Имам проблем!Моля за съдеиствие!/съвет/

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: Mezdra

Имам проблем!Моля за съдеиствие!/съвет/

Мнение от CecoMezdra » 20 Окт 2007, 2:23

:help: Карам 316И и след смяната на ремъка нещо много яко зацвили при запалването на БМВ-то.След като позагрее колата се изчиства шума и спира да цвили!След известни главобласканици стигнах до заключението ,че виновника за шума е автоматичния оптегач на ремъка или по точно амортесьорчето /може и де е пружина-капсуловано е/.Това нещо има две "ушета" ! Пластмаса и метална втулка лагеруват при обирането на вибрациите на ремъка/или поне аз така си го обяснявам/.Та според мен същинския проблем е ,че едната пластмаса видимо се е износила /луфт от 1мм - 1.5мм между нея и металната втулка/.Въпроса ми е имам ли шанс да си намеря от някаде същата пластмаса / нова или втора ръка/ неизносена! За момента съм решил проблема чрез уплътняване на луфта , като съм използвал метална пластина oт кутиика от REDBUL, Цвиленето изчезна ,но съвсем скоро очаквам пак да се появи! Поне сега БМВ -то има "криле" -от Редбула де! Благодара предварително за разбирането! :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Sea Eagle » 22 Окт 2007, 2:11

:wave: Колега, и при мен последно време се чува ''цвилене'' след потегляне, (на студен двигател при излизане от гаража). Цвиленето СПИРА почти веднага ( докато затворя вратите на гаража), но двигателя е още студен. Мислех,че пистовият ремък е за смяна но при теб казваш,че цвили след смяната му... :shock: :dunno:
Преди смяната имаше ли го този звук?
Поздрави :bgflag:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 21.05.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от miass » 22 Окт 2007, 10:08

Аз имах същия проблем - смених двата ремъка и започна такова свирене, че хората се обръщаха по улиците, абе все едно караш няква каруца - така се чувствах. Оказа се, че едната ролка/тази, която се намира отдясно най-откоре/ се е износила,стария ремък се е бил изкривил по нея и не е свирил, но новия..... проблема при мен беше, че преди да го установя това пак пишман майстор ми каза да си карам така, че нищо нямало с времето щяло да престане да свири. Резултата беше, че след като смених тази ролка/струва 30-35лв/ ремъка вече се беше изметнал леко и сега пак посвирва от време на време ама леко. Като ми писне ще го сменя пак, ама сега е зима и него чувам особенно. Та съвета ми е да провериш дали не е тази ролка, за да не патиш като мен
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 8
Регистриран на: 6.10.2007
Местоположение: Mezdra

Благодаря за съвета!

Мнение от CecoMezdra » 22 Окт 2007, 13:56

Да прав си за ролките, но аз ги смених и двете още при смяната на ремъка!Купих на SKF -казват че са добри! Проблемът сум го локализирал, но се чудя как да ми излезе по-тънко!Новият механизъм /амортесьорчето/ струва 150 лева.Втора ръка е 40 лева , но няма гаранция ,че това което е износено при мен и там няма да е износено!! Явно само износената пластмаса няма да намеря! Предложиха ми вариант да ми изработят нова метална втулка с диаметъра на изниосената пластмаса!!! За сега съм в застой с решението!! :(

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook