъж всякаш е спряла като си изпреварвал - на 5200 оборота спира подаването на нафта за да не избушиш двигателя. За бордовия - показва градуси навън, среден разход, оставащи километри докато ти свърши нафтата и средна скорост. Нулирва се чрез задържане на копчето. Това дето не е мърдало от 6,7 е така щото тоя сигурно преди тебе не го е нулирвал от мноооооооооого километри. А това клокоченето го имаше и на моята преди и аз не знам от какво е. А и моля те не слагай по 5 въпросителни и удивителни... изнервящо е 
There is no replacement for displacement
- tuning_mania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: jb
- Кара: Х5is;E30 325i
- Детайли за колата: дизела е за тракторите;)
Нормално е ако не си минал 2000 об.м. да има запъване...относно втората наистина е доста къса ..и аз още свиквам,но най добре се чувства тягата на 2 и 3-та от 2-4500 об.м.Съеденителя и при моята отделя мн.горе,дори неволно като си отпусна крака и изревава
както си карам."дрифт"или въртене на пета-малко смешно с печка такива изпълнения,но не мога да устоя-върти се мн.яко,но първата свършва за сек.и трябва да се слага втора за да затвориш кръга...Който има повече опит да споделя как го прави
Говорим за 320д-136к.с.
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]
Относно липсата на топло.
Относно липсата на топло.
Когато е по-хладно времето и караш извънградско, ако не иска да ти духа топло, погледни стрелката на термометъра. Ако ти е към синята или във синята зона, значи просто термостата е за смяна.
Когато е по-хладно времето и караш извънградско, ако не иска да ти духа топло, погледни стрелката на термометъра. Ако ти е към синята или във синята зона, значи просто термостата е за смяна.
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
Re: Първи впечатления и проблеми с новото ми BMW 320 D E46
BMW_325 TDS написа:Нещо друго : като изгася колата отпред откъм двигателя се чува някакво клокочене ( предполагам от охладителната система )
И при моята се чува това за секунда някаде и веднага се оправя това си е нормално не се притеснявай
По повод проблеми и впечатления за Е 46 320 Д
Здравейте !! От скоро съм собственик на 320Д от 02г.
и имам проблем
Преди да купя колата я закарах на основен преглед и диагностика в Маргел
там хората казаха супер е само тампони и маслен филтар са за смяна
при което човека свали от цената и аз я купих и смених тампоните ,
но стигаме до проблема че за масления филтар по точно за теча заради който трябваше да сменям филтар установиха че имам проблем с турбото
и сега вече твърдо съм решена да отида в Камор и да видя за кво бога ми иде реч
та и това е един мн голям проблем защото за ново турбо ми казаха 2500 до 3000 левта
Дано никой няма подобен проблем ,но все пак ако има моля дайте съвет 
и имам проблем
Преди да купя колата я закарах на основен преглед и диагностика в Маргел
но стигаме до проблема че за масления филтар по точно за теча заради който трябваше да сменям филтар установиха че имам проблем с турбото
и сега вече твърдо съм решена да отида в Камор и да видя за кво бога ми иде реч
та и това е един мн голям проблем защото за ново турбо ми казаха 2500 до 3000 левта
Дано никой няма подобен проблем ,но все пак ако има моля дайте съвет 
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колежке много кофти , за жалост не мога да ти помогна , защото и аз съм отскоро с тази машина .... Моя съвет е обаче да не се доверяваш много, много на тия в Маргел, по добре я закарай на още едно място да видиш дали ще съвпаднат диагнзоите
А иначе върви ли колата и какви са ти впечатленията ?? И от кой квартал си щом си го карала в Маргел ??
Проблеми и впечатления
Ухххх
благодаря за споделеното мнение така и аз мисля да направя аман вече от лажци
На въпроса върви ле колежката да не барза да се притеснява, особено след като колата върви. Има вероятност тия от Маргел да са се изказали малко неподготвени, а може и нарочно да е. Според мен най-вероятно става дума за някои маркуче или тръчбичка, която капе по малко под налягане и сигурно може да се смени. В такъв случай няма нужда от ново турбо нали? 
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани


