BMW 525 tds Touring '2000
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
ALEX_525tds_2000 написа:Здравейте!
Голямото копче, което регулира силата на духане (+ и -) е с една счупена пъпка. Има една отдолу и една отгоре. Долната липсва и копчето пада.

Имам едно старо копче, здраво е, но пък е доста захабено. Ако ти върши работа,
ще го изровя и ще ти го подаря.

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
ALEX_525tds_2000 написа:Бихте ли ми разяснили, по какъв начин точно е окачена колата ми. В смисъл - какъв е този автоматичен контрол на "нивото"? Това има ли нещо общо с този "нивометър", за който се говори във форума?
Първо най-добре виж важните теми в този подфорум. В тях има т.н. users manual - демек ръководство на потребителя. Всеки разумен човек първо чете, после прави - в твоя случай ползва автомобил.
Нормално е не всичко да ти е ясно, НО СЛЕД като си прочел това, което те интересува, тогава се пита и всички колеги помагаме кой с каквото може.
Верно, че форума освен техническа има и образователна ориентираност в известна степен, НО НЕ Е форма на дистанционно обучение

Не искам в никакъв случай да те засегна по някакъв начин, но те съветвам да почетеш малко техническата литература. Така голяма част от въпросите ти ще ти се изяснят.
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
ICE написа:ALEX_525tds_2000 написа:Здравейте!
Голямото копче, което регулира силата на духане (+ и -) е с една счупена пъпка. Има една отдолу и една отгоре. Долната липсва и копчето пада.ВСИЧКИ копчета от панела се продават комплект.
Имам едно старо копче, здраво е, но пък е доста захабено. Ако ти върши работа,
ще го изровя и ще ти го подаря.
ОК, мерси много!
Не, не търси старото. Ще си потърся нов комплект.
Благодаря!!!
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
pazokolarov написа:ALEX_525tds_2000 написа:Бихте ли ми разяснили, по какъв начин точно е окачена колата ми. В смисъл - какъв е този автоматичен контрол на "нивото"? Това има ли нещо общо с този "нивометър", за който се говори във форума?
Първо най-добре виж важните теми в този подфорум. В тях има т.н. users manual - демек ръководство на потребителя. Всеки разумен човек първо чете, после прави - в твоя случай ползва автомобил.
Нормално е не всичко да ти е ясно, НО СЛЕД като си прочел това, което те интересува, тогава се пита и всички колеги помагаме кой с каквото може.
Верно, че форума освен техническа има и образователна ориентираност в известна степен, НО НЕ Е форма на дистанционно обучение![]()
Не искам в никакъв случай да те засегна по някакъв начин, но те съветвам да почетеш малко техническата литература. Така голяма част от въпросите ти ще ти се изяснят.
ОК, благодаря

- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Здравейте,
Снощи се случи нещо странно с датчиците по таблото ми. Естествено, аз се притесних много, защото реших, че нещо се случва с температурата на двигателя.
Изведнъж светнаха датчика на АБС-а, на подгряването на свещите и червената индикация за температурата на двигателя, като самата стрелка отиде в края на червения сектор. В същото време километража показваше нула, независимо от това, че колата се движеше.
Незабавно спрях. Огледах отред при двигателя... нищо странно не видях. Нито течове, нито... нищо. Оставих колата около час и половина навън в планината. Все пак хладно време. След това я паля - и още със запалването същия проблем като гореописания. Пак я загасих, пак зяпах отпред.... Нищо. Нито пуши, нито променя звученето на двигателя, нито тресе... нищо. Мърка като котка... След малко паля - всичко си е ОК. Нито светят тези датчици, нито температурата е в червеното, нито нищо?!?!!!?!?!?!
Прибрах си се нормално, тази сутрин пак съм с колата. Всичко си е наред.
Ималили сте подобен проблем?
Считате ли, че е възможно да има сериозен проблем? И с кое? С двигателя, с компютъра, с тоците...? Естествено, че говорим за предположения - тя колата не е пред вас.
Снощи се случи нещо странно с датчиците по таблото ми. Естествено, аз се притесних много, защото реших, че нещо се случва с температурата на двигателя.
Изведнъж светнаха датчика на АБС-а, на подгряването на свещите и червената индикация за температурата на двигателя, като самата стрелка отиде в края на червения сектор. В същото време километража показваше нула, независимо от това, че колата се движеше.
Незабавно спрях. Огледах отред при двигателя... нищо странно не видях. Нито течове, нито... нищо. Оставих колата около час и половина навън в планината. Все пак хладно време. След това я паля - и още със запалването същия проблем като гореописания. Пак я загасих, пак зяпах отпред.... Нищо. Нито пуши, нито променя звученето на двигателя, нито тресе... нищо. Мърка като котка... След малко паля - всичко си е ОК. Нито светят тези датчици, нито температурата е в червеното, нито нищо?!?!!!?!?!?!
Прибрах си се нормално, тази сутрин пак съм с колата. Всичко си е наред.
Ималили сте подобен проблем?
Считате ли, че е възможно да има сериозен проблем? И с кое? С двигателя, с компютъра, с тоците...? Естествено, че говорим за предположения - тя колата не е пред вас.
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
BMW-E39 написа:на колко РЕАЛНИ км е колата
Аз на този въпрос не бих могъл да отговоря. На таблото пише 137 000 километра. Ако питате мен, аз не вярвам да е на толкова. Но в сервизите, в които ходих, всички са единодушни, че състоянието на колата е такова, че е абсолютно невъзможно да е на повече от 137 000 километра - т.е. твърдят, че това са й реалните километри.
Пак казвам - всичко по колата изглежда съмнително ново, но въпреки това аз си оставам Тома-неверни за тези 137 000 км. ...
Знам ли... на 7 години е колата...
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Еййййй, добре бе! Никой ли няма да помогне?!?!?!?!?!
Колеги, снощи се случи същото като гореописаното, но на няколко пъти, като в определени моменти се оправяше.
ОБАЧЕ,
След като се оправиха останалите проблеми по таблото, останаха светещи АБС и АСЦ (триъгълника с извитата стрелка) датчиците. Светят и до днес.
Правят ми впечатление две неща:
1. Тези проблеми започнаха откакто вали дъжд. (може и да няма нищо общо - знам ли).
2. Преди да се появят тези неща, когато натиснех рязко спирачката импулсите на АБС-а започваха да ми бутат крака обратно от педала. ТОВА ВЕЧЕ НЕ СЕ СЛУЧВА. Снощи го изпробвах на мокър асфалт - НЯМА ГО ЕФЕКТА НА ПУЛСАЦИИТЕ.
Разбира се, че тръгвам по сервизи. Но, ще съм ви благодарен за някое и друго мнение и евентуално съвет за това, към кой сервиз мислите, че е най-добре да се насоча с тази "клинична картина".
Поздрави!
Колеги, снощи се случи същото като гореописаното, но на няколко пъти, като в определени моменти се оправяше.
ОБАЧЕ,
След като се оправиха останалите проблеми по таблото, останаха светещи АБС и АСЦ (триъгълника с извитата стрелка) датчиците. Светят и до днес.
Правят ми впечатление две неща:
1. Тези проблеми започнаха откакто вали дъжд. (може и да няма нищо общо - знам ли).
2. Преди да се появят тези неща, когато натиснех рязко спирачката импулсите на АБС-а започваха да ми бутат крака обратно от педала. ТОВА ВЕЧЕ НЕ СЕ СЛУЧВА. Снощи го изпробвах на мокър асфалт - НЯМА ГО ЕФЕКТА НА ПУЛСАЦИИТЕ.
Разбира се, че тръгвам по сервизи. Но, ще съм ви благодарен за някое и друго мнение и евентуално съвет за това, към кой сервиз мислите, че е най-добре да се насоча с тази "клинична картина".
Поздрави!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Датчик на АБС, а за другото.... и на мен го направи веднъж, но от тогава не се е обаждало. В сервиз трудно ще го засекат, щото по закона на Мърфи, когато я закараш сичко ще си работи.
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
маречков написа:Датчик на АБС, а за другото.... и на мен го направи веднъж, но от тогава не се е обаждало. В сервиз трудно ще го засекат, щото по закона на Мърфи, когато я закараш сичко ще си работи.
маречков, много ти благодаря за отговора!
Междувременно питах едни "електрикаджии" (по досегашните ми впечатления - добри) и те считат, че става дума точно за датчик на АБС-а. Но трябвало да отида в някакъв сервиз МАРГЕЛ при някакъв Боби - висок с брада.
За останалите истории с таблото считат, че се дължат на повредено табло (софтуер), предизвикано от бъзикане по таблото с цел промяна на километрите. Можело да се оправи с преинсталиране на нов софтуер.
Благодаря още веднъж!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Branko написа:Честито,честито и от мен!Добре дошъл в клуба!Много здраве,много безаварийни километри и удоволствие от шофирането!Може да е датчик на АБС,но проверете и АСЦ-то.Може да е бушон или да се е повредило...Отново честито!
Двете системи използват едни и същи датчици

30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани