318is гасне

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 19.04.2006

318is гасне

Мнение от NightBoy » 16 Сеп 2007, 20:02

От скоро време имам странен проблем и той е, че когато запаля колата неможе да ми задържи оборотите и гасне. Трябва да и подам малко гас или да я изфорсирам и чак тогава се оправя, но миришеше на неизгорял бензин от аспуха и пропушваше. Ходих на диагностика в САЕ-Пловдив и тя показа само ламбда сонда, която смених и сега в момента не пуши, не мирише на бенз, разхода си е нормален, но проблема с оборотите си остана. Та ако някои е имал такъв или подобен проблем ще сам благодарен ако сподели. Предварително благодаря!


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: 318is гасне

Мнение от ivoo » 16 Сеп 2007, 20:31

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 19.04.2006

Мнение от NightBoy » 16 Сеп 2007, 21:56

Ми ще пробвам колега, то непречи да му направя един ултразвук, но ми е чудно защо като ходих на диагностика не хванаха някакъв проблем със стъпковото моторче :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 17 Сеп 2007, 16:26

NightBoy написа:Ми ще пробвам колега, то непречи да му направя един ултразвук, но ми е чудно защо като ходих на диагностика не хванаха някакъв проблем със стъпковото моторче :(


Kaто разбереш какво е пиши моля те, защото и аз имам подобен проблем. Благодаря ;)
_!_

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Мнение от b00st » 17 Сеп 2007, 21:43

Проверете си гуфрето от дебитомера към всмукателния за спуквания/напуквания.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 18 Сеп 2007, 14:50

zBoost написа:Проверете си гуфрето от дебитомера към всмукателния за спуквания/напуквания.


Моето е ок, проверил съм го вече ... то е и ново де .... :roll:
_!_

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 697
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: София

Мнение от Exy » 18 Сеп 2007, 16:45

Това може да е от 100 неща, при мен го имаше и се оправи след смяна на един прогорял кабел на 4-ти цил. и оправяне на втори нок сензор, който даваше грешка. Не знам от кое точно се е оправило, може и от нещо трето да е било, което се е самооправило не знам. Мотрочето за празния ход ми е чисто ново. Един приятел с М44 също го има този проблем и казва, че му го прави заради недостиг на бензин в началото като я запали студена. Най-добре иди при по-добри диагностици.
We love you Ronnie!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 19.04.2006

Мнение от NightBoy » 18 Сеп 2007, 22:14

Ми и при мен гофрето си е супер ама днес сутринта имах изненада, когато се опитах да запаля колата и от нейна страна никаква реакция и аз направо побеснях, но се оказа, че е от изтощен акомулатор. След пробата с друг читав както завъртя ключа и пали без грешка. Утре ще си взема чисто нов и ако проблема с гасненето се оправи явно е бил от слабия ток. Ще пиша какво става :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1180
Регистриран на: 4.08.2004
Местоположение: София - Център
Пол: Мъж

Мнение от Space » 19 Сеп 2007, 10:12

NightBoy написа:Ми и при мен гофрето си е супер ама днес сутринта имах изненада, когато се опитах да запаля колата и от нейна страна никаква реакция и аз направо побеснях, но се оказа, че е от изтощен акомулатор. След пробата с друг читав както завъртя ключа и пали без грешка. Утре ще си взема чисто нов и ако проблема с гасненето се оправи явно е бил от слабия ток. Ще пиша какво става :D


Toй е, той е ;)
Между другото, забелязах, че като акумулатора отслабне много и започва да свети лампата за АБС-а и май за възглавницата също ... :roll:
_!_

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 19.04.2006

Мнение от NightBoy » 03 Окт 2007, 19:45

Между другото, забелязах, че като акумулатора отслабне много и започва да свети лампата за АБС-а и май за възглавницата също ... Rolling Eyes


Да така е и изобщо негаснат

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 19.04.2006

Мнение от NightBoy » 03 Окт 2007, 20:01

Ще си използвам темата за още един въпрос, който ме тормози от доста време :( . Когато сутрин запаля колата и е студена неможе да се изфорсира повече от 3500-4000 об. и прекъсва се едно и идва прекасвача. С повишаването на температурата започва да помпи до по високи обороти постепенно. След около 10-15 мин каране вече няма проблем и си цъка прекъсвач на 6750 без проблем :roll: . Та ако някой е имал подобен проблем или е запознат с електрониката нека сподели. Благодаря предварително!

П.С: На диагностика съм 2 пъти и нищо не откриват :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

....

Мнение от shengi » 03 Окт 2007, 20:04

NightBoy То не е и желателно да форсираш двигателя преди да е загрял. По добре след 15 мин след паленето като ти загрее тогава може да правиш каквото ти скимне /е не чак/. Аз не съм пробвал дали като не е загряла качва повече обороти, но не искам и да знам. Като е загряла нали върви :)

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 19.04.2006

Мнение от NightBoy » 03 Окт 2007, 20:20

[b]shengi[/b] знам, че не хубаво и не го правя често ама ме човърка, защо неиска да си пълни оборотите :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2871
Регистриран на: 11.10.2006
Местоположение: Ruse
Пол: Мъж

Мнение от Le Transporteur » 03 Окт 2007, 21:39

Аз ше ви форсирам (студен двигател) :mhihi: :evil: , а отвъд прекъсвача не щеш ли да надникнеш... 8)
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 19.04.2006

Мнение от NightBoy » 03 Окт 2007, 21:53

Аз ше ви форсирам (студен двигател) muhihihihi Evil or Very Mad , а отвъд прекъсвача не щеш ли да надникнеш... Cool


Скоро и това ще стане :winky:

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook