Вдигнаха цените на новите BMW-та
Модератор: Общи модератори
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
никой
ама цената като нова влияе и на цената втора употреба ,след 15-20 години ще е с 500 лв по скъпа тая кола заради това нагло увеличение!

Alexi написа:никойама цената като нова влияе и на цената втора употреба ,след 15-20 години ще е с 500 лв по скъпа тая кола заради това нагло увеличение!
Аз! Но бях на ръба да се откажа!
Няма да е по-висока защото народа иска голфове заради евтината поддръжка



Та значи аз точно преди 4 дена бях в Камор и мога да ви кажа, че не могат да смогнат с продажбите, а и цените са доста конкурентно способни. За справка вземете си Top Gear и отзад си има разделче с цените на нови коли и почнете да сравнявате да видите, че няма кой знае каква разлика. Проблема е при екстрите. Там вече цените са леко завишени, но БМВ си е БМВ 

There is no replacement for displacement
///Vasko написа:REMUS написа:Няма да е по-висока защото народа иска голфове заради евтината поддръжка![]()
Кое му е евтиното ?
Всеобщо схващане




- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
REMUS написа:[Като си продавах старата е36-ца дори един фен сяда вътре ,мери се и заключи "това е по-тясно от Голф 3 , ще си купя Голф" и си замина
Тоя да не го намери в Перник

add1cted написа:Та значи аз точно преди 4 дена бях в Камор и мога да ви кажа, че не могат да смогнат с продажбите, а и цените са доста конкурентно способни. За справка вземете си Top Gear и отзад си има разделче с цените на нови коли и почнете да сравнявате да видите, че няма кой знае каква разлика. Проблема е при екстрите. Там вече цените са леко завишени, но БМВ си е БМВ
Както казаха от TOP GEAR на BMW екстрите са : предното стъкло и въздуха в купето

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 9&start=15
абсолютно!
всичко се поръчва и струва майка си и баща си!
добре, че са вдинаги още цените на базовите модели да може да оправдаят базовите екстри
абсолютно!
всичко се поръчва и струва майка си и баща си!
добре, че са вдинаги още цените на базовите модели да може да оправдаят базовите екстри

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Тънката лайсна е, че в "европейските държави" дилърите на BMW правят до 15% отстъпка в цената в зависимост от колата и екстрите.... тука сигурно не дават и дума да се обели, освен ако не си от по-редовните клиенти...
- Bogat-Beden
-
-
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
///Vasko написа:шИ чакаме промоциилоша работа тва увеличение
сън няма да ме хване
REMUS написа:Няма да е по-висока защото народа иска голфове заради евтината поддръжка![]()
Кое му е евтиното ?
Имал съм и двете и се страхувам 4е си прав,напълно безсмислено е купуването на Голф3 май

"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
Mollov написа:Тънката лайсна е, че в "европейските държави" дилърите на BMW правят до 15% отстъпка в цената в зависимост от колата и екстрите.... тука сигурно не дават и дума да се обели, освен ако не си от по-редовните клиенти...
да е , като онуй лапе дето баща му имал 3 бмв и си поръчал четвърто , но докато дойде му дали HAMMAN и той бягайки от кукерите го блъснал

- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
И аз туй щях да кажа, Моллов.
Освен това от около година следя продажбите в сегмента.
Мога да ви кажа, че БМВ в България хич ги няма.
И Мерцедес продават в пъи повече от тях, и Ауди ги водят. При това още преди новия шоурум.
И, който си мисли, че клиентите на нови коли не сравняват цените, дълбоко греши.
1000 лева са се оказвали препъни камъка. В избор Мерц/БМВ/Ауди.
Много от тия, богатите хора всъщност цепят стотинката на две, че и на повече, с риск да се порежат....
Ние разсъждаваме, че където 70, там и 77. За тях може там да е и един милион, но 77 да не дадат.
Ще ви кажа какво ще се случи според мен.
В момента в страната е масво явление да се карат много нови БМВ-та.
И БМВ бг почти нищо да не продава в регионите на страната.
Причина: висока цена и слаба склонност към лавиране.
Повечето БМВ-та влизат отвън, предимно от Германия. За повечето богати ходенето до Германия си е междуградско, без да говорим, че могат да си свършат и някоя работа. А сервизите навсякъде са ДЛЪЖНИ да ги обслужат, признава се гаранция и всяко оплакване на клиента срещу дилър влиза директно при шапката на дилъра.
Така че според мен цената ще рефлектра не толкова върху броя на БМВ-тата в Бг, колкото върху профита на БМВ бг.
Но имам идея хора с какво мислене оглавяват въпрросното дружество, така че... Нищо чудно.
Освен това от около година следя продажбите в сегмента.
Мога да ви кажа, че БМВ в България хич ги няма.
И Мерцедес продават в пъи повече от тях, и Ауди ги водят. При това още преди новия шоурум.
И, който си мисли, че клиентите на нови коли не сравняват цените, дълбоко греши.
1000 лева са се оказвали препъни камъка. В избор Мерц/БМВ/Ауди.
Много от тия, богатите хора всъщност цепят стотинката на две, че и на повече, с риск да се порежат....
Ние разсъждаваме, че където 70, там и 77. За тях може там да е и един милион, но 77 да не дадат.
Ще ви кажа какво ще се случи според мен.
В момента в страната е масво явление да се карат много нови БМВ-та.
И БМВ бг почти нищо да не продава в регионите на страната.
Причина: висока цена и слаба склонност към лавиране.
Повечето БМВ-та влизат отвън, предимно от Германия. За повечето богати ходенето до Германия си е междуградско, без да говорим, че могат да си свършат и някоя работа. А сервизите навсякъде са ДЛЪЖНИ да ги обслужат, признава се гаранция и всяко оплакване на клиента срещу дилър влиза директно при шапката на дилъра.
Така че според мен цената ще рефлектра не толкова върху броя на БМВ-тата в Бг, колкото върху профита на БМВ бг.
Но имам идея хора с какво мислене оглавяват въпрросното дружество, така че... Нищо чудно.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
това че повечето скъпи коли са от Германия а не оттук е напълно нормално при положение че ако си купиш Х5 от Германия ще ти коства няколко дена но ако си го поръчаш от България ще чакаш няколко месеца
всичко зависи от производителя а не от BMW България тук могат да дадат заявка за 50 автомобила но там казват колко ще пратят и от това зависи колко продажби ще има
примерно аз ако имам възможност да си позволя М3 тук ще трябва да почакам доста но ако отида до Германия мога да го купя веднага
също така много коли се купуват отвън защото много лесно могат да се карат с така известните номера SHA и се спестяват доста парички

всичко зависи от производителя а не от BMW България тук могат да дадат заявка за 50 автомобила но там казват колко ще пратят и от това зависи колко продажби ще има

примерно аз ако имам възможност да си позволя М3 тук ще трябва да почакам доста но ако отида до Германия мога да го купя веднага

също така много коли се купуват отвън защото много лесно могат да се карат с така известните номера SHA и се спестяват доста парички


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- D3BEP
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2776
- Регистриран на: 26.06.2007
- Местоположение: На вятърните мелници
Проблема със заявките си е донякъде и от нас, той се решава с т.нар. квоти за производство - в началото на годината БМВбг планира колко автомобила ще продаде и праща заявка до Германия, същото правят и по целия свят. И БМВ разпределя поризводствените си мощности. След това за всеки клиент или група клиенти пускаме поръчки в рамките на квотата си. В момента, в който ние не продадем 7-миците, които сме заявили, но продадем повече от очакваното Х5, почваме да врънкаме за още над квотата, даваме заявки и допълнителни квоти, но често ни отказват или решават проблема наполовина.
Проблемът си е и на системата, но и наш. Нашите търговци са свикнали на супербогати клиенти и всъщност не са добри търговци, продават само това, което пазарът сам търси и което който и да е на тяхно място ще продаде. Половината модели куцат здраво, 2-3 чупят рибата и после имаме проблем с квотите. Ами ще имаме. Някой трябва да ни продава калпавата неизпълнена заявка(хубу че е малка), а ние се напъваме само за квота от най новия от новите модели, по много. Чакат го ценни клиенти по целия свят, някой от които имат по - голям капацитет н фирмата си от българския пазар. А какво й е на 7-мицата? На М-ките? Защо не се продават? И те са за богати клиенти.
Иначе, GECATA BMW
Това, коеот даваш като доводи:Съгласен съм абсолютно.
Но не подценявайте цената.
Попадал ми е договор на друга марка с цена, която никой в Бг не може да даде. Дадена на редови български клиент.
Проблемът си е и на системата, но и наш. Нашите търговци са свикнали на супербогати клиенти и всъщност не са добри търговци, продават само това, което пазарът сам търси и което който и да е на тяхно място ще продаде. Половината модели куцат здраво, 2-3 чупят рибата и после имаме проблем с квотите. Ами ще имаме. Някой трябва да ни продава калпавата неизпълнена заявка(хубу че е малка), а ние се напъваме само за квота от най новия от новите модели, по много. Чакат го ценни клиенти по целия свят, някой от които имат по - голям капацитет н фирмата си от българския пазар. А какво й е на 7-мицата? На М-ките? Защо не се продават? И те са за богати клиенти.
Иначе, GECATA BMW
Това, коеот даваш като доводи:Съгласен съм абсолютно.
Но не подценявайте цената.
Попадал ми е договор на друга марка с цена, която никой в Бг не може да даде. Дадена на редови български клиент.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Може доста да се говори по въпроса, но искам да споделя няколко
мои мисли по темата - първо както знаете за всички БМВ автомобили
произведени след 1 септември тази година се предлага безплатна
поддръжка (5 години или 100,000 км което настъпи първо) която
включва масла, накладки, дискове, филтри и разни други.
Малко извън темата за около 15 месеца поддръжката 5-цата ми
гони 4-5К до момента а съм на 37,500 км. Това означава, че за моя
автомобил за 100К км ще достигна сумата от поне 15К лева.
Така да поговорим и за цени - тези дни един френд си взе ново
БМВ при базова цена от 78К и екстри за над 25К, което е около
103К цена на колата успя да се договори за 83К, така че който
търси намира, а на който гроздето му е кисело да ходи при
конкуренцията.
Малко извън темата един познат си взе преди две години новата
Е класа на Мерцедес и да ви кажа колата го оставя на пътя поне
3-4 пъти, изгоряха му в различни моменто всички дюзи на дизела,
и какво като получа по добра отстъпка като после ще си скъсам
нервите и ще псувам като каруцар. Пак извън темата досега 5-цата
не ме е предала дори за секунда. За Ауди съм писал в други
теми и то не един път, та както казах гроздето е кисело ...
мои мисли по темата - първо както знаете за всички БМВ автомобили
произведени след 1 септември тази година се предлага безплатна
поддръжка (5 години или 100,000 км което настъпи първо) която
включва масла, накладки, дискове, филтри и разни други.
Малко извън темата за около 15 месеца поддръжката 5-цата ми
гони 4-5К до момента а съм на 37,500 км. Това означава, че за моя
автомобил за 100К км ще достигна сумата от поне 15К лева.
Така да поговорим и за цени - тези дни един френд си взе ново
БМВ при базова цена от 78К и екстри за над 25К, което е около
103К цена на колата успя да се договори за 83К, така че който
търси намира, а на който гроздето му е кисело да ходи при
конкуренцията.
Малко извън темата един познат си взе преди две години новата
Е класа на Мерцедес и да ви кажа колата го оставя на пътя поне
3-4 пъти, изгоряха му в различни моменто всички дюзи на дизела,
и какво като получа по добра отстъпка като после ще си скъсам
нервите и ще псувам като каруцар. Пак извън темата досега 5-цата
не ме е предала дори за секунда. За Ауди съм писал в други
теми и то не един път, та както казах гроздето е кисело ...
47 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: dewey