Голям Проблем!!!!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 30 Сеп 2007, 12:02

При мен гореше също адски много масло, отремонтирах турбото, не се оправи и мотора просто бе една идея преди блокиране. Сегменти на буталата... кво да ти кажа, почти нямаше. Ако искаш да си караш колата и тя да те слуша, а не само да ти прави мизерии - вкарай я в един сервиз и я нагласи.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 18.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Sea Eagle » 30 Сеп 2007, 12:03

Наскоро в службата стана въпрос за това и двама колеги се оплакваха от двигателите си когато били с Aral. Типа на маслото не разбрах, но на въпросният колега му препоръчаха Mobil / Castrol 15W40 и онова Лъки Моли ( или нешо такова беше :mhihi: ). За последното говореха добри неща. Ставаше дума за полусинтетики... Аз лично за Mobil и Лъки Моли не мога да кажа нищо не съм усещал как е двигателя с тях... не знам. Успех :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 30 Сеп 2007, 12:26

а мобил? какво ще кажете за него
Щях да сложа кастрол 15на 40 ама при положение че го гори... ако сложа примерно арал да речем и не е качествено по какво ще разбера и какво може да стане?

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 18.09.2007
Местоположение: sofia ,varna

Мнение от oktan » 30 Сеп 2007, 14:00

Отиди в РЕНО до МЕРЦЕДЕС в Х. ДИМИТЪР и си купи от там ЕЛФ15w40,поне е харабийско/и не казваи,че караш с фр. масло/

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 18.07.2005
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: F11

Мнение от valeto » 30 Сеп 2007, 15:08

Колега,сменяй гумичките,20лв струват и то хубави!Особенно ако пуши значи са заминали.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 526
Регистриран на: 27.02.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: овца във вълча кожа...

Мнение от hell's angel » 30 Сеп 2007, 22:28

Стига сте махали тия капачки и пръчки тва да не е Жиголатор. Нормално е като ги махнеш да прекъсва и да се опитва да гасне.

Било духало :arrow: духа бате ма не на местоооо :twisted: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 01 Окт 2007, 10:42

измери компресията,ако има големи отклонения проблема ти е ясен за основен ремонт като се отвори ще се разбере дали е за смйна на сегменти или и бутала ще трябват,но ако си е в нормите проблема ще е решен със смяна на гумичките ;) и още един вариант ,ако нямаш $$$ за основен ремонт е да си си сложиш добавка,която създава защитен слой около буталата и ще ти върне живота на ДГТ-то :) Успех и пиши какво е станало.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 01 Окт 2007, 20:41

а каква е тази добавка колега чух нещо такова за добавка ама ми се стори нещо съмнително??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 01 Окт 2007, 20:56

tarkalay написа:а каква е тази добавка колега чух нещо такова за добавка ама ми се стори нещо съмнително??


Колеги аз съм много скептично настроен към тези чудеса на химията

Първо тази добавка трябва да се разтвори в маслото (без да повлияе на качествата му) а после да се отложи на стените на цилиндрите че и да се задържи точно там (но не и по маслопроводите например) :?: :?: :?:

Ако има подобни химии защо такива сериозни производители на масла (с какви ли не лаборатории и дебели бюджети за разработки) не ги добавят фабрично към маслата си

Съгласен съм за добавките за почистване на нагар и налепи по маслената система защото те просто разтварят тези боклуци ама другото ....

Нещо не ми се вързва ама това си е мое мнение :D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 01 Окт 2007, 22:31

ааа..струва ми се че слагат, особено ако не са български :twisted: . То и от там според мен разликата в цените на маслата при различните марки и серии... май. Ама понякога си трябва и допълнително. На предната кола (Ситроен) бях слагал добавка за масло за компресия и разликата със и без беше осезаема. Сега друг е въпроса ,че тя си беше доста позадухана милата. Ама щом важи при толкова ниска компресия ( на трети цилиндър мисля беше около 6 :uups: ) значи има файда някаква. Мисля че беше най-евтиния Сонакс, за 15-тина лева, и го взех уж за проба само. За маслата най-важно според мен е да е оригинално, а не от бидон от някой си гараж. Аз съм с Esso 10/40 и не го е близнала дори.
Единствения недостатък дето се сещам е, че добавката позгъстява маслото и зимата на студено имам чувство, че пали малко със зор колата...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 01 Окт 2007, 22:54

grayscale написа:... бях слагал добавка за масло за компресия и разликата със и без беше осезаема ...


За да повишиш компресията (с маслото) единствения начин е да му увеличиш вискозитета.

Като му увеличиш вискозитета то почва да се върти по-трудно от помпата, да не създава добър мазителен слой (филм) т.е. общо взето му намаляваш мазителните качества за сметка на разхода

Така си мисля поне :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 01 Окт 2007, 23:12

То само и единствено за компресия добавка не съм срещал. Инак не е май толкоз просто, щото с добрите добавки сегментите и другите карантии се пазят по-добре от износване, респ. подобрява смазващите качества на маслото . Аз си го обеснявам с товя, че при мазането полепва по добре по чарколяка на маторя ;)
А че гъстотата се повишава спор няма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 01 Окт 2007, 23:18

grayscale написа:... Инак не е май толкоз просто ...


Тук си прав че много фактори оказват влияние на качествата на маслото и не е толкова елементарно да се оценят ....

Ама ако няма кой знае каква файда от тези добавки поне е сигурно че вреда няма :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 02 Окт 2007, 10:36

Открих горе-долу какви са качествата на добрите смазочни добавки :

- намалява триенето,което е предпоставка за повече мощност и по-нисък разход на гориво
- елиминира сухото запалване при нови двигатели и предоставя допълнителна защита
- лек, хлъзгав и дълготраен със сила на покриващия слой, който е устойчив на високи температури и налягане при екстремни ситуации
- контролира шумоотделянето, топлоотделянето и износването
- стабилизира налягането на маслото за по-добри експлоатационни качества
- елиминира прекъсванията,неравномерната работа на двигателя на празен ход, угасването на двигателя и намалява разхода на гориво, причинени от ниското или вариращо налягане на маслото
- контролира топлоотделянето и амортизационното въздействие при мотоциклети, двигатели с въздушно охлаждане и верижни компоненти

Дето се вика и половината свойства да има твоята добавка си е келепир. Така че наливай смело -дебело! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 17.12.2006
Пол: Мъж
Кара: e39
Мечтае да кара: Самолет

Мнение от tarkalay » 07 Окт 2007, 12:23

вчера сложих арал 15на 40 ся ще видим с него как ще е ще я следя да видим и тва ли ще лапа...дано да се оправи и да не го гори толкова много:)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook