Някой да е решил проблема с паленето от втория път?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Fallen Angel
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.05.2007
Някой да е решил проблема с паленето от втория път?
Колеги понеже забелязвам, че проблема с паленето от втория път при IS-ките вместо то раз, става все по-често срещан, се обръщам глобално към всички с въпроса дали някой случайно не го е решил? Гледам че и колегата Mollov го има този проблем. Ако някой има отговор на този въпрос смятам, че би било много полезно на всички.
- |`oTuH
- ентусиаст
-
- Мнения: 1441
- Регистриран на: 28.01.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2005 E61 525d
- Мечтае да кара: просто да кара...
- Детайли за колата: <3
аз бях скоро на ремонт за стартера - някъв прегорял кабел и човека каза че ми го е почистил бля бля...
ама пак същия кур...
поянкога от 1, понякога от 2
ама пак същия кур...
поянкога от 1, понякога от 2
4 8 15 16 23 42
- ивчо3
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1939
- Регистриран на: 13.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318is, 1995 м42
Re: Някой да е решил проблема с паленето от втория път?
Нямам проблем с паленето. Пали от раз, независимо от околната температура. Имах проблем със стабилизиране на оборотите на празен ход, но се оправи след почистване на дюзите. Особено на студено след палене на двигателя, оборотите за малко се задържаха на 700 и след това, ако не подадеш газ гаснеше. Сега си пали от раз и поддържа постоянни обороти.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае май не е поради недостатъчно бензин, щото съм пробвал и преди да запаля да натисна педала на газта почти до край и след отпускането му да запаля... не съм пробвал да я паля с газ, че ми се струва малко тъпо... интересното е, че ако първият път нещо "прихърка" и я загася веднага, на втория пали така, все едно си я "назобил" - демек получава се палене и половина.... много е странна цялата работа... но последно време ако е поне малко топла и пали директно... само сутрин, като е изстинала има навика да прави мизерията...
А за дюзите - аз сипвах профилактично една добавка на STP, ма не усетих няква разлика... нито в паленето, нито във вървежа
А за дюзите - аз сипвах профилактично една добавка на STP, ма не усетих няква разлика... нито в паленето, нито във вървежа

- Fallen Angel
- Потребител
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: 4.05.2007
Мисля, че при запалване положението на педала на газта няма никакво значение, тъй като ECU-то игнорира командите на юзера при запалване. Понеже любимите ни колички са инжекциони, а не с карбуратор ECU-то само си определя количеството на горивото, което да впръсква в цилиндрите. Поправете ме ако греша
При мен е абсолютно същото иначе, ако не запали от първия път, от втория път задължително пали без абсолютно никакъв проблем, "палене и половина", както казва Mollov. Но наистина, не пали от раз само, когато е изстинала.
А и още нещо интересно, само при леко залъгване, завъртане на ключа за много кратко, сигурно половин секунда, на второто завъртане на ключа пали перфектно от раз. Луда работа
Съмнявам се нещо да не би да са за смяна свещите, да имат нагар и след първите искри този нагар да изчезва и да си пали, някакви такива глупости почвам да мисля. Но все пак ще пробвам да почистя дюзите като за начало.

При мен е абсолютно същото иначе, ако не запали от първия път, от втория път задължително пали без абсолютно никакъв проблем, "палене и половина", както казва Mollov. Но наистина, не пали от раз само, когато е изстинала.
А и още нещо интересно, само при леко залъгване, завъртане на ключа за много кратко, сигурно половин секунда, на второто завъртане на ключа пали перфектно от раз. Луда работа

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Аз моите свещи ги смених ей така, профилактично... старите ми бяха NGK, двуелектродни, в доста добро състояние и за четирите свещи... така че не е от тях, щото след смяната не се промени положението с паленето.... имаше някви догатки, че може да е нещо свързано със стъпковото моторче, ма... още не съм имал време да го чистя, а ново точно в момента не ми се купува
А и да не се окаже, че все пак не е и от него, че.... заеби 


- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Ае дори зимата вероятно първото палене ще се мъчи леко, ма аз като го усетя и веднага връщам ключа да не се гърчи излишно... и на второто палене направо от 1-вия зъб зацепва и оборотите летят до 1500.... не само че пали, ами направо й иде да тръгне от място 

- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
при повторно завъртване на ключа помпата качва още веднъж гориво да не би проблема да е там да е ниско налягането,т.е. помпата да си отива
,а относно даването на газ преварително колегата е прав няма смисъл това не е карбуратор ускорителната помпичка да впръска гориво в колектора.ПП проверете и това , 4е май мн ИС го имат тоя проблем ...

- BFM
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 441
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: на 3-та
Идеята на газта при въртене на ключа не е ли да не изгасне двигателя веднага след запалването ако е студен 

- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
spower написа:при повторно завъртване на ключа помпата качва още веднъж гориво да не би проблема да е там да е ниско налягането,т.е. помпата да си отива
Пробвал съм да врътна ключа, да загаснат лампите и да врътна на off.... и отново да врътна на контакт-2 и кат изгаснат отново лампите и тогава да запаля - уж така помпата би трябвало да нашмърка 2 пъти гориво - няма разлика в 1-вото палене...
- georgivar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 361
- Регистриран на: 13.09.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i Touring '96
При мен беше абсолютно същото. При първото въртене се чуваше само едно все едно се пуска някакъв ел. мотор и то за няколко секунди спираше. Бендикса на стартера се оказа, че не зацепва. Ремонтира се бързо и евтино и проблеми със запалването нямам никакви.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Не не.... проблема при мен, е че завърта, ма се мъчи и тръгва да се дави и да гасне... а не като на бендикс да превърта и нищо да не се случва 

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани