лампата за маслото 318
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
			38 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
- Se7ven
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 887
 - Регистриран на: 20.10.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW X5, Е60, Е30
 - Мечтае да кара: с талон
 - Детайли за колата: БМВ
 
Смени маслото не бъзикаи колата, този двигател е много чувствителен към масло. Сложи 15W50 на MOTUL по-гъсто е и държи налягане.
			
		- Se7ven
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 887
 - Регистриран на: 20.10.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW X5, Е60, Е30
 - Мечтае да кара: с талон
 - Детайли за колата: БМВ
 
- Se7ven
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 887
 - Регистриран на: 20.10.2005
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW X5, Е60, Е30
 - Мечтае да кара: с талон
 - Детайли за колата: БМВ
 
Колега щом ти е от скоро колата смени маслото и филтъра  
 
Виж дали са омаслени свещите и ауспуха т.е. дали гори масло и като покараш кокло ще ти изчезне
 
Ако не гори масло и нямаш теч най вероятно, както Se7ven ти каза да е въпросния клапан и след спиране на двигателя да не го задържа в кутията на филтъра.
Най-вероятно в движение помпата да го върти през филтъра (защото ако не е така отдавна да си блокирал двигателя) но при палене ако няма масло във филтъра си върти направо на "сухо" и това хич не е на добре - не трябва да го отлагаш
Успех
			
		Виж дали са омаслени свещите и ауспуха т.е. дали гори масло и като покараш кокло ще ти изчезне
Ако не гори масло и нямаш теч най вероятно, както Se7ven ти каза да е въпросния клапан и след спиране на двигателя да не го задържа в кутията на филтъра.
Най-вероятно в движение помпата да го върти през филтъра (защото ако не е така отдавна да си блокирал двигателя) но при палене ако няма масло във филтъра си върти направо на "сухо" и това хич не е на добре - не трябва да го отлагаш
Успех
			38 мнения
			 • Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	
