Някой да е решил проблема с паленето от втория път?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 4.05.2007

Някой да е решил проблема с паленето от втория път?

Мнение от Fallen Angel » 28 Сеп 2007, 10:55

Колеги понеже забелязвам, че проблема с паленето от втория път при IS-ките вместо то раз, става все по-често срещан, се обръщам глобално към всички с въпроса дали някой случайно не го е решил? Гледам че и колегата Mollov го има този проблем. Ако някой има отговор на този въпрос смятам, че би било много полезно на всички.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1441
Регистриран на: 28.01.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 2005 E61 525d
Мечтае да кара: просто да кара...
Детайли за колата: <3

Мнение от |`oTuH » 28 Сеп 2007, 11:32

аз бях скоро на ремонт за стартера - някъв прегорял кабел и човека каза че ми го е почистил бля бля...
ама пак същия кур...

поянкога от 1, понякога от 2
4 8 15 16 23 42

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1939
Регистриран на: 13.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 318is, 1995 м42

Re: Някой да е решил проблема с паленето от втория път?

Мнение от ивчо3 » 28 Сеп 2007, 12:28

Нямам проблем с паленето. Пали от раз, независимо от околната температура. Имах проблем със стабилизиране на оборотите на празен ход, но се оправи след почистване на дюзите. Особено на студено след палене на двигателя, оборотите за малко се задържаха на 700 и след това, ако не подадеш газ гаснеше. Сега си пали от раз и поддържа постоянни обороти.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Сеп 2007, 12:36

Ае май не е поради недостатъчно бензин, щото съм пробвал и преди да запаля да натисна педала на газта почти до край и след отпускането му да запаля... не съм пробвал да я паля с газ, че ми се струва малко тъпо... интересното е, че ако първият път нещо "прихърка" и я загася веднага, на втория пали така, все едно си я "назобил" - демек получава се палене и половина.... много е странна цялата работа... но последно време ако е поне малко топла и пали директно... само сутрин, като е изстинала има навика да прави мизерията...

А за дюзите - аз сипвах профилактично една добавка на STP, ма не усетих няква разлика... нито в паленето, нито във вървежа :)

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 4.05.2007

Мнение от Fallen Angel » 28 Сеп 2007, 13:26

Мисля, че при запалване положението на педала на газта няма никакво значение, тъй като ECU-то игнорира командите на юзера при запалване. Понеже любимите ни колички са инжекциони, а не с карбуратор ECU-то само си определя количеството на горивото, което да впръсква в цилиндрите. Поправете ме ако греша :uups:
При мен е абсолютно същото иначе, ако не запали от първия път, от втория път задължително пали без абсолютно никакъв проблем, "палене и половина", както казва Mollov. Но наистина, не пали от раз само, когато е изстинала.
А и още нещо интересно, само при леко залъгване, завъртане на ключа за много кратко, сигурно половин секунда, на второто завъртане на ключа пали перфектно от раз. Луда работа :shock: Съмнявам се нещо да не би да са за смяна свещите, да имат нагар и след първите искри този нагар да изчезва и да си пали, някакви такива глупости почвам да мисля. Но все пак ще пробвам да почистя дюзите като за начало.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Сеп 2007, 13:44

Аз моите свещи ги смених ей така, профилактично... старите ми бяха NGK, двуелектродни, в доста добро състояние и за четирите свещи... така че не е от тях, щото след смяната не се промени положението с паленето.... имаше някви догатки, че може да е нещо свързано със стъпковото моторче, ма... още не съм имал време да го чистя, а ново точно в момента не ми се купува :) А и да не се окаже, че все пак не е и от него, че.... заеби :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 28 Сеп 2007, 13:48

Абе нали все още пали, зимата иде, ако има нещо ще се чуе, т.е няма да се чуе нищо :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Сеп 2007, 13:52

Ае дори зимата вероятно първото палене ще се мъчи леко, ма аз като го усетя и веднага връщам ключа да не се гърчи излишно... и на второто палене направо от 1-вия зъб зацепва и оборотите летят до 1500.... не само че пали, ами направо й иде да тръгне от място :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 28 Сеп 2007, 13:54

Fallen Angel написа:Мисля, че при запалване положението на педала на газта няма никакво значение, тъй като ECU-то игнорира командите на юзера при запалване.....


Не ми е ясно как ECU-то коригира количеството въздух като отвориш дросела с педала за газта :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Мнение от spower » 28 Сеп 2007, 13:59

при повторно завъртване на ключа помпата качва още веднъж гориво да не би проблема да е там да е ниско налягането,т.е. помпата да си отива :roll: ,а относно даването на газ преварително колегата е прав няма смисъл това не е карбуратор ускорителната помпичка да впръска гориво в колектора.ПП проверете и това , 4е май мн ИС го имат тоя проблем ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: София
Кара: на 3-та

Мнение от BFM » 28 Сеп 2007, 14:09

Идеята на газта при въртене на ключа не е ли да не изгасне двигателя веднага след запалването ако е студен :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 28 Сеп 2007, 14:09

spower написа:при повторно завъртване на ключа помпата качва още веднъж гориво да не би проблема да е там да е ниско налягането,т.е. помпата да си отива ...


:yes:

не знам няма ли и някакъв възвратен клапан в помпата/системата :?:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Сеп 2007, 15:49

spower написа:при повторно завъртване на ключа помпата качва още веднъж гориво да не би проблема да е там да е ниско налягането,т.е. помпата да си отива


Пробвал съм да врътна ключа, да загаснат лампите и да врътна на off.... и отново да врътна на контакт-2 и кат изгаснат отново лампите и тогава да запаля - уж така помпата би трябвало да нашмърка 2 пъти гориво - няма разлика в 1-вото палене...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 328i Touring '96

Мнение от georgivar » 28 Сеп 2007, 23:24

При мен беше абсолютно същото. При първото въртене се чуваше само едно все едно се пуска някакъв ел. мотор и то за няколко секунди спираше. Бендикса на стартера се оказа, че не зацепва. Ремонтира се бързо и евтино и проблеми със запалването нямам никакви.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 28 Сеп 2007, 23:54

Не не.... проблема при мен, е че завърта, ма се мъчи и тръгва да се дави и да гасне... а не като на бендикс да превърта и нищо да не се случва :)

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook