Рита като ръгва

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 15
Регистриран на: 7.04.2007

Рита като ръгва

Мнение от drill » 04 Окт 2007, 13:19

имам следния проблем: Когато тръгва тресе. Не мога да определя от къде се тресе и защо?
ако някой знае от какво е нека пише!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 sedan

Мнение от furnata » 04 Окт 2007, 13:31

:OT: Най-вероятно си прави чикийка на дифа...... :mhihi: :mhihi:
Кажи нещо повече да не мислиш че тук всички се казват Вера Кочовска :mhihi: :mhihi:
НЕВОЛЯТА УЧИ........


ИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Окт 2007, 13:31

Съединител, гумено каре, висящ лагер ...

В тази последователност

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 04 Окт 2007, 14:20

време е за нов съединител :)тествай го и ако и пробуксува и замирише едно характерно като на разжалени яйца дошло му е времето ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 23.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i touring '96

Мнение от grayscale » 04 Окт 2007, 15:21

"време е за нов съединител .тествай го и ако и пробуксува и замирише едно характерно като на разжалени яйца дошло му е времето "


А как се тества съединител? :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 4.10.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 320i а вече и 320d с пакет ;)
Мечтае да кара: M3

Мнение от govedarov » 04 Окт 2007, 16:08

Паркирайте колата срещу бордюр с предницата, така че предните гуми да са опрели в бордюра, дръпнете ръчната спирачка (ако няма бордюр и само на ръчна сп.става-стига да държи здраво)
Запалете двигателя ,включете на 3 скорост и дръжте съединителя натиснат, вдигнете около 2500/3000 оборота и задръжте педала на газта, постепенно и бавно започнете да отпускате съединителя и накрая го отпуснете изцяло....
...ако колата изгасне-Добре!
ако остане двигателят да работи, значи съединителя приплъзва.
Направете същата процедура и на 2-ра скорост!

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 04 Окт 2007, 16:16

Не е по темата, ама виждали ли сте как пушеци от запален съединител влизат в купето през духалките на парното? Питайте Сашо DrivinGGoD-а, той ще ви разкаже.
По темата, тоя тест не е много хубаво да е по-продължителен. Не отпускайте плавно през 10 секунди, ами... абе нека цялата процедура да е 10 секунди.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Окт 2007, 16:26

grayscale написа:... А как се тества съединител?


Тестване на съединител без да се разглобява

Изображение

Директен линк:

http://img230.imageshack.us/img230/8214/14459726kf4.jpg

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Soul_Fly » 04 Окт 2007, 17:23

:OT: сори за оф-а но имам един проблем. при мен педала на съединителя вибрира постоянно :help: от какво може да е това :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Мнение от stenli_bmv » 04 Окт 2007, 17:29

Soul_Fly написа::OT: сори за оф-а но имам един проблем. при мен педала на съединителя вибрира постоянно :help: от какво може да е това :?:
смени си съединителя и няма да усетиш пове4е вибрации

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Soul_Fly » 04 Окт 2007, 17:46

stenli_bmv написа:
Soul_Fly написа::OT: сори за оф-а но имам един проблем. при мен педала на съединителя вибрира постоянно :help: от какво може да е това :?:
смени си съединителя и няма да усетиш пове4е вибрации

там е работата, че в един сервиз ме уверяват че съединителя е сменен от предишния собственик на колата в техния сервиз :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 04 Окт 2007, 18:18

Soul_Fly написа:...там е работата, че в един сервиз ме уверяват че съединителя е сменен от предишния собственик на колата в техния сервиз :dunno:


Колега аз съм с автоматик и не съм го правил този инструмент но става бързо и лено от стоманена лента или бояджийска шпакла. Това удебеление (5 мм.) не се мъчи да го правиш а само по линията (31-40 мм.) драсни по-яко с чертилка или перманентен маркер да виждаш до къде влиза. На практика калибъра мери до къде излиза пръта от работния цилиндър на съединителя, който бута вилката за да отдели (от определено разстояние натам той е с по голям диаметър и калибъра не вмиза)

Няма защо да гадеш сменян ли е, читав ли е :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 459
Регистриран на: 22.08.2007
Пол: Мъж

Мнение от Soul_Fly » 04 Окт 2007, 20:34

Направих въпросния тест на трета с ръчна спирачка и нещата според мен са ОК поне се получи така както го описват хората и то сравнително добре според мен ;) ако съединителя все пак е читав има ли вариянт когато са го сменяли да са оплескали нещата?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Окт 2007, 22:11

Soul_Fly написа:Направих въпросния тест на трета с ръчна спирачка и нещата според мен са ОК поне се получи така както го описват хората и то сравнително добре според мен ;) ако съединителя все пак е читав има ли вариянт когато са го сменяли да са оплескали нещата?


А легендите за туркише продуктише стоманише чувал ли си ги.. :mhihi:
Гарантират ли ти че е сложено нещо качествено 8)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 04 Окт 2007, 22:12

:arrow:
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook