Какъв е термостата на Е36 coupe 320i, `97г., М52В20?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Konov1977
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 325Ci
Какъв е термостата на Е36 coupe 320i, `97г., М52В20?
Здравейте, фенове. Откакто паднаха температурите колата ми не може да загрее и явно трябва да сменям термостат. Обаче като отидох в магазин и погледнах в каталога на BEHR излиза, че има два вида термостати за 320-ка М52В20 (които отварят на 80с и на 88с), а в realoem.com като се поворих излиза, че термостата трябва да е на 92с (кат. номер 11537511083). След това ходих до сервиза на БМВ в Плевен и там по тяхната програма ми излезна същия термостат (на 92с) със същия каталожен номер като в realOEM.com. Въпроса ми е на колко точно градуса трябва да е термостата. и дали си струва да купя този от сервиза на БВМ за 65 лв или BEHR от друг магазин за авточасти за 27лв без отстъпката и има ли проблем, ако термостата отваря на по-малки градуси.
Моля, ако някой знае....да драсне някой ред.....
....предварително благодаря
Моля, ако някой знае....да драсне някой ред.....
....предварително благодаря
Конов!
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
земи си тоя на 88 градуса, няма никакви проблеми

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- furnata
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 sedan
А ето и какво казват братушките:Термостат при возрастании температуры двигателя подключает большой контур охлаждения. Если термостат вследствие повреждения остается закрытым, двигатель перегревается. Признаком этого является указатель температуры, находящийся в красном диапазоне. При этом охлаждающая жидкость остается холодной. Неисправный термостат после охлаждения жидкости может оставаться открытым. Признаком этого является невозможность достижения двигателем рабочей температуры или более медленный рост температуры охлаждающей жидкости, чем до сих пор, а зимой - падение мощности отопителя.2. При температуре около +88°С заслонка термостата начинает открываться. Начало открывания видно по термостату.furnata написа:И аз съм с БЕР 88 градуса
3. Проверьте, расширяется ли термостат и закрывается ли, а также совпадает ли начало открывания с установленным значением, указанным на термостате. При необходимости замените термостат.

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
По принцип оригиналния е на 92 градуса,но мисля,че и този на 88 ще
свърши работа.Това важи за М52,а за М50 са на 80 и 88 градуса според региона.
свърши работа.Това важи за М52,а за М50 са на 80 и 88 градуса според региона.
- Konov1977
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 325Ci
Ей пичове, мерси за бързите отговори. Май ще взема уж оригиналния който е на 92 градуса от сервиза на БМВ. Пък и щом bmwdriver пише че за М52-ките го дават да е той ....той ще е
...нищо че е двойно по-скъп

Конов!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Е намери такъв на 92,но не от Дару или Камор.Не може да няма никъде.
Wahler или Behr търси.
Ще спестиш 40 лв все пак,а това си е половин водна помпа
Wahler или Behr търси.
Ще спестиш 40 лв все пак,а това си е половин водна помпа

- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
пич прати ми рамата и ще ти кажа с кой термостат си фабрично.
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- Konov1977
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.03.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 325Ci
ceno83, рамата ми е: WBABF51060EP14394, а доколкото ми казаха от БМВ сервиза в Плевен оригин.№ на термостата е: 11537511083
Конов!
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
bmwdriver написа:По принцип оригиналния е на 92 градуса,но мисля,че и този на 88 ще
свърши работа.Това важи за М52,а за М50 са на 80 и 88 градуса според региона.
Аз пък имам бегъл спомен от реалоем.ком, че за М50 термостатите са 88 и 92


Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Направих справка и се оказа малко объркана работата
За М50 без ВАНОС дават 80 и 92 гр.,като 80 градусовия е до 9/92.
За М50 с ВАНОС се предлагат 88 и 92 градуса,а за М52-само 92 гр.

За М50 без ВАНОС дават 80 и 92 гр.,като 80 градусовия е до 9/92.
За М50 с ВАНОС се предлагат 88 и 92 градуса,а за М52-само 92 гр.
bmwdriver написа:Направих справка и се оказа малко объркана работата![]()
За М50 без ВАНОС дават 80 и 92 гр.,като 80 градусовия е до 9/92.
За М50 с ВАНОС се предлагат 88 и 92 градуса,а за М52-само 92 гр.
Ако ги търсиш по VIN-а в ЕТК за М50 произведени през една и съща година (септември и ноември) дава различни (88 и 92 градуса)
Явно има значение за къде е произведена колата
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
По въпроса на колегата в Аутодата дават два типа двигатели съответно с различни термостати:
1) Engine code 20 6S 2 149кс. 1992-97год терм.на 88градуса
2) Engine code 20 6S 3 150кс. 1994-99год терм.на 92 градуса
1) Engine code 20 6S 2 149кс. 1992-97год терм.на 88градуса
2) Engine code 20 6S 3 150кс. 1994-99год терм.на 92 градуса
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
А тия с 20 6S 1 не са ли хора
Мисля си,че различните типове термостати са според региона.Едно е да
живееш в Норвегия и съвсем друго - в южна Гърция да речем.

Мисля си,че различните типове термостати са според региона.Едно е да
живееш в Норвегия и съвсем друго - в южна Гърция да речем.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
според мен колегата да си вземе на по-ниски градуси термостат!
дали ще е 88 или 92 градуса колата загрява еднакво бързо! парното на колата ще си топли по един и същи начин. само дето лятото ще е зор за колата
дали ще е 88 или 92 градуса колата загрява еднакво бързо! парното на колата ще си топли по един и същи начин. само дето лятото ще е зор за колата


20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани