Въпроси за Е46 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Въпроси за Е46 320д
Здравейте!
Относително нов съм във форума, та се надявам, че няма да се заливате от смях на въпросите ми
1.Как да разбера дали веригата ми се е разхлабила?
Има ли специфичен звук, поведение и т.н. колата при разхлабена верига.
2.Как да разбера дали дебитомера ми е за смяна?
Какви са симптомите?
Сега ще разясня защо питам - от около седмица съм собственик на Е46 320д. Очарован съм от колата!Автоматик с типтроник е - на ниски обороти е много добре...обаче на средни ми се струва, че не е както трябва...
Примерно - тръгвам на светофара - всичко е 6 изтегля перфектно, обаче аджеба като съм на 2-3 на средни обороти (около 3000) и настъпя започва да ускорява много бавно - сега най-интересното - като върна педала на газта съвсем малко - ускорява по-добре?!?
Първо си мислех, че се дължи на автоматичната скоростна кутия - минавам на типтроник-мааааааалко по-добре е, но пак се мисли доста и пак като върна леко газта тогава започва по-добро ускорение.
Сменени са маслото и филтрите по колата (с изключение на филтъра за картерните газове).
Разни познати ми казват, че или веригата е разхлабена (май не е
), или дебитомера прави проблема.
На какво може да се дължи???
Относително нов съм във форума, та се надявам, че няма да се заливате от смях на въпросите ми

1.Как да разбера дали веригата ми се е разхлабила?
Има ли специфичен звук, поведение и т.н. колата при разхлабена верига.
2.Как да разбера дали дебитомера ми е за смяна?
Какви са симптомите?
Сега ще разясня защо питам - от около седмица съм собственик на Е46 320д. Очарован съм от колата!Автоматик с типтроник е - на ниски обороти е много добре...обаче на средни ми се струва, че не е както трябва...
Примерно - тръгвам на светофара - всичко е 6 изтегля перфектно, обаче аджеба като съм на 2-3 на средни обороти (около 3000) и настъпя започва да ускорява много бавно - сега най-интересното - като върна педала на газта съвсем малко - ускорява по-добре?!?
Първо си мислех, че се дължи на автоматичната скоростна кутия - минавам на типтроник-мааааааалко по-добре е, но пак се мисли доста и пак като върна леко газта тогава започва по-добро ускорение.
Сменени са маслото и филтрите по колата (с изключение на филтъра за картерните газове).
Разни познати ми казват, че или веригата е разхлабена (май не е

На какво може да се дължи???
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
здрасти колега,
аз съм със 320д, и имам същият проблем - при 2500 някаде спира да дърпа така, после пак се наема или пък ако както теб отнема от газта. Всъщност 3000 са си средни обороти за двигателя или малко над тях. И има много хора с този проблем - тука има такива теми много. За сега, поне на мен не ми е известно някои да е намерил решение. Дали са дюзите, дали е интеркулера, дали от износване на мотора, дали компа нещо се бърка, никой май няма идея. А може и да е нормално това - вече почвам да се чудя
аз съм със 320д, и имам същият проблем - при 2500 някаде спира да дърпа така, после пак се наема или пък ако както теб отнема от газта. Всъщност 3000 са си средни обороти за двигателя или малко над тях. И има много хора с този проблем - тука има такива теми много. За сега, поне на мен не ми е известно някои да е намерил решение. Дали са дюзите, дали е интеркулера, дали от износване на мотора, дали компа нещо се бърка, никой май няма идея. А може и да е нормално това - вече почвам да се чудя

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
euroto написа:Като разбереш от къде е проблема пиши тук за да се знае и от останалите посетители на форума
Ако разбера...

Едит: - Явно е нормално.Проблем няма!Колата е в идеално състояние от към мотор!Спирам да се кося за това

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
euroto написа:Като разбереш от къде е проблема пиши тук за да се знае и от останалите посетители на форума
Пичове...изолирайте си EGR клапана! Промяната е адски осезаема.Проблемната зона между 2500 - 3000 оборота почти не се усеща!
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
euroto написа:При мен няма проблем върви си доста добре като за 150 коня, Е36 цата(320) нещо не може да се опъне на дизелака
Проблем и при мен вече няма - след като изолирах клапана.Ама ми е чудно колегата от предишния пост за какво точно говори?
arnaudov23 написа:
виж електронния клапан на турбото
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
говори за клапана (електромагнитен) който командва уестейта (друг клапан, този път на вакуумно управление) разтоварващ турбината .
Добре , че си намерил проблема, ЕГРите често дават подобни проблеми и трябва да се сменят или изолират
Добре , че си намерил проблема, ЕГРите често дават подобни проблеми и трябва да се сменят или изолират

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
V-max написа:говори за клапана (електромагнитен) който командва уестейта (друг клапан, този път на вакуумно управление) разтоварващ турбината .
Добре , че си намерил проблема, ЕГРите често дават подобни проблеми и трябва да се сменят или изолират
10x

99 проъцента е дебитомер
явно съм от "ония" - 1%

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани