За колко време загрява?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
За колко време загрява?
Колко време им трябва да загреят различните мотори горе долу?
Виждал съм А4 1.6 за 200 метра на 90 градуса отива .... Интересува ме м42 м44 и м52 20-ката
Виждал съм А4 1.6 за 200 метра на 90 градуса отива .... Интересува ме м42 м44 и м52 20-ката
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Тая А4-ка ще загрее за 200м, ма в яко задръстване.... забрави иначе.... със чисто нов термостат и водна помпа колата ми загрява за между 2 и 4-5 км в зависимост колко е студено навън...
- bELiAr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 137
- Регистриран на: 17.02.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 325i
- Мечтае да кара: 650i
е возил съм се от студена пали я и за 2 мин е загряла
зависи от колата затова ми е интересно ФВ Бора пак 1.6 пак адски бързо загрява .... 6-таците ми е интересно защото еи сега четох 11 литра антифриз викам си б## $$$$ му е той първия кръг е важен де
зависи от колата затова ми е интересно ФВ Бора пак 1.6 пак адски бързо загрява .... 6-таците ми е интересно защото еи сега четох 11 литра антифриз викам си б## $$$$ му е той първия кръг е важен де
Последна промяна bELiAr на 16 Окт 2007, 17:23, променена общо 1 път
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Яро написа:М52В20 ми загрява лятото точно за 2 км на 38 градуса, сега някъде на 2.5км.Няма да кажа откъде знам, че е на 38 градуса
Аз ща издам!

Мойто М50 не знам за колко точно загрява, но на 46 градуса е към 2-рия км и после още 2 и е заковало на средата (което при БМВ не винаги е 90


П.П.: Между другото забравих да спомена, че при моята кола специялно (нова водна помпа, термостат, антифриз 1:1 с вода и нов виско съединител) на 45-46 градуса излиза от синьото, а при около 65-66-67 се изправя на 12 без 1 и после си държи там до 93-94 градуса (лятото след няколко километра каране с климатик и висяне после 15 мин на място в яка жега). За по-нагоре не знам, защото явно там виското захапва и връща градусите назад (стрелката през това време не мърда хич).
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
поне 3 км.- М43
пп
има тема за вида на двигателя със снимки.
моя е : http://www.ruse-news.com/gallery/albums ... 02007_.jpg
а и спокойно можеш да провериш по ВИН-а си
пп
има тема за вида на двигателя със снимки.
моя е : http://www.ruse-news.com/gallery/albums ... 02007_.jpg
а и спокойно можеш да провериш по ВИН-а си
Последна промяна miro20 на 16 Окт 2007, 18:34, променена общо 2 пъти
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
При мен 3км + малко задръстване и излиза от синята зона сутрин при сегашните метерологични условия, иначе в сериозно задръстване и само 1-ва 2-ра - по-бързичко
. Много е важно да ти е добре обезвъздушена системата!

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
А да, аз съм с м40 или м43, все още е загадка 

Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!
- bam-bam
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3665
- Регистриран на: 25.12.2006
- Местоположение: македонче
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
- Мечтае да кара: Е92
- ///MapTo
-
-
- Мнения: 5133
- Регистриран на: 15.05.2003
- Местоположение: Herefordshire,Ledbury
- Пол: Мъж
- Кара: акцизни М-паркети от острова
- Мечтае да кара: много неща
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Когато говорим за нормално загряване на двигателя на автомобила, важно е да имаме в предвид външната температура и температурата на двигателя /най-вече температурата на двигателното масло/. При напълно изстинал двигател и външна температура 0 градуса по Целзий, без включване на парното, загрява до 90 градуса за около 5 минути умерено каране. При спиране на светофар, например, двигателя по-бавно загрява, а при форсиране нищо чудно да загрее и до 200 метра. Последното никога не съм го пробвал, защото не съм вандал и не желая да си съсипвам двигателя.
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Когато говорим за загряване важно е да се спомене и за какви двигатели става въпрос. Дизеловите двигатели, независимо от ходовия обем загряват по-бавно в сравнение с бензиновите. Това е така, защото дизеловия мотор работи с почти два пъти по-малки топлинни загуби, което определя и тяхната икономичност. Въпреки това те са по-икономични с около 10-20% в сравнение с бензиновите, защото имат по-голямо механично натоварване- въздухът при сгъстителния такт е над 20 атмосфери, в сравнение с бензиновите- 10-12 атмосфери.
turbo написа:Аз ща издам!![]()
Мойто М50 не знам за колко точно загрява, но на 46 градуса е към 2-рия км и после още 2 и е заковало на средата (което при БМВ не винаги е 90, както и при другите марки дето са с акъла си
)
Абе я обясни как става тоя номер с 46 градуса на втория километър и аз искам така.Вестници ли слагаш на радиатора ли, кво ли?

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани