За колко време загрява?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 650i

За колко време загрява?

Мнение от bELiAr » 16 Окт 2007, 17:02

Колко време им трябва да загреят различните мотори горе долу?
Виждал съм А4 1.6 за 200 метра на 90 градуса отива .... Интересува ме м42 м44 и м52 20-ката

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 16 Окт 2007, 17:08

Тая А4-ка ще загрее за 200м, ма в яко задръстване.... забрави иначе.... със чисто нов термостат и водна помпа колата ми загрява за между 2 и 4-5 км в зависимост колко е студено навън...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 137
Регистриран на: 17.02.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 325i
Мечтае да кара: 650i

Мнение от bELiAr » 16 Окт 2007, 17:10

е возил съм се от студена пали я и за 2 мин е загряла
зависи от колата затова ми е интересно ФВ Бора пак 1.6 пак адски бързо загрява .... 6-таците ми е интересно защото еи сега четох 11 литра антифриз викам си б## $$$$ му е той първия кръг е важен де
Последна промяна bELiAr на 16 Окт 2007, 17:23, променена общо 1 път

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 16 Окт 2007, 17:21

Тя и мойта в големите жеги загряваше за 2 светофара.... ма тва според мен не е меродавно....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 16 Окт 2007, 17:32

М52В20 ми загрява лятото точно за 2 км на 38 градуса, сега някъде на 2.5км.Няма да кажа откъде знам, че е на 38 градуса
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 110
Регистриран на: 7.08.2005
Местоположение: София

Мнение от balien » 16 Окт 2007, 17:37

А моята за 5 км не може да стигне до средата на стрелката. Някъде на 3-4-ия пуска парното обаче.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 16 Окт 2007, 17:41

Яро написа:М52В20 ми загрява лятото точно за 2 км на 38 градуса, сега някъде на 2.5км.Няма да кажа откъде знам, че е на 38 градуса


Аз ща издам! :mhihi:
Мойто М50 не знам за колко точно загрява, но на 46 градуса е към 2-рия км и после още 2 и е заковало на средата (което при БМВ не винаги е 90 :mhihi: , както и при другите марки дето са с акъла си :winky: )

П.П.: Между другото забравих да спомена, че при моята кола специялно (нова водна помпа, термостат, антифриз 1:1 с вода и нов виско съединител) на 45-46 градуса излиза от синьото, а при около 65-66-67 се изправя на 12 без 1 и после си държи там до 93-94 градуса (лятото след няколко километра каране с климатик и висяне после 15 мин на място в яка жега). За по-нагоре не знам, защото явно там виското захапва и връща градусите назад (стрелката през това време не мърда хич).
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 266
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: Русе

Мнение от miro20 » 16 Окт 2007, 17:59

поне 3 км.- М43

пп
има тема за вида на двигателя със снимки.
моя е : http://www.ruse-news.com/gallery/albums ... 02007_.jpg
а и спокойно можеш да провериш по ВИН-а си
Последна промяна miro20 на 16 Окт 2007, 18:34, променена общо 2 пъти

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 16 Окт 2007, 18:28

При мен 3км + малко задръстване и излиза от синята зона сутрин при сегашните метерологични условия, иначе в сериозно задръстване и само 1-ва 2-ра - по-бързичко :). Много е важно да ти е добре обезвъздушена системата!
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 16 Окт 2007, 18:29

А да, аз съм с м40 или м43, все още е загадка :dunno:
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Мнение от bam-bam » 17 Окт 2007, 0:02

3-5 км и треа да е ок
Изображение


Аватар
Мнения: 5133
Регистриран на: 15.05.2003
Местоположение: Herefordshire,Ledbury
Пол: Мъж
Кара: акцизни М-паркети от острова
Мечтае да кара: много неща

Мнение от ///MapTo » 17 Окт 2007, 1:12

BFM написа:А да, аз съм с м40 или м43, все още е загадка :dunno:

Снимка на мотора дай и щи кажа къф е...
Изображение
Изображение
PeReZ: Предполагам и километража (скоростомера) не показва моментната скорост, а ъгловата скорост в завой ???

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Окт 2007, 8:51

Когато говорим за нормално загряване на двигателя на автомобила, важно е да имаме в предвид външната температура и температурата на двигателя /най-вече температурата на двигателното масло/. При напълно изстинал двигател и външна температура 0 градуса по Целзий, без включване на парното, загрява до 90 градуса за около 5 минути умерено каране. При спиране на светофар, например, двигателя по-бавно загрява, а при форсиране нищо чудно да загрее и до 200 метра. Последното никога не съм го пробвал, защото не съм вандал и не желая да си съсипвам двигателя.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Мнение от ивчо3 » 17 Окт 2007, 9:04

Когато говорим за загряване важно е да се спомене и за какви двигатели става въпрос. Дизеловите двигатели, независимо от ходовия обем загряват по-бавно в сравнение с бензиновите. Това е така, защото дизеловия мотор работи с почти два пъти по-малки топлинни загуби, което определя и тяхната икономичност. Въпреки това те са по-икономични с около 10-20% в сравнение с бензиновите, защото имат по-голямо механично натоварване- въздухът при сгъстителния такт е над 20 атмосфери, в сравнение с бензиновите- 10-12 атмосфери.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 16.03.2006
Кара: бас Барабас

Мнение от Яро » 17 Окт 2007, 10:31

turbo написа:Аз ща издам! :mhihi:
Мойто М50 не знам за колко точно загрява, но на 46 градуса е към 2-рия км и после още 2 и е заковало на средата (което при БМВ не винаги е 90 :mhihi: , както и при другите марки дето са с акъла си :winky: )

Абе я обясни как става тоя номер с 46 градуса на втория километър и аз искам така.Вестници ли слагаш на радиатора ли, кво ли? :mhihi:
Всеки шут в задника - крачка напред!
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook