За промяна на момента на искрата какво да направя?

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

За промяна на момента на искрата какво да направя?

Мнение от turbo » 25 Сеп 2007, 14:24

Двигател М50 (но мисля, че и за голяма част от другите важи).
Сигналът на кой датчик трябва да се разбъзика, за да се повлияе на момента на подаване на искрата от ЕКУ-то. Въпреки, че моторът пали и работи гадно без датчика на коляновия след определени замервания ми се струва, че няма да е той. Този пък на разпределителния вал не оказва никакво влияние на работата на моторa със или без него, но само на място, защото като ми беше дошла музата да се бъзикам с това не се сетих да покарам без него.
Идеята е да се направи предварение на запалването за по-добра работа на газ с цел да се постигне резултатът от подписа. :twisted: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Е, може би в по-малък мащаб (до към 150 коня) ;)
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 25 Сеп 2007, 18:21

ми сложи си аванс процесор :idea:

но надали ще има кои знае какъв ефект на газ(пропан бутан)
виж при метана е друга работа
Изображение


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 25 Сеп 2007, 18:54

и при протан-бутана е хубаво малко предварение.с ав.процесора може да си го регулираш 3,6,9,12,15градуса,

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 25 Сеп 2007, 20:20

Цялата тази операция може да се направи софтуерно,без да се бъзика
нищо друго освен програмата в ЕКУ-то.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Re: За промяна на момента на искрата какво да направя?

Мнение от ludiagsm » 25 Сеп 2007, 23:01

turbo написа:Двигател М50 (но мисля, че и за голяма част от другите важи).
Сигналът на кой датчик трябва да се разбъзика, за да се повлияе на момента на подаване на искрата от ЕКУ-то. Въпреки, че моторът пали и работи гадно без датчика на коляновия след определени замервания ми се струва, че няма да е той. Този пък на разпределителния вал не оказва никакво влияние на работата на моторa със или без него, но само на място, защото като ми беше дошла музата да се бъзикам с това не се сетих да покарам без него.
Идеята е да се направи предварение на запалването за по-добра работа на газ с цел да се постигне резултатът от подписа. :twisted: :mhihi: :mhihi: :mhihi: Е, може би в по-малък мащаб (до към 150 коня) ;)


знаеш ли дали компа ти е сименс или е бо6 ако е бо6 може да използва6 смт6:) можеш да правиш всякакви корекций на сместа и момента на подаване на искрата стига само да си със бош комп ,ако искаш пове4е инфо 0886444448 Иво или на скайп ludiagsm

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 26 Сеп 2007, 8:32

За да не хвърляш боб можеш да преместиш малко сензора който е на коляновият вал :arrow: от него се определя момента на подаване на искрата и на впръскването.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 26 Сеп 2007, 10:06

bawareca написа:За да не хвърляш боб можеш да преместиш малко сензора който е на коляновият вал :arrow: от него се определя момента на подаване на искрата и на впръскването.


Ъгъла на запалване не е константна величина и зависи от много фактори.Именно затова този вариант не е удачен.
Предложението на bmwdriver е най-добро и лесно според мен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 26 Сеп 2007, 15:31

Компютърът ми е Сименс... :confused:
Въпросът ми беше от къде компът на колата взима сигнала, за да изработи искрата. Идеята на този въпрос е, че един приятел ще го измисли (измислил го е) аванс процесора, но нали някъде трябва да се върже, за да може да върши нещо... ;)
Иначе съм съгласен с драйвъра, че ако се разчовърка таблицата за искрите и се ползва чип с голямо място в акъла, за да се запишат и двата варианта (бензин и газ) и има вероятност да стане. Дойде ми на идея тая работа ама реализацията малко не ми е ясна към настоящия момент. :mhihi:
ЛудияГСМ, а къде се връзва СМТ-то по принцип? Директно към БОШовското ЕКУ ли? Или преди него ли? :roll:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 180
Регистриран на: 19.03.2004
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж

d

Мнение от turieca » 26 Сеп 2007, 16:05

къде или кои може да ми сложе този аванс процесор на е-32-ката м-30 мотор ако е ефективно че карам предимно на газ

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 26 Сеп 2007, 18:36

Breyton написа:
Ъгъла на запалване не е константна величина и зависи от много фактори.Именно затова този вариант не е удачен.
Предложението на bmwdriver е най-добро и лесно според мен.

Естествено че зависи от много неща,но ако преместиш сензора по посока на часовниковата стрелка ще намалиш аванса,ако го преместиш по посока обратна на часовника ще увеличиш аванса.Аванс-процесора и СМТ-то правят същото,само че по-интелигентно.

триногата
Аватар
Мнения: 2001
Регистриран на: 10.01.2007
Местоположение: BMW Drink Team Bulgaria
Пол: Мъж

Мнение от Andronoff » 26 Сеп 2007, 19:43

Само дето като го завърти, няма да може да го закрепи, понеже на него има ухо, което е фиксирано и не подлежи на завъртане ;) А и си е голяма бъзикня, отделно, че на М50 тоя датчик е наврян на гъза на географията и трудно се работи..
Сбогом, Сами! Сбогом, Писта!
Никога няма да бъдете забравени!

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 27 Сеп 2007, 0:21

Andronoff написа:............ че на М50 тоя датчик е наврян на гъза на географията и трудно се работи..

На ку.а братле,на ку.а на географа :mhihi:

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 27 Сеп 2007, 8:18

Я, и аз да се обадя... Абе, защо ви е да местите сензора, оставете го на мира :!: Никой ли не се сети че има и друг "механичен" начин за промяна на ъгъла на запалване :?: Ами например ако се направят елипсовидни отворите на шайбата 60-2 :?: 8) За да може да се дава на предварение/закъснение ;) Че и по педантичните могат да си направят и градусова скала на самата шайба, за да са сигурни с колко местят ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Мнение от turbo » 27 Сеп 2007, 8:28

Добре де, но на 100% ли сме сигурни, че се ползва датчика на коляновия вал за искрата? Ако сме сигурни в тая работа тогава за какво се ползва тоя дето е горе наврян в главата? Още повече, че с моя човек мерихме с осцилоскоп сигнала от коляновия вал и нещо не можахме да го харесаме. :mhihi:
Turieca, цялата борба е за това, за да можем да измислим как да шибнем аванс процесор на БМВ мотор ;) Не знам някой по принцип дали го прави това... Ако изнамерим нещо фабрично (на някоя от Италиянските газови фирми - хмммм май се сетих за една работа :!: ) ще можем да разберем за какво става въпрос и то особено, ако има и нещо инстръкшън манюъл за монтаж. :roll:
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 27 Сеп 2007, 8:48

turbo написа:Добре де, но на 100% ли сме сигурни, че се ползва датчика на коляновия вал за искрата?
Аха... И един съвет: попрочети малко повече за начина на управление на двигателя и също така какво става при промяна на параметрите на аванса и впръскването, и то преди да си разкапеш двигателя ;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

Следваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook