Проблем ли е ? - постоянен бял пушек от аспуха ?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.10.2007

Проблем ли е ? - постоянен бял пушек от аспуха ?

Мнение от mazdy » 18 Окт 2007, 21:41

Значи 320i - купе - m50 vanos
имам следния проблем като е запаля на място от аспуха излиза постоянно бял пушек и като загрее пак продължава просто постоянно го има това нормално ли е ?
Също хвърля от аспуха някаква черна течност като масло ама като го пипнеш не е мазно при потъркване между пръстите ?
Оборотите от време на време като е на място скачат от 900 на 1200-1300
иначе колата си дърпа здраво но има едно леко замисляне при подаване на по рязко газ и като че ли не работи равномерно ?
Какъв може да е проблема и как най евтино може да се отстрани ? :?:
Последна промяна mazdy на 18 Окт 2007, 22:14, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 18 Окт 2007, 21:54

гори ти маслото

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 18 Окт 2007, 22:12

Май май по-скоро антифриз :winky: Не е на добре със сигурност :roll:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 18 Окт 2007, 22:14

Е с тва замисляне и белия дим не е ли масло?
Като е антифриз знам черен дим и загряване :roll:
Ма ба ли го, не е добре при всички варианти :confused:

e30s live forever
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 29.09.2005
Пол: Мъж

Мнение от sachs » 18 Окт 2007, 22:29

стан написа:Е с тва замисляне и белия дим не е ли масло?
Като е антифриз знам черен дим и загряване :roll:
Ма ба ли го, не е добре при всички варианти :confused:

главица,колега,или поне гарнитура

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.10.2007

Мнение от mazdy » 18 Окт 2007, 22:47

sachs написа:
стан написа:Е с тва замисляне и белия дим не е ли масло?
Като е антифриз знам черен дим и загряване :roll:
Ма ба ли го, не е добре при всички варианти :confused:

главица,колега,или поне гарнитура


И колко може да струва единия и другият ремонт :shock: ??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 18 Окт 2007, 22:57

Преди да се почваш с разглобяването и ремонтите, опитай да се убедиш дали наистина е такъв проблема! Колата загрява ли при някакви условия или държи нормална температуранамалява ли ти охладителната течност, провери дали са твърди и маркучите. Мисля че имаше някви тестове дето с проверява за следи от изгорели газове в антифриза, ама това само като идея ми се върти... Иначе по-добрия вариант е да е заминала само гарнитурата, което е и по-вероятно, освен ако колата не е брутално прегрявана. Я да напише някой къде ги карахте тия глави да ги чистят и да ги проверяват за пукнатини? Абе ако е главата става скъпо при всички положения :confused:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 16.05.2007
Местоположение: София

Мнение от go play » 18 Окт 2007, 23:56

Колега беля дим е от антифриз ако гори масло дима си мирише на масло.Може да е духнала гарнитура ама ако гори антифриз задължително ще надува маркучите.Провери дали ти губи течност.Скоро си сменях гарнитурата на главата.Цената е около 80 лева ,за работа шлайф и напасване на клапани обаче не знам колко може би към 150 + 100 за работа но не съм сигурен... Надявам се всичко да е
ОК

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 18.10.2007

Мнение от mazdy » 19 Окт 2007, 8:47

Колата в момента държи нормална температура на градско и извън градско не прегрява :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Проблем ли е ? - постоянен бял пушек от аспуха ?

Мнение от ивчо3 » 19 Окт 2007, 8:59

Белият дим е от изгаряне на антифриз, синият- от изгаряне на двигателно масло и черния, от преобогатена горивна смес.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 271
Регистриран на: 12.03.2004

Мнение от Acoto® » 19 Окт 2007, 9:13

Имам същата кола със същия проблем, само дето моята и прекъсва, при първо палене сутрин дори чукне леко и понеже работя в сервиз са ше говора с шефа да ми донесе г-рите , пук за труд не плащам
AcoTo®

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Окт 2007, 9:15

Митко Ганчев написа:Преди да се почваш с разглобяването и ремонтите, опитай да се убедиш дали наистина е такъв проблема! ...


Колега щом чернилката не е мазна са сажди и нагар - друг е въпроса кое ги разтваря и ги прави течни. Все пак е нормално в ауспуха да има конденз, но като загрее колата и при по-високи обороти трябва да го издуха.

Маслото гори с черен дим и със сигурност цапа; антифриза по-може да е бял (капни малко на изпускателните колектори докато са топли и ще видиш същия бял дим от изпаренията.

Каквото и да "гори" обаче то съответно ще намалява. Засечи си точно нивото на маслото и антифриза и виж дали нещо не се губи (и колко).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 19 Окт 2007, 9:20

И за "черната течност" просто сложи една прозрачна чаша с вода под ауспуха да капе вътре и виж дали се разтваря (маслото е неразтворимо във вода, с по-ниско относително тегло и плува над водата а антифриза се разтваря и прави цялата вода мътна)

Успех :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 19 Окт 2007, 9:38

Като за начало:
1. Гори ли масло?Прави ли ти задния капак на черни мазни петна?
2. Земи го помириши тоя пушек.Ако толкова пуши и е масло то ще мирише не изгоряло масълце.
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 887
Регистриран на: 20.10.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW X5, Е60, Е30
Мечтае да кара: с талон
Детайли за колата: БМВ

Мнение от Se7ven » 19 Окт 2007, 9:48

Според мен нищо и няма. От продължително градско каране се пълнят гънетата с вода и то доста няколко литра. Колкото и да загравя колата неможе да ги издуха за 20-30 км. градско и после пак да се паркира. Вземи сложи 20-30 лв. бензин и дай малко ръчка на магистралата до тунела и обратно да издуха хубаво водата и тогава виж ко е диреджето.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook