Загрява :(

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 21.10.2007

Загрява :(

Мнение от van_bmw » 21 Окт 2007, 13:44

Здравейте хора,

значи БМВ 3ка компакт, 96год.

Юли месец сменях перка в Германия, не ми се включваше на задръстванията и загряваше. От Германия до Испания, има няма 2500км нямах проблеми. Преди седмица мръднахме тук по едни планини, главно 2 и 3 скорост, максимум 30-50км в час. След 50км вдигна градуси, мина на следващата черта след 12ч, докато се приберем мина и в червената зона :(. Аз по принцип не я карам много тук, но вчера мръднах до магазина да видя дали ще загрее, то какво да гледам, беше ясно, вдига си градуси, трябва да я нося утре на сервиз. Но не съм много запознат и не искам да ми сменят 5 части като трябва да се смени 1, знаете как е, освен това няма нужда да цакат бедния български студент :). Симптомите са:

загрява - градско, извън градско - загрява

перката пак не се върти на оборотите, на които трябва да се върти като вдигне толкова градуси!

Обаче както горе писах и на извънградско загрява, преди като беше перката проблема и като излезна от задръстването и се вдигне скоростта и си охлаждаше.

Това не знам дали е важно, но предполагам, вчера като вдигна градуси и реших да пусна вентилатора на 4 скорост на макс. топлина, нали уж трябва да помогне, обаче излизаше студен въздух.

Антифриз си има.

Като спрях и вдигнах капака и се виждаше, че е загряло много, перката не въртеше силно и си изпаряваше антифриз.

Та какво може да е според вас?
Водна помпа?

мерси за помощта
Последна промяна van_bmw на 22 Окт 2007, 18:26, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 21 Окт 2007, 15:53

помпа
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 21 Окт 2007, 16:54

Колега, колко км. и навъртя така "загряваща" - дано да се разминеш само с водна помпа :roll:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 5.05.2006
Местоположение: Svishtov

Мнение от ioshev.al » 21 Окт 2007, 17:09

според мен е силиконов съидинител щом несе върти със оборотите на двигатела неможе правилно да охлажда другиа наи често срещан проблем е термостат дано да съм ти помогнал със нещо колега успех

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 21.10.2007

Мнение от van_bmw » 21 Окт 2007, 17:19

към 30км я карах така на високи градуси, това много ли е?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 21 Окт 2007, 19:08

не е хубаво. силикона да сменят ги накарай първо.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 21 Окт 2007, 20:02

Не е от виското, щом загрява и на извънградско. Най добре сменяй и помпата, и термостата, и виж дали не е запушен радиятора. И стискай палци да не си цепнал тиквата...
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Окт 2007, 20:14

стан написа:не е хубаво. силикона да сменят ги накарай първо.

Абе ти не четеш ли бре :?:
Момчето ти пише че не духа топло от парното и че загрява и на извън градско ;)
Нормално е силикона да не зацепва след като радиатора е студен ,а той е студен защото водната помпа е заминала и няма циркулация на вода в системата.

Митко правилно му е написал че помпата е за смяна.
Водата изкипя ли :?:
П.С.Ако не умеша течностите се радвай и карай.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 21 Окт 2007, 20:45

vld написа:
стан написа:не е хубаво. силикона да сменят ги накарай първо.

Абе ти не четеш ли бре :?:
Момчето ти пише че не духа топло от парното и че загрява и на извън градско ;)
Нормално е силикона да не зацепва след като радиатора е студен ,а той е студен защото водната помпа е заминала и няма циркулация на вода в системата.

Митко правилно му е написал че помпата е за смяна.
Водата изкипя ли :?:
П.С.Ако не умеша течностите се радвай и карай.


Не бях видял за парното :winky:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 21 Окт 2007, 21:28

Колеги,това е поредната тема,в която се почва спор.А той е напълно
безмислен,защото само ВОДНАТА ПОМПА може да причини такова загряване.
Силиконовия съединител играе доста по-малка роля,и то само при градско каране в 40 градусови жеги.
Та препоръчвам,който скоро си е взел Е36 ,да си смени водната помпа
и термостата(ако не ги е сменил),за да има по-малко такива теми!
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 21 Окт 2007, 22:12

bmwdriver написа:....
Та препоръчвам,който скоро си е взел Е36 ,да си смени водната помпа
и термостата(ако не ги е сменил),за да има по-малко такива теми!

Трябва да се сложи това като банер да се появява във подфорум Е36 при всяко влизане на потребителите,че белким го запомнят.

При БМВ Е36 водната попа заводски е със пластмасова перка и на годините на които се придобиват тези коли е нормално да се направи профилактика.
Не само за дизелите,а за всички е задължителна подмяната на Водна помпа и термостат при покупка ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

Мнение от dopestar » 22 Окт 2007, 0:47

пич и аз се возис без водА до Горубяне и обратно и буталото се стопи, ма и пеша не е зле, наеш ли колко сини сливи има по грацкия транспорт ;)
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 22 Окт 2007, 9:39

bmwdriver написа:Колеги,това е поредната тема,в която се почва спор.А той е напълно
безмислен,защото само ВОДНАТА ПОМПА може да причини такова загряване.
Силиконовия съединител играе доста по-малка роля,и то само при градско каране в 40 градусови жеги.
Та препоръчвам,който скоро си е взел Е36 ,да си смени водната помпа
и термостата(ако не ги е сменил),за да има по-малко такива теми!

да не говорим ,че компакт от 96та няма силиконов съединител изобщо :mhihi:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 22 Окт 2007, 13:52

Alexi написа:
bmwdriver написа:Колеги,това е поредната тема,в която се почва спор.А той е напълно
безмислен,защото само ВОДНАТА ПОМПА може да причини такова загряване.
Силиконовия съединител играе доста по-малка роля,и то само при градско каране в 40 градусови жеги.
Та препоръчвам,който скоро си е взел Е36 ,да си смени водната помпа
и термостата(ако не ги е сменил),за да има по-малко такива теми!

да не говорим ,че компакт от 96та няма силиконов съединител изобщо :mhihi:

ДА да :mhihi:
Ела да ти отворя капака на моя ;)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 21.10.2007

Мнение от van_bmw » 22 Окт 2007, 18:09

мерси за отговорите,

иначе към 3(4) пръста вода се бяха изпарили,
дано се размина само с водна помпа :confused: , скоро
ще стане ясно.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook