525 TDS Проблем с оборотите
Модератор: Технически модератори
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- Dirrty
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 221
 - Регистриран на: 12.09.2007
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525TDS Touring
 
525 TDS Проблем с оборотите
Здравейте колеги! Имам следния проблем с баварката. Колата е 525 ТДС автоматик. Когато преминавам от паркинг на задна или от задна на директна или обратното се получава промяна в оборотите. Нещо като придарпване. Един приятел ми каза, че може да е от маховика. Но при пускане на фаровете се получава отново подобно нещо.Кажете колеги какво според вас може да бъде.
			
		Re: 525 TDS Проблем с оборотите
това е нормално,не само от фаровете и от друг консуматор,при вкл. трепват оборотитеDirrty написа:Здравейте колеги! Имам следния проблем с баварката. Колата е 525 ТДС автоматик. Когато преминавам от паркинг на задна или от задна на директна или обратното се получава промяна в оборотите. Нещо като придарпване. Един приятел ми каза, че може да е от маховика. Но при пускане на фаровете се получава отново подобно нещо.Кажете колеги какво според вас може да бъде.
- Dirrty
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 221
 - Регистриран на: 12.09.2007
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525TDS Touring
 
- Dirrty
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 221
 - Регистриран на: 12.09.2007
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525TDS Touring
 
колата е от Австрия. Като я докараха емаше следния проблем. Като задържа спирачка и включа предавка едновременно колата гаснеше. Смених маслото и всички филтри, дори пуснахме повече аванс на горивото, защото неможаха да вдигнат оборотите(работи на 600 оборото) и вече не гасне само мени обороти.
			
		http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=61238Dirrty написа:колата е от Австрия. Като я докараха емаше следния проблем. Като задържа спирачка и включа предавка едновременно колата гаснеше. Смених маслото и всички филтри, дори пуснахме повече аванс на горивото, защото неможаха да вдигнат оборотите(работи на 600 оборото) и вече не гасне само мени обороти.
- Dirrty
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 221
 - Регистриран на: 12.09.2007
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525TDS Touring
 
- dinozab
 - 
				 
			 - 
				
			 - Мнения: 2330
 - Регистриран на: 6.10.2005
 - Местоположение: Пловдив
 - Пол: Мъж
 - Кара: от моабет на моабет
 
- Maverik
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 475
 - Регистриран на: 20.12.2004
 - Местоположение: Sofia
 - Пол: Мъж
 - Кара: нахилен
 - Мечтае да кара: Е30 кабрио
 
- Dirrty
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 221
 - Регистриран на: 12.09.2007
 - Местоположение: Благоевград
 - Пол: Мъж
 - Кара: E39 525TDS Touring
 
- zvetiko
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 6274
 - Регистриран на: 24.04.2007
 - Местоположение: София
 - Кара: Е39М54В30
 
- hallokalo1
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 31
 - Регистриран на: 20.10.2007
 - Местоположение: varna
 - Пол: Мъж
 - Кара: e31 e34 e21
 - Мечтае да кара: e 911 ;)
 
и мойта взе да мени оборотите.не гасне,ама ме дразни много.мислех си аз за тази пло4ка,ама се съмнявам и за главата на помпата,бутната е до край,и май вече съм за новавъв варна имало някакъв бай  незнам си кой дето ги правел.сега 4акам резултат,дали ще я погледне,4е много труден бил
			
		то пло4ката и главата на гнп-то са едно и съшо нещо.много ме съмнява да е бутната докраиhallokalo1 написа:и мойта взе да мени оборотите.не гасне,ама ме дразни много.мислех си аз за тази пло4ка,ама се съмнявам и за главата на помпата,бутната е до край,и май вече съм за новавъв варна имало някакъв бай незнам си кой дето ги правел.сега 4акам резултат,дали ще я погледне,4е много труден бил
			19 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	