Първи впечатления и проблеми с новото ми BMW 320 D E46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Първи впечатления и проблеми с новото ми BMW 320 D E46
Колеги значи вчера ригистрирахме бавареца и снощи разбира се го изръчках до село и сега преди няколко часа обратно . И ето изказвам първи впечатления и проблеми , които забелязах .
1. Колата като салон е перфектна ( няма някъде да скръцне , някъде да пукне, нито врати , нито пластмаса , всичко е перфектно )
2. Предницата е прфектна ( няма някъде да чукне , адски е стегната и се надявам да се задържи по- дълго така ). Седалките с полукожа са адски удобни и направо се чувствам все едно съм в рая като седя в тях
ПРОБЛЕМИ:
1. Съединителя отделя адски високо ( чак горе )- ако го е регулирал някой нека каже откъде да опитам , или ако прецените , че аз не мога да се справя къде предлагате да се опрая?
2. Скоростите понякога ( не винаги ) влизат малко трудно, но не е болка за умиране ( предполагам маслото в скоростната ???? )
Са за двигателя :
Значи при двигателя нещата ( нередности които забелязах са тези : Значи в първия момент като дам газ колата не тръгва веднага ( едва ли не отсича , все едно спирачка натискаш ) , след този момент почва да върти турбината и колата става звяр ( потъвам в седалката ) , надявам се ме разбрахте за какво става дума - давам газ колата мисли и чак тогава се изтрелва . Може би на първа най- се усеща !!
2. Друг проблем който забелязах ( ако е проблем ) при едно екстремно изпреварване изрязах BMW-то много яко на 2-ра и усетих че в един момент ми отсече и вкарах 3-та , но според мен не бяха чак толко високи оборотите , че да прекъсне , все едно горивото му свърши ( вие какво ще кажете от какво е ????
, може би задрустени филтри и недостиг на нафта ????? Двигателя междодругото е доста безшумен !!!
3. Друг поблем - Мени обороти двигателя ( от време на време се получава ) особено когато пусна да духа студено ( като натисна копчето със снежинката ) се усеща най - вече как променя обороти и притриша на моменти ..... , но ми се струва че след като го покарах понамаляха симптопмите !!!!
В общи линиии това са проблемите по двигателя , за сега друго не забелязах !!! Иначе пали много лесно и топла и студена , просто слагам ключа завъртам и няма проблеми, и както казах като изключим това запъване за което споменах по горе се изтрелва много яко
Сега имам доста въпроси свързани с бордовия и данните :
Значи дайте да започна първо с градусите и температурите . Значи снощи карах в жега и цъкам цъкем на 16 градуса , амаа не усещам да става студено ( викам си сигурно толко изстудява
) , после цъкнах копчето със снежинката на бордовия и стана чудо ( започна да става цифун ) , нагласих си колко да духа студено със копчетат със перчиците ( със каква сила да духа ) , и при 16 градуса и при 25 на бордови кога пишеше се си духаше едно !!!! ( Обяснете ми как стоят нещата с тия градуси и настройки ) , иключих ли снижинката независимо че това ми показва 16 градуса почваше да става жега !!!!!! Друго , което забелязах : Значи като натисна снежинката и почне да духа студено въздуха в купето се изчиства и става хубав , спря ли снежинката почва отнякъде да влиза много гадна миризма ( като на мърша ) и е доста неприятно ( кажете от какво е , може би филтри ???? ) , като натисна снежинката и почне да духа студено спира тая миризма !!!!
Друго : Е са сутринта е 5 часа се прибирах към София и така и не можах да пусна да ми духа топло ( измръзнах
) , цъкам цъкам 30 градуса и не усещам някаква промяна ?????? От къде да си пусна да духа топло ??? Обяснете моля ви
и как да си нагласям градуса ( ама наистина да си става толко а не само да си пише
) Като цъкна Auto почва то да си прави някакви щуротиии ту духа по силно ту по слабо , ама все хладък въздух !!!!
Сега почват въпросите за бордовия и данните които дава . Значи доколкото разбрах се гледат данните като се цъка копчета на мигача и виждам как почва да ми изписва някои работи : температурата на вънка , часа , пише някави километри които се менят , примерно 239 км , 250 км , до колкото разбрах това са километрите, които ми остават до свършване на горивото, но ми се струва нереално , много варират и бавно падат , минал стм 100 км и това си се върти и ми показва че остават около 230 км до края ( ако е това което показва де
)
Дава някакъв среден разход 6,7 литра на 100 км , но това не е мръднало за тези 100 км които минах !!!!!! Кажете как и къде да си гледам моментния разход и чисти ли се някак си това , все си стои на 6,7 / 100 км , друго което показва до колкото разбирам е средната скорост ( не знам от колко километри се сформира и чисти ли се ) , ама при мене си стои някъде около 37 км / ч , което ми се струва малко , кажете моля ви от къде се бъзикат тия работи и това което ми показва това ли е което аз си мисля
Иначе за тези 100 км стрелката на горивото почти не мръдна надолу , което ме навежда на мисълта , че е яко икономично
Нещо друго : като изгася колата отпред откъм двигателя се чува някакво клокочене ( предполагам от охладителната система )
Иначе като цяло в тази кола се чувствам все едно карам совалка , тръпката е голяма !!! Спирачките са ми невероятни ( до са не съм се качвал на такава кола с такава спирачна система ) , що пипна педала с пръстита на крака си кове !!!! Айде колеги помагайте за тези ми въпроси да стягам бавареца
1. Колата като салон е перфектна ( няма някъде да скръцне , някъде да пукне, нито врати , нито пластмаса , всичко е перфектно )
2. Предницата е прфектна ( няма някъде да чукне , адски е стегната и се надявам да се задържи по- дълго така ). Седалките с полукожа са адски удобни и направо се чувствам все едно съм в рая като седя в тях

ПРОБЛЕМИ:
1. Съединителя отделя адски високо ( чак горе )- ако го е регулирал някой нека каже откъде да опитам , или ако прецените , че аз не мога да се справя къде предлагате да се опрая?
2. Скоростите понякога ( не винаги ) влизат малко трудно, но не е болка за умиране ( предполагам маслото в скоростната ???? )
Са за двигателя :
Значи при двигателя нещата ( нередности които забелязах са тези : Значи в първия момент като дам газ колата не тръгва веднага ( едва ли не отсича , все едно спирачка натискаш ) , след този момент почва да върти турбината и колата става звяр ( потъвам в седалката ) , надявам се ме разбрахте за какво става дума - давам газ колата мисли и чак тогава се изтрелва . Може би на първа най- се усеща !!
2. Друг проблем който забелязах ( ако е проблем ) при едно екстремно изпреварване изрязах BMW-то много яко на 2-ра и усетих че в един момент ми отсече и вкарах 3-та , но според мен не бяха чак толко високи оборотите , че да прекъсне , все едно горивото му свърши ( вие какво ще кажете от какво е ????


3. Друг поблем - Мени обороти двигателя ( от време на време се получава ) особено когато пусна да духа студено ( като натисна копчето със снежинката ) се усеща най - вече как променя обороти и притриша на моменти ..... , но ми се струва че след като го покарах понамаляха симптопмите !!!!

В общи линиии това са проблемите по двигателя , за сега друго не забелязах !!! Иначе пали много лесно и топла и студена , просто слагам ключа завъртам и няма проблеми, и както казах като изключим това запъване за което споменах по горе се изтрелва много яко

Сега имам доста въпроси свързани с бордовия и данните :
Значи дайте да започна първо с градусите и температурите . Значи снощи карах в жега и цъкам цъкем на 16 градуса , амаа не усещам да става студено ( викам си сигурно толко изстудява

Друго : Е са сутринта е 5 часа се прибирах към София и така и не можах да пусна да ми духа топло ( измръзнах





Сега почват въпросите за бордовия и данните които дава . Значи доколкото разбрах се гледат данните като се цъка копчета на мигача и виждам как почва да ми изписва някои работи : температурата на вънка , часа , пише някави километри които се менят , примерно 239 км , 250 км , до колкото разбрах това са километрите, които ми остават до свършване на горивото, но ми се струва нереално , много варират и бавно падат , минал стм 100 км и това си се върти и ми показва че остават около 230 км до края ( ако е това което показва де


Дава някакъв среден разход 6,7 литра на 100 км , но това не е мръднало за тези 100 км които минах !!!!!! Кажете как и къде да си гледам моментния разход и чисти ли се някак си това , все си стои на 6,7 / 100 км , друго което показва до колкото разбирам е средната скорост ( не знам от колко километри се сформира и чисти ли се ) , ама при мене си стои някъде около 37 км / ч , което ми се струва малко , кажете моля ви от къде се бъзикат тия работи и това което ми показва това ли е което аз си мисля


Иначе за тези 100 км стрелката на горивото почти не мръдна надолу , което ме навежда на мисълта , че е яко икономично

Нещо друго : като изгася колата отпред откъм двигателя се чува някакво клокочене ( предполагам от охладителната система )
Иначе като цяло в тази кола се чувствам все едно карам совалка , тръпката е голяма !!! Спирачките са ми невероятни ( до са не съм се качвал на такава кола с такава спирачна система ) , що пипна педала с пръстита на крака си кове !!!! Айде колеги помагайте за тези ми въпроси да стягам бавареца
батка все пак това е дизелов двигател не може на първа да се изтреля като бензина,но включи ли турбото нещата се оправят,относно втора скорост тя не е дълга като трета трябва да свинеш,ако я ръчкаш наи добре да я натоварваш на трета до максимум,скоростите са тромави но това е маи нормално при този модел, 

Моята смея да кажа, че си тръгва мн добре.
За топлото виж дали си завъртял врътката на централната духалка да е на 3 червени точни, а не на сините:)
На мен лично ми харесва съединителя да отделя горе, че е по мързеливо, а и все пак не отделя чак като го пуснеш.
Предполагам, че колата ти е била отишла към 5000 оборота и не си се усетил за това така ти е заглъхнала.
За скоростите на БМВ съм забелязал(понеже това ми е 3-то), че като е по студено и маслото още не е загряло се включват малко по тежко скоростите, но загреее ли няма никакви проблеми:) Зимата ще усетиш какво имам предвид:)
Карай смело и не се притеснявай колата е хубава
За топлото виж дали си завъртял врътката на централната духалка да е на 3 червени точни, а не на сините:)
На мен лично ми харесва съединителя да отделя горе, че е по мързеливо, а и все пак не отделя чак като го пуснеш.
Предполагам, че колата ти е била отишла към 5000 оборота и не си се усетил за това така ти е заглъхнала.
За скоростите на БМВ съм забелязал(понеже това ми е 3-то), че като е по студено и маслото още не е загряло се включват малко по тежко скоростите, но загреее ли няма никакви проблеми:) Зимата ще усетиш какво имам предвид:)
Карай смело и не се притеснявай колата е хубава
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колеги нулирах средния разход и средната скорост и сега искам да ви попитам ще отчете ли примерно на 50 км колко ми е харчила средно ??????
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Според мен още след първите 100 метра ще ти отчита среден разход. Все пак то взима данни от моментния разход.
Според мен това е истината, или поне 30% от истината.

Според мен това е истината, или поне 30% от истината.


"Снежинката" е климатика. Има снежинка има клима, нема снежинка нема клима. Със скоростите - това си е нормално за 320д особено ако е 136 коня. Съединител - не мога да ти помогна. Това дето изведнъж всякаш е спряла като си изпреварвал - на 5200 оборота спира подаването на нафта за да не избушиш двигателя. За бордовия - показва градуси навън, среден разход, оставащи километри докато ти свърши нафтата и средна скорост. Нулирва се чрез задържане на копчето. Това дето не е мърдало от 6,7 е така щото тоя сигурно преди тебе не го е нулирвал от мноооооооооого километри. А това клокоченето го имаше и на моята преди и аз не знам от какво е. А и моля те не слагай по 5 въпросителни и удивителни... изнервящо е 

There is no replacement for displacement
- tuning_mania
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 28.04.2007
- Местоположение: jb
- Кара: Х5is;E30 325i
- Детайли за колата: дизела е за тракторите;)
Нормално е ако не си минал 2000 об.м. да има запъване...относно втората наистина е доста къса ..и аз още свиквам,но най добре се чувства тягата на 2 и 3-та от 2-4500 об.м.Съеденителя и при моята отделя мн.горе,дори неволно като си отпусна крака и изревава
както си карам."дрифт"или въртене на пета-малко смешно с печка такива изпълнения,но не мога да устоя-върти се мн.яко,но първата свършва за сек.и трябва да се слага втора за да затвориш кръга...Който има повече опит да споделя как го прави
Говорим за 320д-136к.с.



ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]
Относно липсата на топло.
Относно липсата на топло.
Когато е по-хладно времето и караш извънградско, ако не иска да ти духа топло, погледни стрелката на термометъра. Ако ти е към синята или във синята зона, значи просто термостата е за смяна.
Когато е по-хладно времето и караш извънградско, ако не иска да ти духа топло, погледни стрелката на термометъра. Ако ти е към синята или във синята зона, значи просто термостата е за смяна.
- Georgiev BMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 321
- Регистриран на: 24.03.2006
- Местоположение: Gabrovo
- Пол: Мъж
- Кара: F01 740d
- Мечтае да кара: в насрещтното...
Re: Първи впечатления и проблеми с новото ми BMW 320 D E46
BMW_325 TDS написа:Нещо друго : като изгася колата отпред откъм двигателя се чува някакво клокочене ( предполагам от охладителната система )
И при моята се чува това за секунда някаде и веднага се оправя това си е нормално не се притеснявай

По повод проблеми и впечатления за Е 46 320 Д
Здравейте !! От скоро съм собственик на 320Д от 02г.
и имам проблем
Преди да купя колата я закарах на основен преглед и диагностика в Маргел
там хората казаха супер е само тампони и маслен филтар са за смяна
при което човека свали от цената и аз я купих и смених тампоните ,
но стигаме до проблема че за масления филтар по точно за теча заради който трябваше да сменям филтар установиха че имам проблем с турбото
и сега вече твърдо съм решена да отида в Камор и да видя за кво бога ми иде реч
та и това е един мн голям проблем защото за ново турбо ми казаха 2500 до 3000 левта
Дано никой няма подобен проблем ,но все пак ако има моля дайте съвет 













- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колежке много кофти , за жалост не мога да ти помогна , защото и аз съм отскоро с тази машина .... Моя съвет е обаче да не се доверяваш много, много на тия в Маргел, по добре я закарай на още едно място да видиш дали ще съвпаднат диагнзоите
А иначе върви ли колата и какви са ти впечатленията ?? И от кой квартал си щом си го карала в Маргел ??

Проблеми и впечатления

Ухххх





колежката да не барза да се притеснява, особено след като колата върви. Има вероятност тия от Маргел да са се изказали малко неподготвени, а може и нарочно да е. Според мен най-вероятно става дума за някои маркуче или тръчбичка, която капе по малко под налягане и сигурно може да се смени. В такъв случай няма нужда от ново турбо нали? 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани