Въпроси за Е46 320д

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Въпроси за Е46 320д

Мнение от Dimitroff » 13 Сеп 2007, 10:57

Здравейте!
Относително нов съм във форума, та се надявам, че няма да се заливате от смях на въпросите ми :)

1.Как да разбера дали веригата ми се е разхлабила?
Има ли специфичен звук, поведение и т.н. колата при разхлабена верига.

2.Как да разбера дали дебитомера ми е за смяна?
Какви са симптомите?

Сега ще разясня защо питам - от около седмица съм собственик на Е46 320д. Очарован съм от колата!Автоматик с типтроник е - на ниски обороти е много добре...обаче на средни ми се струва, че не е както трябва...
Примерно - тръгвам на светофара - всичко е 6 изтегля перфектно, обаче аджеба като съм на 2-3 на средни обороти (около 3000) и настъпя започва да ускорява много бавно - сега най-интересното - като върна педала на газта съвсем малко - ускорява по-добре?!?

Първо си мислех, че се дължи на автоматичната скоростна кутия - минавам на типтроник-мааааааалко по-добре е, но пак се мисли доста и пак като върна леко газта тогава започва по-добро ускорение.
Сменени са маслото и филтрите по колата (с изключение на филтъра за картерните газове).

Разни познати ми казват, че или веригата е разхлабена (май не е :) ), или дебитомера прави проблема.

На какво може да се дължи???

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 14 Сеп 2007, 20:49

:?: :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 392
Регистриран на: 14.12.2006
Местоположение: Благоевград

Мнение от g-powerr » 15 Сеп 2007, 1:28

колега, мисля че колата ти си е наред, но ти май очакваш твърде много от 320Д. верно е че много бягат, но все пак е дизел - 3000 оборота не са средни, а високи обороти за тоя двигател. на 2000 оборота дизелите ускоряват най-много, след това по-бавно за разлика от бензина ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 15 Сеп 2007, 13:34

здрасти колега,

аз съм със 320д, и имам същият проблем - при 2500 някаде спира да дърпа така, после пак се наема или пък ако както теб отнема от газта. Всъщност 3000 са си средни обороти за двигателя или малко над тях. И има много хора с този проблем - тука има такива теми много. За сега, поне на мен не ми е известно някои да е намерил решение. Дали са дюзите, дали е интеркулера, дали от износване на мотора, дали компа нещо се бърка, никой май няма идея. А може и да е нормално това - вече почвам да се чудя :confused:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 11.11.2003

Мнение от Slavi_m » 15 Сеп 2007, 15:04

Потърси с търсачката темата за картерните газове,доста обширна беше със снимки и разяснения ;) Ако го смениш само полза ще има :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 16 Сеп 2007, 19:31

Като разбереш от къде е проблема пиши тук за да се знае и от останалите посетители на форума :)
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 17 Сеп 2007, 10:02

euroto написа:Като разбереш от къде е проблема пиши тук за да се знае и от останалите посетители на форума :)


Ако разбера... :(

Едит: - Явно е нормално.Проблем няма!Колата е в идеално състояние от към мотор!Спирам да се кося за това :)

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 08 Окт 2007, 10:36

euroto написа:Като разбереш от къде е проблема пиши тук за да се знае и от останалите посетители на форума :)


Пичове...изолирайте си EGR клапана! Промяната е адски осезаема.Проблемната зона между 2500 - 3000 оборота почти не се усеща!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 31.08.2007

Мнение от arnaudov23 » 08 Окт 2007, 14:00

виж електронния клапан на турбото

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 08 Окт 2007, 14:29

arnaudov23 написа:виж електронния клапан на турбото


Къде се намира това животно ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1418
Регистриран на: 30.09.2006
Местоположение: София

Мнение от euroto » 08 Окт 2007, 16:33

При мен няма проблем върви си доста добре като за 150 коня, Е36 цата(320) нещо не може да се опъне на дизелака :mhihi:
Изображение

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 08 Окт 2007, 17:30

euroto написа:При мен няма проблем върви си доста добре като за 150 коня, Е36 цата(320) нещо не може да се опъне на дизелака :mhihi:


Проблем и при мен вече няма - след като изолирах клапана.Ама ми е чудно колегата от предишния пост за какво точно говори?


arnaudov23 написа:
виж електронния клапан на турбото


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 08 Окт 2007, 17:38

говори за клапана (електромагнитен) който командва уестейта (друг клапан, този път на вакуумно управление) разтоварващ турбината .

Добре , че си намерил проблема, ЕГРите често дават подобни проблеми и трябва да се сменят или изолират :D

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 7.06.2007
Местоположение: София
Кара: Х6

Мнение от veseling » 08 Окт 2007, 19:08

99 проъцента е дебитомер

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 08 Окт 2007, 20:52

V-max написа:говори за клапана (електромагнитен) който командва уестейта (друг клапан, този път на вакуумно управление) разтоварващ турбината .

Добре , че си намерил проблема, ЕГРите често дават подобни проблеми и трябва да се сменят или изолират :D


10x ;)

99 проъцента е дебитомер


явно съм от "ония" - 1% ;)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook