може ли да се кара колата ако....

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

може ли да се кара колата ако....

Мнение от ceno83 » 12 Окт 2007, 9:47

ако отзад вие ужасно лагер на главината??? ще го сменям в понеделник но ме притеснява дали не може да се случи нещо по лошо ако продължа до тогава да я карам така .. ??
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 12 Окт 2007, 10:42

Може, щом вие ужасно да не се наложи да сменяш и главина!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 12 Окт 2007, 10:52

Както казва един приятел, карай спокойно, щом вие значи е там...виж ако спре да вие тогава ... :mhihi:
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 12 Окт 2007, 11:11

Зависи колко вие :) Аз изкарах около 3000км, започваше да се чува от около 60км/ч нагоре и след 160 утихваше :mhihi: Обикновено преди да се поцепи тотално започва едно много ужасно виене-стържене, ако стане така спирай веднага! Но не те съветвам да го чакаш, защото може да блокира колело, да се завъртиш при по-висока скорост и да дадеш 10 пъти повече пари после. До 40-50лв ще си намериш SKF, а набиването е за час-два работа, освен ако не се закучи нещо или не отидеш в камор (3-ти ден ми сменят лагера вече).
Силният прави толкова ,колкото може, слабият страда толкова ,колкото трябва!

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Окт 2007, 11:21

Карай лекичко и не се отдалечавай много ,че пътната помощ е на километър :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 12 Окт 2007, 11:24

Сега опирам до избор на лагер. понеже съм работил 2 години на симеон и имам връзки ми предлагат ФЛЕНОР за 52 лева двата лагера (доставна цена). но се чудя дали да не търся нещо по добро като Тимкен или SNR.
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Окт 2007, 11:29

Търси SKF ма от сигурно място ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 5.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ 320D 2001
Мечтае да кара: M Power

Мнение от ceno83 » 12 Окт 2007, 11:32

дайте сигурно място ?!?!?
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 12 Окт 2007, 11:44

Я звънни в даскалов кар да видиш какво ще ти предожат
931 38 56
http://www.daskalov.com
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 12 Окт 2007, 11:52

Аве може. Ама да не ти изяде оста :(
Блокирането на колело не е лесна работа, но е възможен вариант.
Три дни едва ли са фатални, освен ако не навъртиш 1000 км.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 12 Окт 2007, 12:40

BFM написа:Зависи колко вие :) Аз изкарах около 3000км, започваше да се чува от около 60км/ч нагоре и след 160 утихваше :mhihi:
...........


Абсолютно идентичен проблем имам и аз, но немога да определя от кое колело идва виенето. Ходих на майстор, вдигна колата, въртя гумите, повозих го, но и той неможа да определи от кое колело точно идва виенето. И ми вика: "карай така като почне да вие повече идвай да го сменяваме" :mhihi: Явно не е голям проблем, ако не вие много ... Но както казаха колегите при усложнение заминава и главината !!! Ако можеш да диагностицираш от къде идва виенето сменявай веднага, че после става по-солена работата. Кофтито е ако е като при мен.

п.п. Някой може ли да ме светне как да разбера кой лагер е заминал в домашни условия /аман от пишман майстори/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 12 Окт 2007, 14:02

При каране лагерът се разбира като караш със скорост и правиш завои. Ако при ляв завой шумът се усилва, имаш десен лагер за смяна.
Иначе колата на крик и въртиш колелата на свободна, даже може да вдигнеш задните колела, да застопориш предните и да дадеш на скорост. Лагерът се чува че стърже при въртенето.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 9.08.2005

Мнение от a3 » 12 Окт 2007, 14:42

D3BEP написа:При каране лагерът се разбира като караш със скорост и правиш завои. Ако при ляв завой шумът се усилва, имаш десен лагер за смяна.
Иначе колата на крик и въртиш колелата на свободна, даже може да вдигнеш задните колела, да застопориш предните и да дадеш на скорост. Лагерът се чува че стърже при въртенето.



При завой на ляво в движение - шумът спира !!! :shock: Иначе другата далавера я правихме уж с майстора ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2776
Регистриран на: 26.06.2007
Местоположение: На вятърните мелници

Мнение от D3BEP » 12 Окт 2007, 16:15

Ами същото е - явно при ляв завой лагерът се натоварва по - слабо и шумът му намалява. Показва си даже и с утихването. В едната псока лагерът ще вие по - силно, в другата - по слабо спрямо движение направо! Просто наляво например ще е натоварен повече, надясно по - малко и това ще рефлектира върху шума. Ти това каза ли го на майстора? Ако си - търси си друг майстор.
Следва да добавя, че моята препоръка е да сменяш лагерите едновременно по двойки.
Не е задължително, но е добре така да направиш.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Мнение от Владо » 12 Окт 2007, 16:53

лагер скф за 40-50 лева нема :!: ... набиването може да е час , 2, ама избиването мамата си трака :mhihi: ... ако немаш шпер дигаш едната гума отзад , палиш, трета , и виенето се чува от съседниа вход :mhihi: ...

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook