Загрява :(
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Загрява :(
Здравейте хора,
значи БМВ 3ка компакт, 96год.
Юли месец сменях перка в Германия, не ми се включваше на задръстванията и загряваше. От Германия до Испания, има няма 2500км нямах проблеми. Преди седмица мръднахме тук по едни планини, главно 2 и 3 скорост, максимум 30-50км в час. След 50км вдигна градуси, мина на следващата черта след 12ч, докато се приберем мина и в червената зона
. Аз по принцип не я карам много тук, но вчера мръднах до магазина да видя дали ще загрее, то какво да гледам, беше ясно, вдига си градуси, трябва да я нося утре на сервиз. Но не съм много запознат и не искам да ми сменят 5 части като трябва да се смени 1, знаете как е, освен това няма нужда да цакат бедния български студент
. Симптомите са:
загрява - градско, извън градско - загрява
перката пак не се върти на оборотите, на които трябва да се върти като вдигне толкова градуси!
Обаче както горе писах и на извънградско загрява, преди като беше перката проблема и като излезна от задръстването и се вдигне скоростта и си охлаждаше.
Това не знам дали е важно, но предполагам, вчера като вдигна градуси и реших да пусна вентилатора на 4 скорост на макс. топлина, нали уж трябва да помогне, обаче излизаше студен въздух.
Антифриз си има.
Като спрях и вдигнах капака и се виждаше, че е загряло много, перката не въртеше силно и си изпаряваше антифриз.
Та какво може да е според вас?
Водна помпа?
мерси за помощта
значи БМВ 3ка компакт, 96год.
Юли месец сменях перка в Германия, не ми се включваше на задръстванията и загряваше. От Германия до Испания, има няма 2500км нямах проблеми. Преди седмица мръднахме тук по едни планини, главно 2 и 3 скорост, максимум 30-50км в час. След 50км вдигна градуси, мина на следващата черта след 12ч, докато се приберем мина и в червената зона


загрява - градско, извън градско - загрява
перката пак не се върти на оборотите, на които трябва да се върти като вдигне толкова градуси!
Обаче както горе писах и на извънградско загрява, преди като беше перката проблема и като излезна от задръстването и се вдигне скоростта и си охлаждаше.
Това не знам дали е важно, но предполагам, вчера като вдигна градуси и реших да пусна вентилатора на 4 скорост на макс. топлина, нали уж трябва да помогне, обаче излизаше студен въздух.
Антифриз си има.
Като спрях и вдигнах капака и се виждаше, че е загряло много, перката не въртеше силно и си изпаряваше антифриз.
Та какво може да е според вас?
Водна помпа?
мерси за помощта
Последна промяна van_bmw на 22 Окт 2007, 18:26, променена общо 2 пъти
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега, колко км. и навъртя така "загряваща" - дано да се разминеш само с водна помпа 

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Не е от виското, щом загрява и на извънградско. Най добре сменяй и помпата, и термостата, и виж дали не е запушен радиятора. И стискай палци да не си цепнал тиквата...

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
стан написа:не е хубаво. силикона да сменят ги накарай първо.
Абе ти не четеш ли бре

Момчето ти пише че не духа топло от парното и че загрява и на извън градско

Нормално е силикона да не зацепва след като радиатора е студен ,а той е студен защото водната помпа е заминала и няма циркулация на вода в системата.
Митко правилно му е написал че помпата е за смяна.
Водата изкипя ли

П.С.Ако не умеша течностите се радвай и карай.

- стан
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
vld написа:стан написа:не е хубаво. силикона да сменят ги накарай първо.
Абе ти не четеш ли бре![]()
Момчето ти пише че не духа топло от парното и че загрява и на извън градско![]()
Нормално е силикона да не зацепва след като радиатора е студен ,а той е студен защото водната помпа е заминала и няма циркулация на вода в системата.
Митко правилно му е написал че помпата е за смяна.
Водата изкипя ли![]()
П.С.Ако не умеша течностите се радвай и карай.
Не бях видял за парното

- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Колеги,това е поредната тема,в която се почва спор.А той е напълно
безмислен,защото само ВОДНАТА ПОМПА може да причини такова загряване.
Силиконовия съединител играе доста по-малка роля,и то само при градско каране в 40 градусови жеги.
Та препоръчвам,който скоро си е взел Е36 ,да си смени водната помпа
и термостата(ако не ги е сменил),за да има по-малко такива теми!
безмислен,защото само ВОДНАТА ПОМПА може да причини такова загряване.
Силиконовия съединител играе доста по-малка роля,и то само при градско каране в 40 градусови жеги.
Та препоръчвам,който скоро си е взел Е36 ,да си смени водната помпа
и термостата(ако не ги е сменил),за да има по-малко такива теми!
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
bmwdriver написа:....
Та препоръчвам,който скоро си е взел Е36 ,да си смени водната помпа
и термостата(ако не ги е сменил),за да има по-малко такива теми!
Трябва да се сложи това като банер да се появява във подфорум Е36 при всяко влизане на потребителите,че белким го запомнят.
При БМВ Е36 водната попа заводски е със пластмасова перка и на годините на които се придобиват тези коли е нормално да се направи профилактика.
Не само за дизелите,а за всички е задължителна подмяната на Водна помпа и термостат при покупка


- dopestar
- ентусиаст
-
- Мнения: 1040
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: East side
- Пол: Мъж
- Кара: 316
пич и аз се возис без водА до Горубяне и обратно и буталото се стопи, ма и пеша не е зле, наеш ли колко сини сливи има по грацкия транспорт 


- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
bmwdriver написа:Колеги,това е поредната тема,в която се почва спор.А той е напълно
безмислен,защото само ВОДНАТА ПОМПА може да причини такова загряване.
Силиконовия съединител играе доста по-малка роля,и то само при градско каране в 40 градусови жеги.
Та препоръчвам,който скоро си е взел Е36 ,да си смени водната помпа
и термостата(ако не ги е сменил),за да има по-малко такива теми!
да не говорим ,че компакт от 96та няма силиконов съединител изобщо

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Alexi написа:bmwdriver написа:Колеги,това е поредната тема,в която се почва спор.А той е напълно
безмислен,защото само ВОДНАТА ПОМПА може да причини такова загряване.
Силиконовия съединител играе доста по-малка роля,и то само при градско каране в 40 градусови жеги.
Та препоръчвам,който скоро си е взел Е36 ,да си смени водната помпа
и термостата(ако не ги е сменил),за да има по-малко такива теми!
да не говорим ,че компакт от 96та няма силиконов съединител изобщо
ДА да

Ела да ти отворя капака на моя


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани