Първи впечатления и съответно въпроси ... 520i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Ееее адаш едвали за 10 сек. температурата ще се промени кой-знае колко. И така може да пробва найстина ,но според мен ще е по-безопасно на изкл. двигател.
bmw_n00b на студен двигател перката ще се върти свободно - само на загрят двигател пробвай - важно е перката и охладителната система да са в отлично състояние, също провери радиаторите на климатика и на двигатела дали са чисти (нормално е да има буболечки ,но не много) - важно е да имаш перфектно охлаждане на мотора защото 6-цилиндровата глава е големичка и лошо понася температурните изкривявания при по-висока температура (от там идват и слуховете че 6-цилиндровите БМВ-та кривят и пукат глави)
bmw_n00b на студен двигател перката ще се върти свободно - само на загрят двигател пробвай - важно е перката и охладителната система да са в отлично състояние, също провери радиаторите на климатика и на двигатела дали са чисти (нормално е да има буболечки ,но не много) - важно е да имаш перфектно охлаждане на мотора защото 6-цилиндровата глава е големичка и лошо понася температурните изкривявания при по-висока температура (от там идват и слуховете че 6-цилиндровите БМВ-та кривят и пукат глави)
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
spacepl написа:Ееее адаш едвали за 10 сек. температурата ще се промени кой-знае колко. И така може да пробва найстина ,но според мен ще е по-безопасно на изкл. двигател. .....
При спрял двигател няма много голяма разлика в усилието (между студен и топъл съединител), с което можеш да завъртиш перката с ръка. Принципа на работа на виското е в промяна на силите на триене (между детайлите и силиконовото масло вътре в съединителя) в следствие промяна на външната за вискосъединителя температура и изравняване на ъгловите скорости на корпуса и задвижващата шайба. Това можеш да го установиш само при работещ двигател.
Много има какво да се каже още, но излизаме доста в страни от темата на колегата. Има отделна тема във форума за виското.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Благодаря на всички! И това ще пробвам, въпреки, че стрелката си сочи право 12 часа и постоянно я следя, защото още не съм опрял до водната помпа и не знам каква е. За другите неща ще споделя като имам резултат, смятам, че достатъчно мнения и теми получих и изчетох и свалянето на скоростната кутия е неизбежно само трябва да се реша къде да го направя в Пловдив.
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Студена топла - няма значение. Вярно, че последните две години карам автоматик, ама чак пък толкова куц да съм станал.... абе не е от мен.
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
И така за поколенията... да не остават недовършени темите - смениха ми виско (spacepl прав беше, моето беше пътник), водна помпа, термостат - тези по-скоро превантивно. Основното, което отстрани всякакви проблеми по скоростите, клатенията и т.н. - съединител (комплект), свещи, семеринг скоростна кутия, 1 малък носач (заден десен), 1 лагер главина (заден ляв), два маслени тампона задни дискове и накладки (поръждясали бяха), абе навсякъде имаше по нещо да се пипне..... и колата стана съвсем друга - озвери се някак, не дава да я караш бавно
Евалата на всички ви за съветите!!!! Евалата и на монтьора Илиан от Найси Кар - много горещо го препоръчвам!!!!


- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3350
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
burkov написа:...Предстои ми купуването на такъв автомобил и съм заинтересован колко горе долу ще ми е началната подготовка за пътя
Ако нямаш история на колата, или сервизна книжка, задели си 2-3000 лв за филтри, масла, ремъци, оптегач, спирачни дискове, накладки, гуми, а може и нещо друго да лъсне

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
2000 лв. бяха ремонтите в Найси кар, отделно смяна на масло и филтри в М-Кар, въпреки ореигиналната сервизна книжка (270 лв) + боядисване на задна броня и средна лайсна благодарение на тоя дето ме цунка отзад при влизането ми в BG
. Освен това има и още нешо за отстраняване, ама не съм на ясно за какво става въпрос - на отворени прозорци и паваж или неравна настилка чувам едно дрънкане на тенекия отпред (като от клатещ се спирачен апарат или нещо такова... в събота ще ходя да го гледам и пак ще пиша. Отделно детската болест с потракванията от вратите. Колата е на 96 000 км в момента, взех я на 93 000. Това потвърдено в сервизите.

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
bmw_n00b написа:...Освен това има и още нешо за отстраняване, ама не съм на ясно за какво става въпрос - на отворени прозорци и паваж или неравна настилка чувам едно дрънкане на тенекия отпред (като от клатещ се спирачен апарат или нещо такова... в събота ще ходя да го гледам и пак ще пиша....
Предполагам, че става дума за описаното в тази тема.
Ако е така, най-елементарното и надеждно решение е в последния пост

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
pazokolarov написа:Предполагам, че става дума за описаното в тази тема.
Ако е така, най-елементарното и надеждно решение е в последния пост




P.S. Ама точно като в АЗЛК "МОСКВИЧ" се чувствам....*&@#$*@!!!!
EDIT: Ама като съм почнал...

- AC_SHNITZER
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 20.12.2006
Проблема с лошото влизане на скоростите е от притискателният диск - намалява си хода и не отделя достатъчно от феродовият диск 

28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани