лампата за маслото 318
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Смени маслото не бъзикаи колата, този двигател е много чувствителен към масло. Сложи 15W50 на MOTUL по-гъсто е и държи налягане.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Колега щом ти е от скоро колата смени маслото и филтъра
Виж дали са омаслени свещите и ауспуха т.е. дали гори масло и като покараш кокло ще ти изчезне
Ако не гори масло и нямаш теч най вероятно, както Se7ven ти каза да е въпросния клапан и след спиране на двигателя да не го задържа в кутията на филтъра.
Най-вероятно в движение помпата да го върти през филтъра (защото ако не е така отдавна да си блокирал двигателя) но при палене ако няма масло във филтъра си върти направо на "сухо" и това хич не е на добре - не трябва да го отлагаш
Успех

Виж дали са омаслени свещите и ауспуха т.е. дали гори масло и като покараш кокло ще ти изчезне

Ако не гори масло и нямаш теч най вероятно, както Se7ven ти каза да е въпросния клапан и след спиране на двигателя да не го задържа в кутията на филтъра.
Най-вероятно в движение помпата да го върти през филтъра (защото ако не е така отдавна да си блокирал двигателя) но при палене ако няма масло във филтъра си върти направо на "сухо" и това хич не е на добре - не трябва да го отлагаш
Успех
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани