Голям Проблем!!!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
При мен гореше също адски много масло, отремонтирах турбото, не се оправи и мотора просто бе една идея преди блокиране. Сегменти на буталата... кво да ти кажа, почти нямаше. Ако искаш да си караш колата и тя да те слуша, а не само да ти прави мизерии - вкарай я в един сервиз и я нагласи.

Наскоро в службата стана въпрос за това и двама колеги се оплакваха от двигателите си когато били с Aral. Типа на маслото не разбрах, но на въпросният колега му препоръчаха Mobil / Castrol 15W40 и онова Лъки Моли ( или нешо такова беше
). За последното говореха добри неща. Ставаше дума за полусинтетики... Аз лично за Mobil и Лъки Моли не мога да кажа нищо не съм усещал как е двигателя с тях... не знам. Успех 


- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
а мобил? какво ще кажете за него
Щях да сложа кастрол 15на 40 ама при положение че го гори... ако сложа примерно арал да речем и не е качествено по какво ще разбера и какво може да стане?
Щях да сложа кастрол 15на 40 ама при положение че го гори... ако сложа примерно арал да речем и не е качествено по какво ще разбера и какво може да стане?
- valeto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: 18.07.2005
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- hell's angel
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 526
- Регистриран на: 27.02.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: овца във вълча кожа...
Стига сте махали тия капачки и пръчки тва да не е Жиголатор. Нормално е като ги махнеш да прекъсва и да се опитва да гасне.
Било духало
духа бате ма не на местоооо

Било духало





- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
измери компресията,ако има големи отклонения проблема ти е ясен за основен ремонт като се отвори ще се разбере дали е за смйна на сегменти или и бутала ще трябват,но ако си е в нормите проблема ще е решен със смяна на гумичките
и още един вариант ,ако нямаш $$$ за основен ремонт е да си си сложиш добавка,която създава защитен слой около буталата и ще ти върне живота на ДГТ-то
Успех и пиши какво е станало.


- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
tarkalay написа:а каква е тази добавка колега чух нещо такова за добавка ама ми се стори нещо съмнително??
Колеги аз съм много скептично настроен към тези чудеса на химията
Първо тази добавка трябва да се разтвори в маслото (без да повлияе на качествата му) а после да се отложи на стените на цилиндрите че и да се задържи точно там (но не и по маслопроводите например)



Ако има подобни химии защо такива сериозни производители на масла (с какви ли не лаборатории и дебели бюджети за разработки) не ги добавят фабрично към маслата си
Съгласен съм за добавките за почистване на нагар и налепи по маслената система защото те просто разтварят тези боклуци ама другото ....
Нещо не ми се вързва ама това си е мое мнение

- grayscale
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i touring '96
ааа..струва ми се че слагат, особено ако не са български
. То и от там според мен разликата в цените на маслата при различните марки и серии... май. Ама понякога си трябва и допълнително. На предната кола (Ситроен) бях слагал добавка за масло за компресия и разликата със и без беше осезаема. Сега друг е въпроса ,че тя си беше доста позадухана милата. Ама щом важи при толкова ниска компресия ( на трети цилиндър мисля беше около 6
) значи има файда някаква. Мисля че беше най-евтиния Сонакс, за 15-тина лева, и го взех уж за проба само. За маслата най-важно според мен е да е оригинално, а не от бидон от някой си гараж. Аз съм с Esso 10/40 и не го е близнала дори.
Единствения недостатък дето се сещам е, че добавката позгъстява маслото и зимата на студено имам чувство, че пали малко със зор колата...


Единствения недостатък дето се сещам е, че добавката позгъстява маслото и зимата на студено имам чувство, че пали малко със зор колата...
grayscale написа:... бях слагал добавка за масло за компресия и разликата със и без беше осезаема ...
За да повишиш компресията (с маслото) единствения начин е да му увеличиш вискозитета.
Като му увеличиш вискозитета то почва да се върти по-трудно от помпата, да не създава добър мазителен слой (филм) т.е. общо взето му намаляваш мазителните качества за сметка на разхода
Така си мисля поне

- grayscale
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i touring '96
То само и единствено за компресия добавка не съм срещал. Инак не е май толкоз просто, щото с добрите добавки сегментите и другите карантии се пазят по-добре от износване, респ. подобрява смазващите качества на маслото . Аз си го обеснявам с товя, че при мазането полепва по добре по чарколяка на маторя
А че гъстотата се повишава спор няма.

А че гъстотата се повишава спор няма.
- grayscale
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 80
- Регистриран на: 23.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i touring '96
Открих горе-долу какви са качествата на добрите смазочни добавки :
- намалява триенето,което е предпоставка за повече мощност и по-нисък разход на гориво
- елиминира сухото запалване при нови двигатели и предоставя допълнителна защита
- лек, хлъзгав и дълготраен със сила на покриващия слой, който е устойчив на високи температури и налягане при екстремни ситуации
- контролира шумоотделянето, топлоотделянето и износването
- стабилизира налягането на маслото за по-добри експлоатационни качества
- елиминира прекъсванията,неравномерната работа на двигателя на празен ход, угасването на двигателя и намалява разхода на гориво, причинени от ниското или вариращо налягане на маслото
- контролира топлоотделянето и амортизационното въздействие при мотоциклети, двигатели с въздушно охлаждане и верижни компоненти
Дето се вика и половината свойства да има твоята добавка си е келепир. Така че наливай смело -дебело!
- намалява триенето,което е предпоставка за повече мощност и по-нисък разход на гориво
- елиминира сухото запалване при нови двигатели и предоставя допълнителна защита
- лек, хлъзгав и дълготраен със сила на покриващия слой, който е устойчив на високи температури и налягане при екстремни ситуации
- контролира шумоотделянето, топлоотделянето и износването
- стабилизира налягането на маслото за по-добри експлоатационни качества
- елиминира прекъсванията,неравномерната работа на двигателя на празен ход, угасването на двигателя и намалява разхода на гориво, причинени от ниското или вариращо налягане на маслото
- контролира топлоотделянето и амортизационното въздействие при мотоциклети, двигатели с въздушно охлаждане и верижни компоненти
Дето се вика и половината свойства да има твоята добавка си е келепир. Така че наливай смело -дебело!

- tarkalay
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 350
- Регистриран на: 17.12.2006
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: Самолет
вчера сложих арал 15на 40 ся ще видим с него как ще е ще я следя да видим и тва ли ще лапа...дано да се оправи и да не го гори толкова много:)
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани