BMW 525 tds Touring '2000

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 24 Сеп 2007, 17:28

ALEX_525tds_2000 написа:Здравейте!
Голямото копче, което регулира силата на духане (+ и -) е с една счупена пъпка. Има една отдолу и една отгоре. Долната липсва и копчето пада.

:idea: ВСИЧКИ копчета от панела се продават комплект.

Имам едно старо копче, здраво е, но пък е доста захабено. Ако ти върши работа,
ще го изровя и ще ти го подаря.
8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 24 Сеп 2007, 20:49

ALEX_525tds_2000 написа:Бихте ли ми разяснили, по какъв начин точно е окачена колата ми. В смисъл - какъв е този автоматичен контрол на "нивото"? Това има ли нещо общо с този "нивометър", за който се говори във форума?

Първо най-добре виж важните теми в този подфорум. В тях има т.н. users manual - демек ръководство на потребителя. Всеки разумен човек първо чете, после прави - в твоя случай ползва автомобил.
Нормално е не всичко да ти е ясно, НО СЛЕД като си прочел това, което те интересува, тогава се пита и всички колеги помагаме кой с каквото може.
Верно, че форума освен техническа има и образователна ориентираност в известна степен, НО НЕ Е форма на дистанционно обучение ;)
Не искам в никакъв случай да те засегна по някакъв начин, но те съветвам да почетеш малко техническата литература. Така голяма част от въпросите ти ще ти се изяснят.
Изображение
ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 24 Сеп 2007, 22:01

Честито и безаварийно . :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 25 Сеп 2007, 8:32

ICE написа:
ALEX_525tds_2000 написа:Здравейте!
Голямото копче, което регулира силата на духане (+ и -) е с една счупена пъпка. Има една отдолу и една отгоре. Долната липсва и копчето пада.
:idea: ВСИЧКИ копчета от панела се продават комплект.
Имам едно старо копче, здраво е, но пък е доста захабено. Ако ти върши работа,
ще го изровя и ще ти го подаря.
8)

ОК, мерси много!
Не, не търси старото. Ще си потърся нов комплект.
Благодаря!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 25 Сеп 2007, 8:34

pazokolarov написа:
ALEX_525tds_2000 написа:Бихте ли ми разяснили, по какъв начин точно е окачена колата ми. В смисъл - какъв е този автоматичен контрол на "нивото"? Това има ли нещо общо с този "нивометър", за който се говори във форума?

Първо най-добре виж важните теми в този подфорум. В тях има т.н. users manual - демек ръководство на потребителя. Всеки разумен човек първо чете, после прави - в твоя случай ползва автомобил.
Нормално е не всичко да ти е ясно, НО СЛЕД като си прочел това, което те интересува, тогава се пита и всички колеги помагаме кой с каквото може.
Верно, че форума освен техническа има и образователна ориентираност в известна степен, НО НЕ Е форма на дистанционно обучение ;)
Не искам в никакъв случай да те засегна по някакъв начин, но те съветвам да почетеш малко техническата литература. Така голяма част от въпросите ти ще ти се изяснят.


ОК, благодаря ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 25 Сеп 2007, 8:37

///sasho написа:Честито и безаварийно . :D


Благодаря! Бъди здрав!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 08 Окт 2007, 8:48

Здравейте,

Снощи се случи нещо странно с датчиците по таблото ми. Естествено, аз се притесних много, защото реших, че нещо се случва с температурата на двигателя.

Изведнъж светнаха датчика на АБС-а, на подгряването на свещите и червената индикация за температурата на двигателя, като самата стрелка отиде в края на червения сектор. В същото време километража показваше нула, независимо от това, че колата се движеше.

Незабавно спрях. Огледах отред при двигателя... нищо странно не видях. Нито течове, нито... нищо. Оставих колата около час и половина навън в планината. Все пак хладно време. След това я паля - и още със запалването същия проблем като гореописания. Пак я загасих, пак зяпах отпред.... Нищо. Нито пуши, нито променя звученето на двигателя, нито тресе... нищо. Мърка като котка... След малко паля - всичко си е ОК. Нито светят тези датчици, нито температурата е в червеното, нито нищо?!?!!!?!?!?!

Прибрах си се нормално, тази сутрин пак съм с колата. Всичко си е наред.

Ималили сте подобен проблем?

Считате ли, че е възможно да има сериозен проблем? И с кое? С двигателя, с компютъра, с тоците...? Естествено, че говорим за предположения - тя колата не е пред вас.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 08 Окт 2007, 13:47

на колко РЕАЛНИ км е колата :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 08 Окт 2007, 14:29

BMW-E39 написа:на колко РЕАЛНИ км е колата :?:


Аз на този въпрос не бих могъл да отговоря. На таблото пише 137 000 километра. Ако питате мен, аз не вярвам да е на толкова. Но в сервизите, в които ходих, всички са единодушни, че състоянието на колата е такова, че е абсолютно невъзможно да е на повече от 137 000 километра - т.е. твърдят, че това са й реалните километри.

Пак казвам - всичко по колата изглежда съмнително ново, но въпреки това аз си оставам Тома-неверни за тези 137 000 км. ...

Знам ли... на 7 години е колата...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 11 Окт 2007, 7:52

Еййййй, добре бе! Никой ли няма да помогне?!?!?!?!?!

Колеги, снощи се случи същото като гореописаното, но на няколко пъти, като в определени моменти се оправяше.

ОБАЧЕ,

След като се оправиха останалите проблеми по таблото, останаха светещи АБС и АСЦ (триъгълника с извитата стрелка) датчиците. Светят и до днес.

Правят ми впечатление две неща:

1. Тези проблеми започнаха откакто вали дъжд. (може и да няма нищо общо - знам ли).

2. Преди да се появят тези неща, когато натиснех рязко спирачката импулсите на АБС-а започваха да ми бутат крака обратно от педала. ТОВА ВЕЧЕ НЕ СЕ СЛУЧВА. Снощи го изпробвах на мокър асфалт - НЯМА ГО ЕФЕКТА НА ПУЛСАЦИИТЕ.

Разбира се, че тръгвам по сервизи. Но, ще съм ви благодарен за някое и друго мнение и евентуално съвет за това, към кой сервиз мислите, че е най-добре да се насоча с тази "клинична картина".

Поздрави!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 11 Окт 2007, 8:29

Датчик на АБС, а за другото.... и на мен го направи веднъж, но от тогава не се е обаждало. В сервиз трудно ще го засекат, щото по закона на Мърфи, когато я закараш сичко ще си работи.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 3.09.2007
Местоположение: София
Кара: BMW 530d

Мнение от ALEX_525tds_2000 » 11 Окт 2007, 10:12

маречков написа:Датчик на АБС, а за другото.... и на мен го направи веднъж, но от тогава не се е обаждало. В сервиз трудно ще го засекат, щото по закона на Мърфи, когато я закараш сичко ще си работи.


маречков, много ти благодаря за отговора!

Междувременно питах едни "електрикаджии" (по досегашните ми впечатления - добри) и те считат, че става дума точно за датчик на АБС-а. Но трябвало да отида в някакъв сервиз МАРГЕЛ при някакъв Боби - висок с брада.

За останалите истории с таблото считат, че се дължат на повредено табло (софтуер), предизвикано от бъзикане по таблото с цел промяна на километрите. Можело да се оправи с преинсталиране на нов софтуер.

Благодаря още веднъж!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: мездра

Мнение от павлито79 » 18 Окт 2007, 12:28

със здраве да си го караш колега,аз преди 10дни си купих същото и съм мн доволен за сега....дано и за напред да е така :) БМВ си е БМВ коментара е излишен :mhihi: успех

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Ловеч

Мнение от Branko » 20 Окт 2007, 18:39

Честито,честито и от мен!Добре дошъл в клуба! :D Много здраве,много безаварийни километри и удоволствие от шофирането!Може да е датчик на АБС,но проверете и АСЦ-то.Може да е бушон или да се е повредило...Отново честито!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 25 Окт 2007, 12:27

Branko написа:Честито,честито и от мен!Добре дошъл в клуба! :D Много здраве,много безаварийни километри и удоволствие от шофирането!Може да е датчик на АБС,но проверете и АСЦ-то.Може да е бушон или да се е повредило...Отново честито!

Двете системи използват едни и същи датчици :!:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook