Първи впечатления и съответно въпроси ... 520i

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 19 Сеп 2007, 10:27

Ееее адаш едвали за 10 сек. температурата ще се промени кой-знае колко. И така може да пробва найстина ,но според мен ще е по-безопасно на изкл. двигател.

bmw_n00b на студен двигател перката ще се върти свободно - само на загрят двигател пробвай - важно е перката и охладителната система да са в отлично състояние, също провери радиаторите на климатика и на двигатела дали са чисти (нормално е да има буболечки ,но не много) - важно е да имаш перфектно охлаждане на мотора защото 6-цилиндровата глава е големичка и лошо понася температурните изкривявания при по-висока температура (от там идват и слуховете че 6-цилиндровите БМВ-та кривят и пукат глави)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 19 Сеп 2007, 13:21

spacepl написа:Ееее адаш едвали за 10 сек. температурата ще се промени кой-знае колко. И така може да пробва найстина ,но според мен ще е по-безопасно на изкл. двигател. .....

При спрял двигател няма много голяма разлика в усилието (между студен и топъл съединител), с което можеш да завъртиш перката с ръка. Принципа на работа на виското е в промяна на силите на триене (между детайлите и силиконовото масло вътре в съединителя) в следствие промяна на външната за вискосъединителя температура и изравняване на ъгловите скорости на корпуса и задвижващата шайба. Това можеш да го установиш само при работещ двигател.
Много има какво да се каже още, но излизаме доста в страни от темата на колегата. Има отделна тема във форума за виското.
Изображение
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 19 Сеп 2007, 15:31

Благодаря на всички! И това ще пробвам, въпреки, че стрелката си сочи право 12 часа и постоянно я следя, защото още не съм опрял до водната помпа и не знам каква е. За другите неща ще споделя като имам резултат, смятам, че достатъчно мнения и теми получих и изчетох и свалянето на скоростната кутия е неизбежно само трябва да се реша къде да го направя в Пловдив.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 19 Сеп 2007, 15:38

това с тресенето студена пак ли го прави или като позагрее само

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 19 Сеп 2007, 15:48

Студена топла - няма значение. Вярно, че последните две години карам автоматик, ама чак пък толкова куц да съм станал.... абе не е от мен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 25 Сеп 2007, 16:57

И така за поколенията... да не остават недовършени темите - смениха ми виско (spacepl прав беше, моето беше пътник), водна помпа, термостат - тези по-скоро превантивно. Основното, което отстрани всякакви проблеми по скоростите, клатенията и т.н. - съединител (комплект), свещи, семеринг скоростна кутия, 1 малък носач (заден десен), 1 лагер главина (заден ляв), два маслени тампона задни дискове и накладки (поръждясали бяха), абе навсякъде имаше по нещо да се пипне..... и колата стана съвсем друга - озвери се някак, не дава да я караш бавно :twisted: :mhihi: Евалата на всички ви за съветите!!!! Евалата и на монтьора Илиан от Найси Кар - много горещо го препоръчвам!!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3350
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Мнение от spacepl » 27 Сеп 2007, 11:05

Радвам се че съм помогнал с нещо :) :D

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 5.05.2006

Мнение от burkov » 02 Окт 2007, 16:00

bmw_n00b написа:И така за поколенията...


Колега можеш ли да кажеш колко кое е струвало или поне пакетна цена с труда...
Предстои ми купуването на такъв автомобил и съм заинтересован колко горе долу ще ми е началната подготовка за пътя

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 02 Окт 2007, 17:52

burkov написа:...Предстои ми купуването на такъв автомобил и съм заинтересован колко горе долу ще ми е началната подготовка за пътя

Ако нямаш история на колата, или сервизна книжка, задели си 2-3000 лв за филтри, масла, ремъци, оптегач, спирачни дискове, накладки, гуми, а може и нещо друго да лъсне ;)
Изображение
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 04 Окт 2007, 13:28

2000 лв. бяха ремонтите в Найси кар, отделно смяна на масло и филтри в М-Кар, въпреки ореигиналната сервизна книжка (270 лв) + боядисване на задна броня и средна лайсна благодарение на тоя дето ме цунка отзад при влизането ми в BG :mhihi: . Освен това има и още нешо за отстраняване, ама не съм на ясно за какво става въпрос - на отворени прозорци и паваж или неравна настилка чувам едно дрънкане на тенекия отпред (като от клатещ се спирачен апарат или нещо такова... в събота ще ходя да го гледам и пак ще пиша. Отделно детската болест с потракванията от вратите. Колата е на 96 000 км в момента, взех я на 93 000. Това потвърдено в сервизите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 05 Окт 2007, 12:38

bmw_n00b написа:...Освен това има и още нешо за отстраняване, ама не съм на ясно за какво става въпрос - на отворени прозорци и паваж или неравна настилка чувам едно дрънкане на тенекия отпред (като от клатещ се спирачен апарат или нещо такова... в събота ще ходя да го гледам и пак ще пиша....

Предполагам, че става дума за описаното в тази тема.
Ако е така, най-елементарното и надеждно решение е в последния пост ;)
Изображение
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 05 Окт 2007, 13:15

pazokolarov написа:Предполагам, че става дума за описаното в тази тема.
Ако е така, най-елементарното и надеждно решение е в последния пост ;)


:ok: :bowdown: :bowdown: :bowdown: pazo !!!!!

P.S. Ама точно като в АЗЛК "МОСКВИЧ" се чувствам....*&@#$*@!!!!

EDIT: Ама като съм почнал... :) Днес забелязох, че педалът на съединителя има луфт 1-2 см наляво-надясно.. Четох подобна тема, но не разбрах сериозен проблем ли е това или търпи 1-2 седмици отлагане... ?

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 20.12.2006

Мнение от AC_SHNITZER » 06 Окт 2007, 1:09

Проблема с лошото влизане на скоростите е от притискателният диск - намалява си хода и не отделя достатъчно от феродовият диск :idea:

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook