318is гасне
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
318is гасне
От скоро време имам странен проблем и той е, че когато запаля колата неможе да ми задържи оборотите и гасне. Трябва да и подам малко гас или да я изфорсирам и чак тогава се оправя, но миришеше на неизгорял бензин от аспуха и пропушваше. Ходих на диагностика в САЕ-Пловдив и тя показа само ламбда сонда, която смених и сега в момента не пуши, не мирише на бенз, разхода си е нормален, но проблема с оборотите си остана. Та ако някои е имал такъв или подобен проблем ще сам благодарен ако сподели. Предварително благодаря!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Това може да е от 100 неща, при мен го имаше и се оправи след смяна на един прогорял кабел на 4-ти цил. и оправяне на втори нок сензор, който даваше грешка. Не знам от кое точно се е оправило, може и от нещо трето да е било, което се е самооправило не знам. Мотрочето за празния ход ми е чисто ново. Един приятел с М44 също го има този проблем и казва, че му го прави заради недостиг на бензин в началото като я запали студена. Най-добре иди при по-добри диагностици.
We love you Ronnie!
Ми и при мен гофрето си е супер ама днес сутринта имах изненада, когато се опитах да запаля колата и от нейна страна никаква реакция и аз направо побеснях, но се оказа, че е от изтощен акомулатор. След пробата с друг читав както завъртя ключа и пали без грешка. Утре ще си взема чисто нов и ако проблема с гасненето се оправи явно е бил от слабия ток. Ще пиша какво става 

NightBoy написа:Ми и при мен гофрето си е супер ама днес сутринта имах изненада, когато се опитах да запаля колата и от нейна страна никаква реакция и аз направо побеснях, но се оказа, че е от изтощен акомулатор. След пробата с друг читав както завъртя ключа и пали без грешка. Утре ще си взема чисто нов и ако проблема с гасненето се оправи явно е бил от слабия ток. Ще пиша какво става
Toй е, той е

Между другото, забелязах, че като акумулатора отслабне много и започва да свети лампата за АБС-а и май за възглавницата също ...

_!_
Ще си използвам темата за още един въпрос, който ме тормози от доста време
. Когато сутрин запаля колата и е студена неможе да се изфорсира повече от 3500-4000 об. и прекъсва се едно и идва прекасвача. С повишаването на температурата започва да помпи до по високи обороти постепенно. След около 10-15 мин каране вече няма проблем и си цъка прекъсвач на 6750 без проблем
. Та ако някой е имал подобен проблем или е запознат с електрониката нека сподели. Благодаря предварително!
П.С: На диагностика съм 2 пъти и нищо не откриват


П.С: На диагностика съм 2 пъти и нищо не откриват

- shengi
- ентусиаст
-
- Мнения: 1002
- Регистриран на: 12.07.2007
- Местоположение: Rousse
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136
- Мечтае да кара: e30 m3
....
NightBoy То не е и желателно да форсираш двигателя преди да е загрял. По добре след 15 мин след паленето като ти загрее тогава може да правиш каквото ти скимне /е не чак/. Аз не съм пробвал дали като не е загряла качва повече обороти, но не искам и да знам. Като е загряла нали върви 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Аз ше ви форсирам (студен двигател)
, а отвъд прекъсвача не щеш ли да надникнеш... 



"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани