За промяна на момента на искрата какво да направя?
Модератор: bum_bum
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
За промяна на момента на искрата какво да направя?
Двигател М50 (но мисля, че и за голяма част от другите важи).
Сигналът на кой датчик трябва да се разбъзика, за да се повлияе на момента на подаване на искрата от ЕКУ-то. Въпреки, че моторът пали и работи гадно без датчика на коляновия след определени замервания ми се струва, че няма да е той. Този пък на разпределителния вал не оказва никакво влияние на работата на моторa със или без него, но само на място, защото като ми беше дошла музата да се бъзикам с това не се сетих да покарам без него.
Идеята е да се направи предварение на запалването за по-добра работа на газ с цел да се постигне резултатът от подписа.
Е, може би в по-малък мащаб (до към 150 коня) 
Сигналът на кой датчик трябва да се разбъзика, за да се повлияе на момента на подаване на искрата от ЕКУ-то. Въпреки, че моторът пали и работи гадно без датчика на коляновия след определени замервания ми се струва, че няма да е той. Този пък на разпределителния вал не оказва никакво влияние на работата на моторa със или без него, но само на място, защото като ми беше дошла музата да се бъзикам с това не се сетих да покарам без него.
Идеята е да се направи предварение на запалването за по-добра работа на газ с цел да се постигне резултатът от подписа.





БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
ми сложи си аванс процесор
но надали ще има кои знае какъв ефект на газ(пропан бутан)
виж при метана е друга работа

но надали ще има кои знае какъв ефект на газ(пропан бутан)
виж при метана е друга работа
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Цялата тази операция може да се направи софтуерно,без да се бъзика
нищо друго освен програмата в ЕКУ-то.
нищо друго освен програмата в ЕКУ-то.
- ludiagsm
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3966
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
- Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
- Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .
Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)
Re: За промяна на момента на искрата какво да направя?
turbo написа:Двигател М50 (но мисля, че и за голяма част от другите важи).
Сигналът на кой датчик трябва да се разбъзика, за да се повлияе на момента на подаване на искрата от ЕКУ-то. Въпреки, че моторът пали и работи гадно без датчика на коляновия след определени замервания ми се струва, че няма да е той. Този пък на разпределителния вал не оказва никакво влияние на работата на моторa със или без него, но само на място, защото като ми беше дошла музата да се бъзикам с това не се сетих да покарам без него.
Идеята е да се направи предварение на запалването за по-добра работа на газ с цел да се постигне резултатът от подписа.![]()
![]()
![]()
Е, може би в по-малък мащаб (до към 150 коня)
знаеш ли дали компа ти е сименс или е бо6 ако е бо6 може да използва6 смт6:) можеш да правиш всякакви корекций на сместа и момента на подаване на искрата стига само да си със бош комп ,ако искаш пове4е инфо 0886444448 Иво или на скайп ludiagsm
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
bawareca написа:За да не хвърляш боб можеш да преместиш малко сензора който е на коляновият валот него се определя момента на подаване на искрата и на впръскването.
Ъгъла на запалване не е константна величина и зависи от много фактори.Именно затова този вариант не е удачен.
Предложението на bmwdriver е най-добро и лесно според мен.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Компютърът ми е Сименс...
Въпросът ми беше от къде компът на колата взима сигнала, за да изработи искрата. Идеята на този въпрос е, че един приятел ще го измисли (измислил го е) аванс процесора, но нали някъде трябва да се върже, за да може да върши нещо...
Иначе съм съгласен с драйвъра, че ако се разчовърка таблицата за искрите и се ползва чип с голямо място в акъла, за да се запишат и двата варианта (бензин и газ) и има вероятност да стане. Дойде ми на идея тая работа ама реализацията малко не ми е ясна към настоящия момент.
ЛудияГСМ, а къде се връзва СМТ-то по принцип? Директно към БОШовското ЕКУ ли? Или преди него ли?

Въпросът ми беше от къде компът на колата взима сигнала, за да изработи искрата. Идеята на този въпрос е, че един приятел ще го измисли (измислил го е) аванс процесора, но нали някъде трябва да се върже, за да може да върши нещо...

Иначе съм съгласен с драйвъра, че ако се разчовърка таблицата за искрите и се ползва чип с голямо място в акъла, за да се запишат и двата варианта (бензин и газ) и има вероятност да стане. Дойде ми на идея тая работа ама реализацията малко не ми е ясна към настоящия момент.

ЛудияГСМ, а къде се връзва СМТ-то по принцип? Директно към БОШовското ЕКУ ли? Или преди него ли?

БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Breyton написа:
Ъгъла на запалване не е константна величина и зависи от много фактори.Именно затова този вариант не е удачен.
Предложението на bmwdriver е най-добро и лесно според мен.
Естествено че зависи от много неща,но ако преместиш сензора по посока на часовниковата стрелка ще намалиш аванса,ако го преместиш по посока обратна на часовника ще увеличиш аванса.Аванс-процесора и СМТ-то правят същото,само че по-интелигентно.
- Andronoff
- триногата
-
- Мнения: 2001
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
- Пол: Мъж
Само дето като го завърти, няма да може да го закрепи, понеже на него има ухо, което е фиксирано и не подлежи на завъртане
А и си е голяма бъзикня, отделно, че на М50 тоя датчик е наврян на гъза на географията и трудно се работи..

Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!
Никога няма да бъдете забравени!
Я, и аз да се обадя... Абе, защо ви е да местите сензора, оставете го на мира
Никой ли не се сети че има и друг "механичен" начин за промяна на ъгъла на запалване
Ами например ако се направят елипсовидни отворите на шайбата 60-2
За да може да се дава на предварение/закъснение
Че и по педантичните могат да си направят и градусова скала на самата шайба, за да са сигурни с колко местят 






е21 345 0-402м 12.18


- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Добре де, но на 100% ли сме сигурни, че се ползва датчика на коляновия вал за искрата? Ако сме сигурни в тая работа тогава за какво се ползва тоя дето е горе наврян в главата? Още повече, че с моя човек мерихме с осцилоскоп сигнала от коляновия вал и нещо не можахме да го харесаме.
Turieca, цялата борба е за това, за да можем да измислим как да шибнем аванс процесор на БМВ мотор
Не знам някой по принцип дали го прави това... Ако изнамерим нещо фабрично (на някоя от Италиянските газови фирми - хмммм май се сетих за една работа
) ще можем да разберем за какво става въпрос и то особено, ако има и нещо инстръкшън манюъл за монтаж. 

Turieca, цялата борба е за това, за да можем да измислим как да шибнем аванс процесор на БМВ мотор



БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Аха... И един съвет: попрочети малко повече за начина на управление на двигателя и също така какво става при промяна на параметрите на аванса и впръскването, и то преди да си разкапеш двигателяturbo написа:Добре де, но на 100% ли сме сигурни, че се ползва датчика на коляновия вал за искрата?

е21 345 0-402м 12.18


23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани